Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dławik oraz tłumik-pytanko

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Pon 15:25, 26 Wrz 2011    Temat postu: Dławik oraz tłumik-pytanko

Witam

Mam mustanga po małych modyfikacjach:
-stożek(nie chiński)
-większe dysze w gaźniku oraz gaźnik nóweczka i pieknie wyregulowany
-króciec rozwiercony na maxa oraz wypolerowany
-wypolerowana komora spalania
-świeca ngk
-nowy tlok z pierscieniamy swieżo podotarciu

Jawencja chodzi super i mam tylko pytanie o tłumik,bo mam to takie piękne cygaro w którym da się odkręcić tą końcówke dzięki której wygląda jak cygrao.To więc ją wykręciłem i wyjąłem dławik z tłumika lecz po odpaleniu chodzil jak traktor więc zpowrtoem załozyłem tą końcowkę cygara ale dławika nie zakładałem i motorek niespodziewanie czuć że jest silniejszy oraz lepiej się wkręca.Czy jak bede jeździł bez dlławika to coś się stanie?Czy dzięki takiej operacji moto wyżej się kręci?Czy opłaca się robić do jawki liczonego spawaka?Czy obroty dzięki temu jej wzrosną?

Z góry dzięki za odpowiedzi



Prosze o usuniecie tego bo jakims cudem 2 takie same tematy sie zrobily


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez riley2pl dnia Pon 15:26, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 20:51, 26 Wrz 2011    Temat postu:

jazda z maksymalnymi obrotami nieprzygotowanym silnikiem (odpowiednio wzmocnionym, odelżonym) i do tego jeszcze zwiększenie zakresu obrotów maksymalnych skraca jego żywotność, o ile tego Ci nikt nie powie, wszystko zależy od zamontowanych części i fachowości wykonanej naprawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
naveintre
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pią 19:21, 30 Wrz 2011    Temat postu:

Spawak sie opłaca ale nie do seryjnego silnika.Ta przeróbka raczej nie zwiekszyła drastycznie obrotów więc o silnik się nie bój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin