czy opłaca sie robić remont silnika i ...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 16:27, 05 Lut 2008    Temat postu: czy opłaca sie robić remont silnika i ...

czy opłaca sie robić remont w ogarze 200 czy będzie chodził on bez awaryjnie ile taki remont kosztuje i czy da sie jakoś 2wyprostowac ramę są do tego jakieś maszyny bo mam dwuślad???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Wto 17:58, 05 Lut 2008    Temat postu:

remont silnika kosztuje róznie zależy jakie częsci tam wsadzisz,czy chodzi ci o kapitale czy tylko o wymiane tłoka i i pierscieni...remont silnika powinien zamknąc sie w kwocie 150 zł.a ramy to raczej sie juz nie prostuje,a czy będzie chodził bez awaryjnie to zależy jak dbasz tak masz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:59, 05 Lut 2008    Temat postu:

Na pewno nie będzie bezawaryjny, ale awaryjność się zmniejszy, a osiągi po dobrym dotarciu zwiększą Smile Z tego co wiem to cienko z prostowaniem ramy Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 18:12, 05 Lut 2008    Temat postu:

generalny remont z wymianą wszystkich łożysk tłoka i pierścieni plus szlif cylindra będzie kosztował ok 200zł ramę da się wyprostować tylko ona i tak do końca nie będzie prosta i podczas jazdy będzie to w dużym stopniu odczuwalne Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qczi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto 19:22, 05 Lut 2008    Temat postu:

nie radze prostowac ramy, bo bedzie ona slabsza lepiej kupic na szrocie jakas prosta i wszystko przelozyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 19:26, 05 Lut 2008    Temat postu:

Qczi ma racje Wink Ja bym sie bał rozpędzic sie potem ogarem z taką ramą ;D O wiele lepiej kupic jakąs używaną... na allegro ich pełno ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 19:28, 05 Lut 2008    Temat postu:

skrzywionej ramy juz nie da sie tak wyprostować aby była idealnie prosta popieram kolegów lepiej kupić prosta ramę niż ryzykować upadek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jack'olik
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 20:42, 05 Lut 2008    Temat postu:

Eh, ja wiem po swoim doświadczeniu, że nie warto remontować silnika, lepiej kupić na chodzie, to się lepiej opłaci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Wto 21:21, 05 Lut 2008    Temat postu:

ja robilem tej zimy remont: simery, lozyska(3), linki, tlok, pierscienie, konder.,platynki,uszzcelki, silikon:d lancuch,zebatki, tulejki, szlif cylka, regeneracja walu+ nkorbowod na lozyskach, opona i pare innych drobiazgow i wyszlo niecale 300zl...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Wto 21:37, 05 Lut 2008    Temat postu:

Ale glupoty gadacie - musze powiedziec Razz
Jak to nie da sie ramy naprostowac? W zaleznosci jaki element i w jakim stopniu jest uszkodzony - tak tez mozemy sprobowac I - na zimno naprostowac, a jesli bedzie "odbijac", to niestety bez punktowego nagrzania sie nie obejdzie.
Wiadomo, ze dany obszar oslabimy w ten sposob - ale nie powinno to kolidowac z prawidlowa technika kierowania pojazdem..A jesli juz, to nalezy wzmocnic w miejscach poloczen itd - co jest oczywiste.

Prosciej oczywiscie jest przelozyc inna rame i "zrobic porzadek z numerem VIN".

A co do silnika to...Nigdy (chocby na "niemieckich podzespolach") nie bedzie on bezawaryjny..Mimo nowego cylindra, tloka czy czego tam jeszcze - zasada ta pozostaje..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peo2299
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 12:24, 06 Lut 2008    Temat postu:

Ja robiłem kapitalke i zapłaciłem 500 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalF
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie wziol ramzes?

PostWysłany: Śro 14:25, 06 Lut 2008    Temat postu:

a ja zapłaciłem za kapitalke ok. 150zł ale wszystkie czesci kupiłem w czechach i są one tańsze i dużo bardziej lepsze Wink wymieniłem wszystko oprucz wału bo nowy wał w czechach kosztował 1500kc i wsadziłem używany za 8zł Wink bez żadnych luzów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 16:26, 06 Lut 2008    Temat postu:

A ja za kapitalke silnika zaplacilem około 150zł Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Śro 16:26, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 17:23, 06 Lut 2008    Temat postu:

ile już macie po kapitalce??? chodzi wam dobrze ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 17:37, 06 Lut 2008    Temat postu:

Ja mam około 15km dopiero przejechane po kapitalce Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin