Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 21:31, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
po nagrzaniu ramy w celu zmiany jej kształtu powinno zastosowac sie odpuszczanie w celu wyeliminowania naprężeń w materiale. po takim zabiegu rama będzie w dobrym stanie. skrzywienie mozes zmieć przez rozwalone tulejki wachacza i krzywe osie jakie są w pojeździe. od nich radze zacząć. można też pobawic sie w prostowanie ramy w specjalnych zakładach lecz jest to drogi zabieg i w przydaku jawki jest on kompletnie nie opłacalny tqk samo jak laserowy pomiar geometrii ramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Czw 11:09, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
najlepiej zdobyc nową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peo2299
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 12:54, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Musisz moszukac na allegro tam co jakis czas sa nowe ramy.
A co do silnika to tak jak wspominałem miałem kapitalke i przejechałem
jakies 20 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 17:42, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a po tym remoncie chodzi bez awarii ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 17:47, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Chyba nie przeczytales co napisał "miniś" Silnik jawki nigdy nie bedzie bezawaryjny Ale po remoncie bedziesz mógl byc spokojniejszym, bo ryzyko awarii wtedy bedzie mniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:49, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
W sumie ryzyko większej awarii będzie mniejszej... Nigdy nie wiadomo kiedy strzeli gażnik albo przestawi się zaplon. W sumie to są najczęstsze przyczyny nie uruchomiania się silnika. Żeby temu zapobiec trzeba by porzadnie ustawić zapłon wszystko poizolować. Co do gaznika to najlepiej wymienić na jakiś inny. Może być od Simsona
Panie Mangus PORZĄDNIE pisze sie przez RZ ---> porządek..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Czw 18:20, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
co wy macie z tym gazikiem od simsona!!! moim zdaniem gaznik simka nie jest wiele mniej awaryjny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 19:16, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja też miałem gaźnik od simka i bez przerwy mi zalewało świecę najlepszy jest oryginalny gaźnik jak go dobrze ustawisz i nic w nim bez potrzeby nie będziesz ruszał do będzie chodzić bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:27, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Tylko, że jak raz ustawisz gażnik Simka to zrobisz na jednym ustawieniu parę tysięcu km... I sporo poprawia osiągi... Nie leje się waha... Oczywiście zdarzają sie wyjatki takie jak np.: u Piotrka kiedy to najprawdopodobniejh było coś zwalone w gażniku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Czw 19:37, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
czy ja wiem czy sporo moze o dwa kilometry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:51, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Miałeś ten gażnik? Raczej nie... ja mam już zamontowany ale jeszcze nie uruchomiłem Ale z opisów tych którzy mają już i jeżdzą to oni mówią że to bardzo dobre gażniki są...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Czw 20:23, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
"raz ustawiasz gażnik simsona..." a przepraszam co tu w jawce jest do ustawiania?
raz na jakis czas przeczyscic dysze sprawdzic wolne obroty i tyle to czynnosci ktore powinno sie wykonywac co jakis czas
no i blaszka plywaka ale ona sie sama nie wygina ;]
oczywiscie zgadzam sie ze simsonowski gaznik jest lepszy nawet duzo
ale bez przesady ;]
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Pią 11:53, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mangus jezdziłem na jawce z tym"cudownym" gaznikiem i nie wiele wzrastają osiągi moim zdaniem,mozesz mi powiedziec ze na tym gazniku osiągnołes prędkosc nadswietlną i pociołes Valentino Rossiego a ja zdania i tak nie zmienie,modyfikacje potrzebne do zamontowania tego gaznika sprawiają ze gra jest nie warta swieczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|