Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazuya
Bywalec
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: Śro 8:55, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
właśnie ciekawe kto zmienia opony dokładnie co 5 lat no chyba że się zjadą a tak to paranoja chyba po lodzie nie jezdzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 12:42, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No fakt wymienia sie jak jest łysa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 18:48, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam przednią Barum która ma na pewno ok 20 lat, ale bieżnik ok i na zakrętach tez dobrze trzyma. Ale to moje ryzyko, bo na tak starych oponach to juz faktycznie nie powinno sie jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 19:22, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie wumienia sie jak sa łyse tlyko jak są juzstare. myślcie troche. strach jeździcna starych oponach jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 21:49, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ja wymieniam jak są łyse i narazie żadna gleba z tego powodu mnie nie spotkała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 11:43, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ciekawe o jakich "właściwościach" mówisz ;] Czy opona która ma 6 lat przestaje jeździć po ziemi i zaczyna latać w powietrzu, czy może po 5latach zwiększa się ryzyko porwania jawki przez kosmitów? ;]
Wiadomo, że stara opona to mniejsze bezpoeczeństwo(bardziej prawdopodobne, że pęknie) i większe ryzyko złapania kapcia, ale nie przesadzałbym z wymienianiem opon w jawce co 5 lat ;]
Ścigaczem, czy nawet CZ nie jeździłbym na 20 letnich oponach, bo jak taka pęknie przy 120 na godzinę, to jest masakra, ale jak ktoś jeździ rekreacyjnie jawką w granicach 50 na godzinę, to wymiana opon co 5 lat jest marnowaniem kasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 14:34, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
traci uma swoje włąsciwosci. czyli głównie przyczepnośc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 16:36, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Wierzysz w to co mówisz? Ciekawe czy odczujesz tą różnicę przyczepności pomiędzy gumą 5o letnią a 10cio letnią w 20to letnim motorowerze ;] To nie jest formuła jeden człowieku ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 16:40, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ja czuję kiedy opona ma kres przyczepnosci. tak samo regulowane zawieszenie. na jednym ustawieniu u mnie nie dał osie wręcz jeździcbo zarzucało motrem na boki i wstawał w zakręcie wystarczyło tylko kompresje szybka kliknac 3 razy i tłumienie powrotu i git ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Czw 17:44, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No i może te przygody ogarem miałeś czy co tam miałeś w ogóle..... AD. tematu to przerobiłem głównie wydech efekty poznacie niebawem bo jawka już stoi na kołach ale wymaga dopracowań zamówiłem też stożkowy filtr jestem ciekaw czy to coś da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 18:27, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie ogarem czlowieku bo ogar nie ma przecież regulacji zawieszenia tlyko suzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Czw 20:04, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
;o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:26, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Wiesz co sorber: niektórzy nie wygrali w totka i uważaja że mają dobre opony... Ja też mam oryginała i podejrzewam że nie mam żadnaje różnicy pomiędzy twoja nową a moja 20 letnią... Ja w swojej Jawce głownie idę w silnik... Odblokowałem, kondensator od malca dałem, świecę i fajkę NGK, zębatka 12z i ekstremalnie przerobiona elektryka... To wszystko a leci jak rakieta. Ja nigdy nie założe jakiś zetsawów 60 ccm albo opiłowywać tłok, bo to dla mnie niszczy silnik i co z tego że przejedziesz ją jeden raz 75 km/h a potem ci sie rozleci... Ja wole przerobić Jawę żeby jezdziła 50-60 km/h ale żebym mógł nia nacieszyć się troszeczkę dłużej niż 15 minut...
PS.: Sorber: tutaj piszemy o przeróbkach w Jawach i Ogarach a nie o suzuki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Sob 12:31, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wiem ze o przeróbkach jawki i pisałem o przerówbkach jakie maiłęm w ogarze. czytaj uwazniej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:36, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
sorber napisał: | silnik miałem przerobiny extremalnie z wygladu to tlkyo owiewka i wyzsza kierownica bo mnie barki bolały od dłuższej jazdy na oryginale i przód os simka z alu obręczami z przodu i z tyłu. w suzie: power comander karbonowe owiewki i bak, przewody w oplocie stalowym, płyn hamulcowy zmieniony na lepszy sportowy odpowiednik o wyższej temp. wrzenia. klocki zmienione na lepsze. tarcze zmienione na zębate, wydech seryjny był cały z ti ale zmienilem na yoshimurę z carbonową końcuwką i wstawiony miotacz ognia i opony wyscigowe dunlop d208gp ale zmieniam na pierelli diablo corsa oraz żarówka ksenon z przodu i niebieskie specjalne żarówki w kierunkowskazach . do zmainy koła jeszcze na magnezowe lub carbonowe i jeszcze clip-ony oraz rollgaz i jeszcze w przyszłosci korbowody ti oraz wyczynowe tłoki |
Tylko to co jest podkreslone jest o Ogarze, a reszta towjego postu jest o Suzuki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|