Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zapłon CDI
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasiczek93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:37, 12 Mar 2011    Temat postu: Zapłon CDI

Mam takie pytanie jak zrobić zapłon CDI w ogarze 200?? I czy będzie działał na aku 6V??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Sob 21:59, 12 Mar 2011    Temat postu:

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar_200/84290

"Za zapłon teraz odpowiada nowe koło zamachowe, wiele lżejsze, wraz z zapłonem bezstykowym CDI."

Jest to użytkownik naszego forum, więc do niego bym zagfadał ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 20:16, 19 Mar 2011    Temat postu:

Zależy czy chcesz DC CDI czy AC CDI , ja mam AC i lata Very Happy Razz
http://www.youtube.com/watch?v=qttF7BuW7qc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Sob 20:18, 19 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Nie 7:50, 20 Mar 2011    Temat postu:

http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/zaplon-cdi-w-silniku-223,14828.html Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikioza
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gomunice

PostWysłany: Nie 9:51, 20 Mar 2011    Temat postu:

Mucie] napisał:
Zależy czy chcesz DC CDI czy AC CDI , ja mam AC i lata Very Happy Razz
http://www.youtube.com/watch?v=qttF7BuW7qc



to ty jesteś tego wykonawcą ? bo też bym sobie takie coś sprawił w jawce Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 10:20, 20 Mar 2011    Temat postu:

Tak jest to moja konstrukcja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Wto 20:49, 22 Mar 2011    Temat postu:

a co powiecie na taki zestaw do zapłonu CDI do zastosowania w jawce:

-impulsator
http://allegro.pl/impulsator-skutery-4t-gy6-130-qma-qmb-wilga-vapor-i1476067332.html

-moduł
http://allegro.pl/modul-cdi-odblokowany-tuning-skutery-4t-wilga-zipp-i1513981263.html

-cewka
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-fajka-skutery-4t-wilga-quest-vapor-i1507460020.html

z przesyłką wyjdzie ok 50zł, więc nie aż tak drogo, a czy złoży się z tego zapłon w jawce?Razz i jeszcze jedno pytanie, czy koniecznie trzeba przewijać cewkę zapłonową czy wystarczy oryginalna i np transformator jakiś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 21:18, 22 Mar 2011    Temat postu:

Wystarczy taki zestawik jaki podałeś. Możesz dać trafo bez przewijania cewek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob 11:27, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,
zakupiłem ww części, poskładałem wszystko no i niestety nie działa, nie ma iskry:(
nie wiem tylko czy może coś źle podłączyłem, czy zastosowałem nie takie części jak trzeba czy co...
podłączyłem wszystko wg instrukcji użytkownika miloszeek w tutorialu "zapłon CDI w silniku 223"

z tym że nie przewijałem cewki tylko do oryginalnej dołożyłem transformator z zasilacza.
transformator 12V/220V, jeden koniec 12v do cewki, drugi do masy, jeden 220v do modułu, drugi do masy.
czy miałby ktoś jakieś sugestie, podpowiedzi co sprawdzić, co zmienić, poprawić itp? bo ja tak średnio się na tym znam:P

(ps. nie karaicie mnie za odkop, po prostu kontynuuje temat, żeby nie zaczynać nowego, a kupno i montaż części zajęło mi trochę czasu. ) [/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 12:37, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Miernik do ręki i pierw sprawdź ile prądu masz w kablu idącym do moduły od trafo, a później w kablu WN, no i jeszcze możesz odłączyć impulsator i w czasie kręcenia wałem dotknąć kablem od impulsatora do masy, może źle ustawiłeś jego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 12:49, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Daj fotki jak to poskładałeś , 70v starczy aby odpalić moto z trafka, jak chcesz sprawdzać Voltaż w kablu cewki WN to życzę powodzenia Razz . Od impulsatora idzie impuls to że dotkniesz do masy nic Ci nie da.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob 13:44, 02 Kwi 2011    Temat postu:

tutaj daje schemacik jak to poskładałem:
http://wrzucacz.pl/file/1781301751809/cdi.JPG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 17:37, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Sprawdź napięcie czy wychodzi z czujnika, napisz ile przy mocnym kopnięciu, potem zamień masy (trafka na odwrót tzn 2gi kabel) pokaż może fotke całości w silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
carpet
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:14, 02 Kwi 2011    Temat postu:

trafo źle podpięte z cewki zapłonowej ma iść bezpośrednio na trafo bez masy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 20:00, 02 Kwi 2011    Temat postu:

-_- Kolego powyżej jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin