Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ratuku, nie mam iskry !!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 13:24, 05 Paź 2008    Temat postu: Ratuku, nie mam iskry !!

Witam Was
Mam jawke 50 mustang, wczoraj skończyłem remontować silnik, motorek odpalił bez problemu. Pojeździłem po osiedlu i mi zgasł. Wykręciłem świece i okazało się że nie ma iskry. Sprawdziłem podłączenie cewki wysokiego napięcia- ok, wymieniłem cewkę (odpowiedzialną za iskrę) w iskrowniku na nową, kondensator kupiłem nowy, przerywacz wg. mnie nie zwiera się z masą, włącznik w lampie jest ok. Ręce mi opadają co może być jeszcze nie tak?? Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 15:00, 05 Paź 2008    Temat postu:

a cewke pod bakiem sprawdzałes Question .Może świeca padła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 15:27, 05 Paź 2008    Temat postu:

Sprawdzałem kabelki się odłączyły . Podłączyłem je wrzuciłem jawkę na bieg pcham do przodu i iskry nie ma, nie wyłączyłem biegu i cofam ją, i podczas tego manewru pokazała się iskra. O co w tym chodzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 15:34, 05 Paź 2008    Temat postu:

skąd wiesz że sie pokazała jak cofałes Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 15:41, 05 Paź 2008    Temat postu:

Jak cofałem coś błysnęło, zainteresowało mnie to i zacząłem pchać motorek do przodu i do tyłu i jak pchałem do tyłu była iskra jak do przodu nie było, mogłem odwrotnie podłączyć cewkę butelkową?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roker dnia Nie 15:46, 05 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:25, 05 Paź 2008    Temat postu:

hehehe fajny defekt możesz spróbować podlączyc odwrotnie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 17:40, 05 Paź 2008    Temat postu:

Podłączyłem odwrotnie i w ogóle nie ma iskry Sad . Nie mam pojęcia co jest. To są przecież dwie cewki na krzyż, kondensator i przerywacz a ja sobie z tym rady nie mogę dać. Macie jeszcze jakieś sugestie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roker dnia Nie 17:42, 05 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzonas3
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:46, 05 Paź 2008    Temat postu:

skoro iskra pokazuje sie jak pchasz do tyłu to ustaw zapłon Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 17:58, 05 Paź 2008    Temat postu:

Ustawiony około 2 mm przed gmp. Dalej nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 18:02, 05 Paź 2008    Temat postu:

to pewnie masz źle ustawioną przerwe na platynkach Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:15, 05 Paź 2008    Temat postu:

Przed chwilą byłem znowu przy jawce, przerwa na palatynkach wynosi około 0.5mm i przetarte są papierem ściernym o ziarnistości 200. Iskry nadal nie ma. Evil or Very Mad Co za upierdliwa maszyna...

Chyba kupię nowy iskrownik. Wyeliminuję w ten sposób parę potencjalnych przyczyn niesprawności.

Na dworze pada deszcz, powietrze jest wilgotne i może cewka dostaje przebicia, taka pogoda może mieć z tym coś wspólnego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roker dnia Nie 18:27, 05 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:10, 05 Paź 2008    Temat postu:

pogada raczej niem nic wspulnego z tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 19:18, 05 Paź 2008    Temat postu:

a spróbuj z innym kondkiem może ten nowy jest trefny ja też kiedyś kupiłem nowy kondek i okazał się trafiony Smile

A i ustaw jeszcze przerwe na 0.4mm najlepiej szczelinomierzem

Tu masz jeszcze link co i jak dokładnie http://www.przecinak.republika.pl/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarzomb16 dnia Nie 19:23, 05 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roker
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 19:24, 05 Paź 2008    Temat postu:

Zobaczę jutro dzisiaj trochę ciemno jest a światła nie mam w kanciapie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:52, 05 Paź 2008    Temat postu:

Nie ma co dawać zarabiać ludziom na iskrownikach.

1) Zacznij od tego, że sprawdzisz napięcie na cewce zapłonowej (przy iskrowniku). Odłączasz kabelek cewka-> platynki i przykladasz jeden styk miernika, drugi zaś do masy, sam miernik nastawiasz na prąd zmienny i zaczynasz kopać kopnikiem. Powinno być ok 8V, aczkolwiek może być więcej. Jeśli jest mniej niż 6V, to cewka nieteges. Może być za blisko magneta
2)Jeśli napięcie jest, to kręcisz ponownie silnikiem i sprawdzasz czy pojawiają się iskry na platynkach. Jeśli nie, odepnij przewód platynki-> cewka i próbuj ponownie. Jeśli pojawią się iskry, to jest problem gdzieś przy cewce butelkowej (przetarty przewód, przebicie na uzwojeniu), a jeśli dalej brak odnak życia, to wymień kondensator (zakładam, że przerwa ustawiona jest dobrze). UWAGA! wyczyść dokladnie mocowanie kondensatora, bo często tam jest olej i nie chce przewodzić. Możesz również lekko przytknąć przewód platynki-> cewka do masy i kopnąć. Powinno na końcu przewodu iskrzyć
3)Sprawdź włącznik- mógł się rozsypać. Odepnij przewód idący od włącznika do zacisku cewki butelkowej(czarny). Łączy on się z przewodem z iskrownika na zacisku, odłącz tylko przewód od włącznika. Jeśli pojawi się iskra na świecy- sprawdź włącznik.
3)Sprawdź połączenie drugiego zacisku cewki butelkowej do masy
4)Wykombinuj drugie koło magnesowe, bo mogło się rozmagnesować- całkiem możliwa opcja, zwłaszcza po remoncie. Mimo wszystko nie powinien dawać iskry na lewych obrotach, także szukaj gdzieś koło platynek i krzywki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 20:55, 05 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin