Połączenie cewek
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:40, 28 Mar 2012    Temat postu: Połączenie cewek

Teoretycznie jesli połącze szeregowo 2 cewki zaplonowe to otrzymam 12V 30W, a jesli do tych dwoch cewek dolączył bym jedną rownloegle to otrzymał bym 12V 45W?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 18:48, 28 Mar 2012    Temat postu:

nie. jeśli łączysz równolegle to musisz łączyć cewki o takim samym napięciu.
lepiej przewinąć cewki na 12v


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 15:32, 29 Mar 2012    Temat postu:

uhm, a slyszalem tez ze podobno wchodzi do jawki jakis zaplon z chinskiego skutera tylko niewiem jaki, a to byłby duzy plus

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 15:41, 29 Mar 2012    Temat postu:

Podobno.. Jeszcze nie miałem czasu na jego zakup i przetestowanie jego w 223. Jak kupię oczywiście zdam relacje co i jak.. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:37, 29 Mar 2012    Temat postu:

a mozesz podac od jakiego skutera on jest i mniej wiecej jakie ma wymiary?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 18:13, 30 Mar 2012    Temat postu:

W chińskich skuterach są stosowane zazwyczaj dwa silniki: 139QMB (4T) i 1PE40QMB (2T), wystarczy zmierzyć rozmiar koła magnesowego, które jest umieszczone tak samo jak w WSK oraz silnikach 023 oraz wymiary iskrownika. Z tego co mi plusminus kiedyś pisał to magneto ze skutera wchodzi na styk. Co do wielkości - obstawiam, że w chińskich 2t i 4t prądnice i magneta są takich samych rozmiarów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 20:29, 30 Mar 2012    Temat postu:

AmaSoft napisał:
obstawiam, że w chińskich 2t i 4t prądnice i magneta są takich samych rozmiarów.


Niet. Te z 2t mają mniejszą średnicę. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:01, 01 Kwi 2012    Temat postu:

uhm to gitara, trzaba by tylko zrobic nowa podstawe iskrownika bo oryginalna bedzie pewnie za duza i pewnie troszke pokombinowac, pytanie tylko czy sie oplaca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 13:10, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Z tego co się orientowałem to wystarczy ja tylko stoczyć aby weszła do srodka karterów, a to nic strasznego. Cena jest dość niska a możemy dzięki takiemu rozwiązaniu dużo zyskać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:39, 01 Kwi 2012    Temat postu:

tylko pytanie jak wpasowac takie magneto na wał i jak w czyms takim ustawic zaplon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 16:13, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Przy wpasowaniu zapewne będzie potrzebna pomoc tokarza, następnie dłutownicą wybić rowek na wpust w odpowiednim miejscu i wszystko jest fajnie. Przy takim zapłonie jest czujnik indukcyjny (a na kole po zewnętrznej stronie ferrmagnetyk). Czujnik można wpasować w miejsce gdzie wychodzą kable z silnika. Jest tam dosyć miejsca aby takowy impulsator się zmieścił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:59, 01 Kwi 2012    Temat postu:

czyli elegancko, powiedz mi tylko jak sie ustawia takie ustrojstwo? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 17:03, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Normalnie ustawia się kąt wyprzedzenia zapłonu obracając statorem przy użyciu stroboskopu najlepiej- najdokładniej wtedy ustawisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 17:26, 01 Kwi 2012    Temat postu:

no bo cos czytałem na elektrodzie ze taki zaplon niewymaga ustawiania kąta wyprzedzenia tylko ze to zalezy od polozenia magneta i niewiem o co biega zabardzo

//
Ok juz załapalem o co chodzi z tym ustawieniem zaplonu, np. niektore z tych zaplonow mają impulsator nie na podstawie tylko na kabelku przykrecany gdzies osobno i wtedy mozna by crobic na nim regulacje ale jesli bedzie to na podstawie cewek to sie w niej zrobi odpowiednie otwory tak aby mozliwa byla regulacja w obie strony i bedzie gites


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol22255 dnia Nie 17:48, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 19:47, 01 Kwi 2012    Temat postu:

W razie czego możesz podbić na gg, za jakiś czas na pewno kupię takowy zapłon i podam wszystkie jego parametry.. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin