Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
iskra
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:22, 19 Sty 2009    Temat postu: iskra

Mam problem z iskrą mój motorek chodził bez zażutu do czasu gdy odkręciłem kierownice podczas naprawy amortyzatorów przy tym rozkreciłem mase z kierownicy potem gdy chcialem go zapalic to juz nie bylo iskry teraz gdy nawet dotkne samym palcem do kabla laczacego swiece z kondersatorem to nie czuje zadnego pradu wymienilem cewke i nic powiedzcie co moze byc jeszcze nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 17:45, 19 Sty 2009    Temat postu:

Cytat:
z kondersatorem


To nie kondensator tylko cewka wysokiego napiecia Wink Jezeli rozkreciles kierownice i odlaczyles mase mogles uszkodzic ktorys z kabli. Rozbierz przednia lampe i zobacz czy wszystko jest ok. Moze masz cos nie tak ze stacyjka. Najczesciej przebicia powstaja przy mloteczku platynek. Trzeba na to uwazac. Jezeli nie znajdziesz przyczyny radze przeczytac moj tutorial ABC elektryki Ogar 200. Znajdziesz tam kompletne omowienie instalacji i lecac kablami mozesz znalezc przyczyne usterki. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 20:08, 19 Sty 2009    Temat postu:

a ja mam taką oczywiste, wręcz głupie pytanie, przykręciłeś masę z powrotem?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Profi dnia Pon 20:08, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wruciłem
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 8:53, 20 Sty 2009    Temat postu:

zrub wszystko na prosto podłącz 1 kabel cewki na pszerywacz 2 bezpośrednio do masy i iskra musi być wyłączniem zajmiesz sie jak jusz uzyskasz iskre:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:30, 20 Sty 2009    Temat postu:

dobrze muwisz miałeś dobry pomysł tez to wymyslilem ale jak dam tak kabel "na sucho"to dalej nie ma iskry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 14:04, 20 Sty 2009    Temat postu:

No to masz przebicie. Teraz pozostaje przeleciec wszystkie kableki po kolei i usunac usterke. Innym rozwiazaniem moglaby byc niesprawnosc cewki zaplonowej(spalona, za blisko, za daleko), cewki WN(zuzyta), krzywa krzywka lub platynki, ich zle ustawienie i zapieczone styki. Sprawdz czy masz prad przed cewka WN, podlaczajac zamiast niej zarowke. Potem to samo przed platynkami. To najprostszy sposob. Chyba, ze masz wadliwa swiece lub wypadl Ci kabel z cewki badz fajki. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:09, 20 Sty 2009    Temat postu:

z cewki nie wychodzi nawet prad nawet nie kopie mnie w palce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 14:10, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ja bym zaczął od samego silnika a dopiero potem kończąc na cewce butelkowej czyli najpierw sprawdzić czy cewka zapłonowa daje prąd potem sprawdzić kondensator oraz przerywacze a na końcu cewke butelkową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:13, 20 Sty 2009    Temat postu:

to jest silnik jawki i ma tylko cewke butelkowa a przed nia i za nia nie ma pradu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 14:20, 20 Sty 2009    Temat postu:

To sprawdzaj wszystkie elementy przed tą cewką butelkową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 14:22, 20 Sty 2009    Temat postu:

Cytat:
to jest silnik jawki i ma tylko cewke butelkowa a przed nia i za nia nie ma pradu


Nie wiem skad ty sie wzieles. Tutaj omawiamy tylko i wylacznie silniki typu 223 produkcji czecho-slowackiej, czyli do jawki i ogara 200. NIe ma innej mozliwosci! Dalej radze Ci przeczytac moj artykul: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-elektryki-ogar-200,4379.html Jak juz Ci sie nie chce szukac to Ci dalem. Napisalem go dla takich jak ty, ktorzy kompletnie nie znaja elektryki swojego sprzetu pomimo tego, ze jest taka prosta. Ja przeczytasz pogadamy a dla informacji silnik jawki ma cztery cewki: 2 swietlne, 1 zaplonowa i 1 wyokiego napiecia(tzw. butelkowa)[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:28, 20 Sty 2009    Temat postu:

jaki jest zwiazek miedzy kondensatorem a iskra kiedys mialem zepsuty kondensator i odpalil normalnie ale obroty byly nie regularne?!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 14:30, 20 Sty 2009    Temat postu:

No to sobie chyba sam odpowiedziałeś, a jeżeli kondensator dostanie przebicia to wiadomo że dostanie zwarcia i prąd ci dalej nie popłynie chyba dobrze mówie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:33, 20 Sty 2009    Temat postu:

to co znaczy ze musze wymienic kondensator?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 14:34, 20 Sty 2009    Temat postu:

Nie znaczy musisz sprawdzić czy nie ma przebicia ale najpierw sprawdźcewke zapłonową czy wogóle wytwarza prąd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin