Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Akumulator 12v

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SirMirek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:54, 05 Lip 2009    Temat postu: Akumulator 12v

Witam. Jakie parametry powinien mieć aku do Jawy 50.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 17:58, 05 Lip 2009    Temat postu:

A co ma byc zasilane z tego akumulatora? Czy bedzie on stale "doladowywany", czy w domu prostownikiem? Poprosimy wiecej szczegolow Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SirMirek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:14, 05 Lip 2009    Temat postu:

Więc tak. Na razie to mam same światła. Zamierzam założyć kierunki, ale nie na 100%, ale raczej będę robił światło stopu. Chcę kupić moduł zapłonu. Pks100 zrobił mi schemat, ale na szybko i na 6v i go zmieniłem, nie wiem czy też dobrze narysował wyłącznik zapłonu. To ten schemat

Ja tam tylko połączyłem cewki, żeby dały 12v. I jeszcze takie pytanie bezpieczniki i dioda półprzewodząca te same co w 6v, czy inne? i to na tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pon 7:20, 06 Lip 2009    Temat postu:

Zasilanie swiatel przy tak malej (wydajnosciowo) pradnicy, nie jest doskonalym rozwiazaniem. Tymbardziej, ze uzywac je trzeba ciagle- do jazdy dziennej, noca...
Jezeli dojda do tego kierunki (przynajmniej 2x21[W] ), swiatlo stopu i co sie dzieje? Ano moze byc tak, ze te 2 ceweczki nie nadaza ladowac akumulatora... Neutral

A co do modulu, to jak dobrze widze, nie bedzie zasilany z akumulatora, wiec tego nie musimy brac pod uwage przy jego doborze...

Moja propozycja to kupno akumulatora przynajmniej 9 [Ah] (takie, jak stosuje sie np. w UPSach), oczywiscie bezobslugowego. Wiecej jak 100zl one nie kosztuja...

Natomiast co do diody, to dobierasz np. do przedzialu 400 [V], tak wiec taka sama jak przy instalacji 6 [V]. Sprawa bezpiecznika podoba; bierzesz "topika" do 250 [V].

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SirMirek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:00, 06 Lip 2009    Temat postu:

Wielkie dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze kilka drobnych pytań. Napisz do mnie na gg(numer masz na pw). Pozdro:)
A tak poza tym jak radzisz mi zrobić instalację? 12V czy 6V?
Jeśli 12V to zrób mi to tak żeby było bardzo dobrze, bo nie chcę potem niemiłych niespodzianek... Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SirMirek dnia Pon 12:16, 06 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin