Witam wszystkich

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Użytkownicy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:09, 26 Wrz 2006    Temat postu: Witam wszystkich

Więc jak w temacie witam Laughing Niedawno zostałem posiadaczem niezwykle fajnej maszynki jaką jest Jawa 50 Mustang, jest on do odrestaurowania ale o to mi chodziło. Interesuję się budową silników oraz samochodów, Jawkę nabyłem między innymi aby się na niej "wyrzyć" jeżeli chodzi o przeróbki. Moje plany co Jawki? Jak już na pisałem wcześniej odrestauruję ją jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny a silnik zostanie przerobiony na maksa by sprawiał jak najwięcej frajdy... Very Happy Na forum zarejestrowałem się gdyż widzę że jest istna kopalnia więdzy o tych maszynkach. Pozdrwiam Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Wto 17:25, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Powodzenia w budowaniu silnika na maxa. Nudzi mi sie to napisze wyszystkie mozliwości tuningu silnika:
- cylinder większy
- cylinder splanowany
- rozwiercone, polerowane kanały w cylindrze,
- odchudzony wał o 2mm
- łozysko igłowe na wale ( chyba nie pomyliłem )
- splanowana głowica
- odelżony silnik
- sportowa świeca
- ewentulanie dalej "wkręcona" świeca
- odelżenie tłoka ( skróć nóżki )
- polerka tłoka
- kombinacje z ilością pierścionków ( ile chcesz to twój wybór 2,3,4 )
- wydech (2 opcje): + nowy, jaki powinien być to wiadomo
+ zabawa ze starym ( zaspawanie, skrócenie )
- "customowy" kruciec
- gaźnik: + ze starego ( wieksze dysze )
+ z simsona S70 16n3-3 ( chcesz to ci sprzedam mam nówke nie uzywany ze ssaniem ),
+ z WSK/WFM 125
+ wiecej kombinacji chyba nikt nie uskuteczniał
- stożkowy filtr powietrza ( tylko dopsuj dobrze wielkość i dobrą miejscówke znajdź )
- airbox
- magnetyzer Razz
- kombinacja z zębatkami ( tutaj jest spore pole do popisu, w zależności co chcesz osiągnąć, jak chcesz sie dopytać to pisz do mnie, bądź na forum każdy ci odpowie ),
- podkłada 4mm w sprzęgle ( gdzieś to wyczytałem )
- NITRO ( tzn, wtrysk alkoholu - czytaj dezodorantu - do krućca ).

Jak coś wiecej mi sie przypomni to napisze ale chyba nie pominałem nic. Jak cos to pytaj śmiało. Życze Ci aby ten zapał którym teraz pałasz do zrobienia wszystkich przeróbek pozostał Ci do konca, bo wiedz ze proste to to nie jest i wymaga sporo pieniędzy ( wartość moze oscylować wokól wartości odrestaurowanej jawy w idealnym stanie ) ale nie zapeszam i powodzenia Exclamation Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 5:14, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Wiśl@k napisał:

Jak coś wiecej mi sie przypomni to napisze ale chyba nie pominałem nic. Jak cos to pytaj śmiało. Życze Ci aby ten zapał którym teraz pałasz do zrobienia wszystkich przeróbek pozostał Ci do konca, bo wiedz ze proste to to nie jest i wymaga sporo pieniędzy ( wartość moze oscylować wokól wartości odrestaurowanej jawy w idealnym stanie ) ale nie zapeszam i powodzenia Exclamation Exclamation

Dzięki Very Happy Co do przeróbek to robię to również dla zabawy, nie na siłę żeby jechał... Pozatym mam już trochę doświadczenia w tych sprawach bo przerabiałem silnik w swoim autku (VW Polo). W każdym razie jak nie będe widział jak jest dana część rozwiązana w Jawce to napewno spytam Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Śro 14:27, 27 Wrz 2006    Temat postu:

A ja z doświadczenia wiem, ze raczej nikt nie jest na tyle napalony ( może na tyle długo to lepsze określenie ), żeby zrobił wszystkie napisane wyżej przeróbki. Mi mooooooooooooooooooooże by się udało, ale gdy pojawiła się możliwość innego motocykla i takie tam jeszcze pare innych i niestety dałem sobie siana. Pozdro i powodzenia

P.S. jak zaczniesz tuning to zrób swój temat w Tuningu mechanicznym i opisuj co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:32, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Wiśl@k napisał:
A ja z doświadczenia wiem, ze raczej nikt nie jest na tyle napalony ( może na tyle długo to lepsze określenie ), żeby zrobił wszystkie napisane wyżej przeróbki. Mi mooooooooooooooooooooże by się udało, ale gdy pojawiła się możliwość innego motocykla i takie tam jeszcze pare innych i niestety dałem sobie siana. Pozdro i powodzenia

Hehe, też takich ludzi znam, ale ja nie jestem skazany na jazdę tylko tym sprzętem bo mogę se pojeździć Jawką kumpla bez problemu a co tydzień z ojcem jeżdże na placyk samochodem pośmigać więc mi to rybka czy w danym momencie mi bryka chodzi czy nie... Jedynym problemem może być kasa, ale to się da załatwić Twisted Evil
Cytat:
P.S. jak zaczniesz tuning to zrób swój temat w Tuningu mechanicznym i opisuj co i jak.
To będzie napewno Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Śro 17:03, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Ja swoją równiez nie jeżdze na codzień Razz m.in. dlatego głównie stała z korbowodem na wierzchu Laughing no nic jeszcze raz mam nadzieje ze Ci sie uda, bo naprawde straasznie chciałbym wiedzieć jakie jest maximum tego silnika, a ja miałbym tą możliwość gdzieś tak za rok wiec POWODZONKA. A w tym swoim temacie pilnuj zeby zabardzo nie odbiegali od głownego wątku bo ludzie potrawią miec straaszny slowotok Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Użytkownicy Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin