Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 13:43, 03 Sie 2009 Temat postu: Zle załozony tłok |
|
|
Witam czy to cos przeszkadza jesli załozyłem tłok strzałka do gory. tłok nowy 3 pierscieniowy wszystko weszło bez problemu jezdził dosc duza moc rwało na 11 na koło osłabł nie trzyma sie na obrotach wysokich no i słabo pali a czasami z pierwszego reka swierzo robiony szlif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mzt
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sulęcin k. Środy Wlkp
|
Wysłany: Pon 15:09, 03 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli założyłeś odwrotnie to może być i bardzo niedobrze. Gdy masz strzałką do góry, to zamki w pierścieniach chodzą przez okna tulei, w wyniku czego pierścień może zahaczyć się np. o otwór wydechowy i się połamać. A wtedy potrafi narobić bałaganu....
A tłok docierałeś, czy jechałeś od razu na maxa? Nowy tłok powinno docierać się przez ok 500km jeżdżąc wolno i delikatnie ok. 40km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 17:14, 03 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
starałem sie delikatnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
toomi
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Pon 17:28, 03 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
zmień ja raz założyłem tłok mi połamało a cylinder do 2 szalifów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 10:47, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem to nic nioe robi bvo i tak chodzipo komorze bo to 3 pierscieniowy a i juz wyczysciłem wszystko zapłon jeszcze raz ustawiłem i znowu idzie jak odtrazu po remoncie wiec juz pobroblemie a u mnie sie juz wiecej szlifu zrobic nie da bo to i tak juz 4, z 2 na 4 zrobiłem odrazu bo komus wczesniej pekły i inaczej sie nie dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Śro 13:33, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
morze być tak ze pękną ci pierścienie i wtedy do wymiany cylider i tłok więc lepiej strzałą do dołu to 30 minut roboty jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:02, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no dzieki tak myslałem ale mi sie strasznie nie chce:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 16:26, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
mzt, wybacz, zę podważam Twój autorytet, ale 500km to sie dociera cylinder, same pierścienie, bo to je się dociera a nie tłok, wystarczy 100km i czasami mniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mzt
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sulęcin k. Środy Wlkp
|
Wysłany: Nie 20:21, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A to i lepiej, że starczy mniej. Można szybciej cieszyć się jazdą. Dzięki za poprawkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|