Zdejmowanie koła zamachowego( wirnika) ogar 200

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WiktorLazar
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Sob 20:51, 18 Lip 2009    Temat postu: Zdejmowanie koła zamachowego( wirnika) ogar 200

Witam!
Zamierzam wyremontować Silnik z mojego ogara 200. i mam problem. Zębatka od strony sprzęgła zdjęta. ale mam problem z wirnikiem od zapłonu. Macie jakieś proste sposoby żeby je zdjąć? Bardzo proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Sob 21:22, 18 Lip 2009    Temat postu:

Najprostsze rozwiazanie:
Odkrecamy dluga srube (5 [mm] na 8 kluczyk), demontujemy krzywke z kola magnesowego (wczesnie podstawe zaplonu z cewkami , platyna i kondesatorem), wkrecamy w magneto 8[mm] srube dlugosci ok 70 [mm] az do oporu. Sruba , ktora wkrecimy zaprze sie o wal i kolo magnesowe zejdzie bez problemu... Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WiktorLazar
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Sob 21:35, 18 Lip 2009    Temat postu:

A jak zdjąć krzywkę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Sob 21:37, 18 Lip 2009    Temat postu:

Wystarczy dobrze zlapac kombinerkami i zejdzie. Oczywiscie wczesniej nalezy wykrecic srube trzymajaca ja oraz magneto na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WiktorLazar
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Sob 21:39, 18 Lip 2009    Temat postu:

a ona jest wkręcana czy wciskana??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 21:45, 18 Lip 2009    Temat postu:

krzywka jest wciskana ale ja preferuje podważyć ją śrubokrętem tam gdzie zachodzi na klin a potem z 2 strony i schodzi, testowane przez bmw sauber xD

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WiktorLazar
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Sob 21:48, 18 Lip 2009    Temat postu:

hehe w bolidzie Kubicy:D dzięki chłopaki jutro spróbuje to zdjąćVery Happy dzięki za pomoc.
oczywiście pochwałki lecęVery Happy
lewa w górze;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin