Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zatarcie (wbijać jeszcze raz)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 13:51, 03 Lis 2008    Temat postu: Zatarcie (wbijać jeszcze raz)

Tym razem mam taki problem a zarazem pytanie
Czy przyczyną nadmiernego grzania się silnika może być źle ustawiony gaźnik (zbyt uboga lub bogata miesznaka) czy ilośc oleju w benzynie
podkreślam że mam na dotarciu (tłok pierścienie zrobiłem 120km) i gaxnik jest wyregulowany tak że nagar jest zadowalający
proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Pią 13:55, 07 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prze_cinek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pon 14:44, 03 Lis 2008    Temat postu:

to normalne że na dotarciu silnik się szybciej nagrzewa (i przegrzewa jak się go ciśnie :p) też mam na dotarciu i i jeżdże w teraz a przeciez chłodno jest a i tak jest po przejechaniu 500 m gorący jak holera (dopiero zrobiłem 30KM:P) jak masz na dotarciu to na iglicy pierwszy ząbek od dołu TAK?? a jak jest bardzo źle to moze przez zapłon?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:29, 03 Lis 2008    Temat postu:

Skoro masz świecę koloru jasnoszarobrązowego to może zbyt mało paliwa dostaje się do mieszanki (mieszanka uboga), przez co do skrzyni korbowej dostaje sie mniej oleju przez co silnik się grzeje, w okresie docierania stosujemy mieszankę 1:30 po to by się nie grzał. Tarcie na starcie obniża darcie i powoduje zatarcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 16:31, 03 Lis 2008    Temat postu:

xiang napisał:
Tarcie na starcie obniża darcie i powoduje zatarcie.


Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:01, 03 Lis 2008    Temat postu:

Przepraszam jeśli zbyt poetycko się wyraziłem; chodziło mi o to że na starcie=okres docierania występuje wzmożone tarcie, które może obniżyć darcie=osłabić osiągi i spowodować zatarcie= uszkodzenie, trzeba dać silnikowi wiecej benzyny lepiej go smarować, bo ijnaczej szybciej go zatrzesz nim dotrzesz. Konczę już tą filozofię bo postawiłem wszystko na jednej karcie mam zaparcie i nic nie powiem Marcie. Mam nadzieję żę otrzymałeś wsparcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 17:41, 03 Lis 2008    Temat postu:

Prze_cinek napisał:
to normalne że na dotarciu silnik się szybciej nagrzewa (i przegrzewa jak się go ciśnie :p) też mam na dotarciu i i jeżdże w teraz a przeciez chłodno jest a i tak jest po przejechaniu 500 m gorący jak holera (dopiero zrobiłem 30KM:P) jak masz na dotarciu to na iglicy pierwszy ząbek od dołu TAK?? a jak jest bardzo źle to moze przez zapłon?

tak zgadza sie mam pierwszy ząbek od dołu a tak konkretnie gorący cylinder to robi się po 2km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 19:01, 03 Lis 2008    Temat postu:

to cop że cylinder robi się gorący po 2 km to nie jest chłodzenie cieczą tu sie zagrzeje nawed po 2 km, jak się dygasz to rób mu postój co 2/3km tak na 10 min i nie szalej tak Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 20:05, 03 Lis 2008    Temat postu:

czy uważacie że usunięcie takiej ilości brudów z żeberek cylindra i głowicy może w jakimś stopniu polepszyć chłodzenie (oby)
[URL=http://img89.imageshack.us/my.php?image=nagarar5.jpg]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Pią 13:53, 07 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin