zapłon

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:52, 07 Lip 2009    Temat postu: zapłon

Witam problem mam prawdopodobnie z zapołonem... a więc ogar na wysokich obrotach przerwya i strzela ogniem z rury. platynki ustawione... nie wiem co jest zapłon na 2mm gpm i 0,4 platynki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 18:55, 07 Lip 2009    Temat postu:

to są raczej wytarte pierścienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:06, 07 Lip 2009    Temat postu:

oo i to chyba strzał w 100. bo z jednej strony pierscien jest wytarty a z drógiej nie. może to i to, i mam jeszcze jedno pytanko ogar wogle nie ma mocy ledwo sie tacza ;/ i tu nasuwa się pytanie czy to przez pierscienie tz. jedzie jakos ale słabo się rozpędza

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sunay12 dnia Wto 19:21, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Wto 19:25, 07 Lip 2009    Temat postu:

kompresja kiepska, zmienić pierścienie i dotrzeć ładnei i powinno chyba być dobrze Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:28, 07 Lip 2009    Temat postu:

chyba czy napewno? bo nie wiem czy kupować nowy cylek Sad bo ten stracił na mocy może i przez pierscienie ale nie wiem proszę o informacje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:33, 07 Lip 2009    Temat postu:

jak nie wiesz to zmierz cylek, tłok i porównaj z danymi w serwisówce i wtedy wymieniaj, ale myślę że wystarczy tylko zmienić pierścienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:49, 07 Lip 2009    Temat postu:

plusminus napisał:
jak nie wiesz to zmierz cylek, tłok i porównaj z danymi w serwisówce i wtedy wymieniaj, ale myślę że wystarczy tylko zmienić pierścienie


No to ciekawe jest...

Jeżeli odpala bez problemu z kopa nie jest to wina zapłonu. Wtedy przyczyn jest mnóstwo. Każdej się dowiesz rozkręcając cylinder np. rozwalony tłok, pierścienie, rysy, zerwanie okna itd. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:59, 07 Lip 2009    Temat postu:

cylinder rozkręcałem dzis z 5 razy ;] tłok jak w najlepszej kondycji cylek ma gładz idealna może malutkie ryski ... i tylko problem z pierscieniami bo są z jednej strony wytarte a z drógiej nie ;] może wina tego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:17, 07 Lip 2009    Temat postu:

Moim zdaniem może być mogą one nie trzymać kompresji a dzieje się tak dlatego iż w silniku 223 czyli w ty śliniku jest cylinder leżąco i to przez to gdzieś to na forum jakimś wyczytałem i moim zdaniem ma to sens. A jelsli już tak rozbierasz cylek a masz te kłopoty to wymień te perscienie na pewno to nie zaszkodzi tylko pamiętaj o ich dotarciu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 22:24, 07 Lip 2009    Temat postu:

wszyscy macie racje ale jakim prawem pierścienie sie wytarły tylko z jednej strony?? ja bym jeszcze szlif cylindra zrobił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 7:46, 08 Lip 2009    Temat postu:

bazalt napisał:
wszyscy macie racje ale jakim prawem pierścienie sie wytarły tylko z jednej strony?? ja bym jeszcze szlif cylindra zrobił

według naszej grawitacji wszystko opada na dół i tłok tez ma większy nacisk na dół, z czego powstaje większe tarcie w tym miejscu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 12:27, 08 Lip 2009    Temat postu:

plusminus napisał:
bazalt napisał:
wszyscy macie racje ale jakim prawem pierścienie sie wytarły tylko z jednej strony?? ja bym jeszcze szlif cylindra zrobił

według naszej grawitacji wszystko opada na dół i tłok tez ma większy nacisk na dół, z czego powstaje większe tarcie w tym miejscu


Bzdura siła odśrodkowa odrzuca tłok i się na pierścieniach centruje. Mi to wygląda na krzywy tłok, źle wyszlifowaną gładź, złe wycentrowanie wału i najgorsze i najbardziej prawdopodobne krzywy korbowód. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal200
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Śro 21:23, 08 Lip 2009    Temat postu: ,

no to widze ze masz w ogarze dopalacz Laughing Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 8:00, 09 Lip 2009    Temat postu: Re: ,

rafal200 napisał:
no to widze ze masz w ogarze dopalacz Laughing Cool


...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Czw 20:43, 09 Lip 2009    Temat postu:

No i co problem rozwiązany?? Jeżeli tak, to pisz co było nie tak. Może u kogoś będzie ta sama usterka i już będzie mieć miał odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin