Za duzo pali...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 17:45, 08 Mar 2008    Temat postu:

Ja kiedyś dzięki zacięciu się pływaka straciłem 5litrów wachy :/ Co do dużego spalania może być ono spowodowane nieszczelnością pierścnieni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 17:56, 08 Mar 2008    Temat postu:

Zawsze zakrecam kranik. Posprawdzam wszystkie mozliwosci wycieku... Swieca po jedzie na srednich obraotach jest mokra i czarna. Iglice mam ustawioną na 3/4.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 18:05, 08 Mar 2008    Temat postu:

czarna i mokra to znaczy że kiepskie spalanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 18:06, 08 Mar 2008    Temat postu:

co znaczy ze kiepskie spalanie?? Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 18:08, 08 Mar 2008    Temat postu:

jeśli silnik ma dobre spalane to świeca jest taka kremowa jak kawa z mlekiem Wink przyczyną kiepskiego spalania może być zadużo oleju w mieszance albo silnik dostaje za dużo paliwa albo coś z iskrą Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 18:15, 08 Mar 2008    Temat postu:

czy gdy zmniejsze doplyw paliwa na iglicy to problem zniknie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 18:16, 08 Mar 2008    Temat postu:

a nie zauważyłeś czy paliwo cieknie z komory pływakowej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 18:20, 08 Mar 2008    Temat postu:

Nie. Raczej nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Sob 18:21, 08 Mar 2008    Temat postu:

Pierwsza sprawa czy silnik nie posiada takich tuningu jak: wiatrak od kompa do cylindra lub chodzone ciekłym azotem ;/ żeby silnik był lodowaty :] ha jak masz mokrą świece to czy ci nie zalewa? dobrze wchodzi w obroty może masz ustawiony źle poziom paliwa lub sobie dysze rozwiercałeś (tak zwany tuning)<hahaha> a jak to nie pomoże to bierz młota 10 kg i pierdol*i w ten cały układ cylindro gaźnikowy zapłonowy i po sprawie będzie ci chodził jak marzenie sam tak robie :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 18:22, 08 Mar 2008    Temat postu:

to spróbuj zmniejszyć dopływ paliwa przez podgięcie blaszki w komorze pływakowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Sob 18:33, 08 Mar 2008    Temat postu:

Pisałem że ma źle ustawiony poziom to chyba wie że trzeba go ustawić ;/

s.p podgięcie blaszki do dołu w komorze pływakowej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Sob 18:34, 08 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 18:35, 08 Mar 2008    Temat postu:

Mozecie mnie jakos uswiadomic jak to sie robi. Z gory dzieki. Nierobilem zadnego tuningu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Sob 18:36, 08 Mar 2008    Temat postu:

Wiatrak od kompa,ciekły azot Question jeszcze chowane podwozie w czasie startu.
Jeśli dajesz odpowiednio olej do benzyny to znaczy,ze masz za dużo wachy za mało powietrza.
Zapnij iglice na najwyższy rowek potem się zobaczymy.
Świeca musi być kremowa nie czarna jeśli czarna to za dużo paliwa.
Najpierw pokombinuj z iglicą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 18:42, 08 Mar 2008    Temat postu:

dzieki blaster za podpowiedz. Jutro pokombinuje z iglica i pochwale sie osiagnieciami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Sob 18:42, 08 Mar 2008    Temat postu:

Wiatrak od kompa,ciekły azot no no ciekawe były tematy na forum ze ktoś dawał wiatraki (chyba ten co ma nie pokoleji w deklu);/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin