Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wysokie obroty na luzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damian9310
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: szczecin

PostWysłany: Nie 13:20, 22 Cze 2008    Temat postu: Wysokie obroty na luzie

Witam
Mam problem z moją jawą a mianowicie jest tak że gdy odpalę ją to od razu wkręca się na wysokie obroty i ciągle rosną a ja nie daje nawet troszkę gazu a przepustnica jest na samym dole gdy wrzucę bieg to normalnie wtedy jest i gdy jadę to gdy wciskam sprzęgło do zmiany biegów to obroty też stają się wysokie. A tak poza tym to jawa jest słaba i ciężko pali gdy jest zimna to z kopa a gdy sie nagrzeje to tylko z pychu.

A i mam jeszcze taki problem ze gdy zmienię dysze na te czeskie większe to jawa odpala ale gdy wrzucę bieg i puszczam sprzęgło to wtedy gaśnie.

Mam nadzieje że mi pomożecie z góry wielkie dzięki !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jozeko
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:33, 22 Cze 2008    Temat postu:

Sprobuj mu wyregulowac wolne obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 14:35, 22 Cze 2008    Temat postu:

a przepusnica sie nie blokuje? sprawdź!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
K@M!L
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:50, 22 Cze 2008    Temat postu:

Miałem to samo i okazało się, że zasysało "lewe powietrze", ale i tak trzeba zacząć próbować od regulacji.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez K@M!L dnia Nie 15:50, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 16:50, 22 Cze 2008    Temat postu:

Na 99% jest cos nie tak z gaźnikiem. Jeżeli Jawka odpala i obroty stopniowo wzrastaja a potem gasnie jest to wina poziomu paliwa w komorze pływakowaej. Więc blaszkę należy w tym wypdku(za niski poziom) odgiac do gory, ale minimalnie.!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abdul11
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:32, 22 Cze 2008    Temat postu:

linka gagu wyreguluj tak aby przepustnica była na samym dole

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9310
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: szczecin

PostWysłany: Pon 16:13, 23 Cze 2008    Temat postu:

linka gazu jest w porządku manipulacja śrubką od wolnych obrotów też nie daje żadnego rezultatu ale to jest tak ze ona cały czas chodzi na tych wolnych obrotach a gdy dam bieg i puszczam sprzęgło to gaśnie na dyszach czeskich a na tych polskich można jechać ale jawka jest trochę słaba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:46, 23 Cze 2008    Temat postu:

Teoretycznie polskie dysze sa mniejsze i wtedy silnik dostaje mniej bogata mieszankr, moze poprostu swiece zalewa, albo tlumik jest zapchany i gdy wsadzisz wieksze dysze spaliny nie maja wolnego ujscia i sie dusi a na polskich dostaje mniej paliwa i spaliny jeszcze jakos na styk uchodza. Sprobuj uruchomic bez tlumika a potem jeszcze bez filtra powietrza!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grego-jawa50
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Pon 18:22, 23 Cze 2008    Temat postu:

Zmień kondensator
sprwadz iglice czy nie jest luźna i czy trzyma sie zatyczki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abdul11
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:07, 23 Cze 2008    Temat postu:

tak jak kolega wyżej iglicę ustaw na 1 rowek od góry
wtedy da to najmniejszą dawkę paliwa ale dysze czeskie chyba to wyrównają i powinno być dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin