Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wysokie obroty-duży problem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Nie 15:05, 21 Lut 2010    Temat postu: Wysokie obroty-duży problem.

Witam.Wiem,że tytuł tematu mówi Wam,że ten temat był wałkowany z milion razy.Szukałem na forum,lecz nic podobnego nie znalazłem.

Do rzeczy.Więc tak.Odpalam ogara,odpali od 1 czasem 2 kopa.Wszystko jest git rozgrzeje się,przegazuje go ze dwa razy i niby jest dobrze.Trzyma niskie obroty (w sam raz ) a dam mu jeszcze raz w rure i wtedy wolno schodzi z obrotów.Tak samo jest podczas jazdy. 1 gaz wciskam sprzęgło żeby na 2 wrzucić i jak sprzęgło wcisnę słyszę okropny ryk wysokich obrotów,oczywiście spadną ale po jakim czasie a nieraz wcale.
Nie chce jeździć tak dalej bo po 1 jest to wkurzające a po 2 skrzynia po d*pie dostaje.Dodam że tydzień temu kupiłem zestaw naprawczy gaźnika i nawet na nowych częściach tak jest.Sprzęgło też było wymieniane całe.
Pozdro
Liczę na Waszą pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz1042
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:16, 21 Lut 2010    Temat postu:

Wymień linkę gazu i będzie dobrze tak samo miałem z swoim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wacho_666
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnków

PostWysłany: Nie 17:40, 21 Lut 2010    Temat postu:

Wymień, albo nasmaruj linkę, jeżeli to jej wina Smile A czy w zestawie był pływak, bo mi to bardziej wygląda na nieszczelny pływak który nie domyka zaworka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Nie 18:39, 21 Lut 2010    Temat postu:

Wygląda na to że pancerzyk linki wystarczyło by nasmarować od środka i myśle że będzie git majonez;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Nie 18:39, 21 Lut 2010    Temat postu:

Albo za mało paliwa jest odegnij blaszke do góry troszeczke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Nie 20:23, 21 Lut 2010    Temat postu:

Blaszkę odginałem i jak odgiąłem to ogar na 3 na maxie szarpie czym to jest spowodowane?Możliwe że jeszcze za mało paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 6:03, 24 Lut 2010    Temat postu:

ja miałem podobnie i dostawał za mało paliwa,zwiekszyłem dawkę na iglicy i było git

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edhar
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Medaliki

PostWysłany: Śro 8:49, 24 Lut 2010    Temat postu:

jak moze byc wina zaworka ze dostaje za duzo paliwa, skoro przypuścmy przepustnica juz opadła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seop1906
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:34, 25 Lut 2010    Temat postu: re

tez tak mialem wymienilem linke bo myslalem ze to od linki tak jak koledzy pisza bo to głowna przyczyna sie wydaje ale okazalo sie ze dalej jest tak samo wiec co zrobic pierwsze co zrob wyczysc kranik ja tak mialem za duzo syfu sie zebralo i powoli paliwo dostawal jesli to nie pomoze masz rozlegurowane obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 17:41, 25 Lut 2010    Temat postu:

No więc tak.Po zmaganiach ustawiłem zapłon idealnie,dodatkowo kondensator od malca umieszczony na ramie.Iskra tak że koń pada.Podgiąłem blaszkę to jeszcze większe obroty łapie i bardziej szarpie.Co myślicie?Odginać teraz blaszkę w dół?Na który rowek iglicę ustawić?

EDIT:
Pływak wkładałem drugi-to samo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Czw 17:43, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 18:25, 25 Lut 2010    Temat postu:

odegnij na duł i zdejmij linke z manetki i zobacz wtedy bo może jest za krótka lecz nie widać tego i zobacz wtedy troche mi się nie zgadza z twoim opisem ale zapytam Razz a masz wszystko dobrze uszczelnione lewego powietrza nie dostaje gdzieś ? PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 19:03, 25 Lut 2010    Temat postu:

Tak uszczelniałem wszystko. Gaźnik>króciec króciec>cylinder.Również pokrywa od komory pływakowej.
Pzdr

EDIT:
Temat do zamknięcia.Przyczyną był zapchany filtr powietrza.
Dzięki wszystkim za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Sob 10:17, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin