Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 7:20, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Lopez napisał: | Najczęściej łapie przez połączenie gaźnik-króciec, króciec-cylinder i rzadziej przez simmeringi. Przez połączenie głowica-cylinder nie może łapac lewego powietrza bo w jaki sposób ? |
Moze Nawet mi lapalo... A zrob jeszcze taki tescik, odpal i wsiadz na moto, daj kierownice na wprost(jak teraz chodzi?), a teraz skrec ja maksymalnie w lewo, jezeli obroty wzrosly luz na lince jest za maly. Teraz inny test, odpal moto i daj mu chodzic na luzie(cieply silnik), jezeli obroty zaczna same wzrastac to masz za niski poziom paliwa w komorze plywakowej. Sprawdz te nieszczelnosci, poprostu dokrecajac sruby, nie uzywales sylikonu? Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Nie 9:01, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Juz jest w porządku.okazało sie że ciągło w połączeniu gaźnik-króciec.
dzięki za pomoc.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|