Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wolno przyspiesza muli na niskich obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:02, 15 Kwi 2010    Temat postu: Wolno przyspiesza muli na niskich obrotach

.Założyłem już oryginalny filtr ale nie kompletny tzn same pudełko od filtra z rurką. Gaźnik jest dobrze wyregulowany akurat na tym się znam bardzo dobrze iglica jest na 3 od góry a poziom paliwa w komorze też jest dobry myślę że to właśnie coś z zapłonem bo robiłem remont i po remoncie zapłon nastawiłem pi razy drzwi. Nie bardzo się znam w którą stronę mam przekręcić teraz iskrownikiem. Iskra jest ale słaba. najgorzej się jedzie z niska szybkością na poszczególnych biegach np na 2 gdy jadę 14 km/h(mniej więcej bo nie mam licznika) to silnik przerywa i tak jakby miał zgasnąć ta wyższych obrotach na poszczególnym biegu idzie dobrze tylko na wolnych go przymula. A jeszcze wymieniałem kondensator ale i tak nadal iskrzy na przerywaczu.dodam jeszcze że przy odpalaniu muszę dodawać trochę gazu i odpala z 2- 4 kopa czasami nawet z pierwszego. Na wolnych obrotach silnik chodzi nierówno i czasami gaśnie. To w którą stronę muszę przekręcić tym iskrownikiem ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafparr dnia Pią 20:51, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 21:59, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Pewnie że nie jest zanieczyszczony. Jest za to niewyregulowany. Poza tym, jeśli motorek Ci muli i wolno się wkręca to musisz przyspieszyć zapłon i go dokładnie wyregulować. Tyle z mojej strony.
Pozdrawiam.

PS: Załóż oryginalny filter (lub stożek), przez taką rurkę z tektury naleci dużo syfu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edhar
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Medaliki

PostWysłany: Pią 10:22, 16 Kwi 2010    Temat postu:

cofnij zapłon aby był na 1.8mm przed GMP i pobaw się tą blaszką w gaźniku, tak aby sie nie lało paliwko i żeby go nie miał też za mało. Można świece wyczyścic tez.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez edhar dnia Pią 10:22, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:20, 16 Kwi 2010    Temat postu:

Założyłem już oryginalny filtr ale nie kompletny tzn same pudełko od filtra z rurką. Gaźnik jest dobrze wyregulowany akurat na tym się znam bardzo dobrze iglica jest na 3 od góry a poziom paliwa w komorze też jest dobry myślę że to właśnie coś z zapłonem bo robiłem remont i po remoncie zapłon nastawiłem pi razy drzwi. Nie bardzo się znam w którą stronę mam przekręcić teraz iskrownikiem. Iskra jest ale słaba. najgorzej się jedzie z niska szybkością na poszczególnych biegach np na 2 gdy jadę 14 km/h(mniej więcej bo nie mam licznika) to silnik przerywa i tak jakby miał zgasnąć ta wyższych obrotach na poszczególnym biegu idzie dobrze tylko na wolnych go przymula. A jeszcze wymieniałem kondensator ale i tak nadal iskrzy na przerywaczu.dodam jeszcze że przy odpalaniu muszę dodawać trochę gazu i odpala z 2- 4 kopa czasami nawet z pierwszego. Na wolnych obrotach silnik chodzi nierówno i czasami gaśnie. To w którą stronę muszę przekręcić tym iskrownikiem ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafparr dnia Pią 20:24, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 19:10, 17 Kwi 2010    Temat postu:

kolor świecy? żeby przyspieszyc to w prawo. nie równo? podmień kondensator jeszcze jak masz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:42, 17 Kwi 2010    Temat postu:

kolor świecy jest brązowy dziś pojawił się nowy problem . Odkręciłem dekiel z prawej strony, odkręciłem 2 śruby od iskrownika obróciłem iskrownikiem w lewo bo myślałem że przyspiesza się w lewo. Pewnie źle myślałem i ustawiłem przerwę. Odpalam odpalił od razu ale jak założyłem dekiel od sprzęgła to nie chciał zapalić i później zobaczyłem że z chwilą gdy zetknę dekiel z silnikiem to on gaśnie i nie można go zapalić. Obróciłem iskrownik tak jak był i ustawiłem przerwę założyłem dekiel i od palił normalnie. Dla mnie to dziwne.... Patrzyłem dookoła iskrownika ale nic tam się nie miało prawa stykać z deklem. Tak jakby było coś z masą. Nie mam oryginalnej instalacji mam przerobioną i założoną stacyjkę od fiata 125 p. Ale nie wiem czy to ma znaczenie. Później co ciekawsze założyłem lampę i podłączyłem. Świeciła ale przy naciskaniu dźwigni sprzęgła gasła a jak dociągnąłem śrubkę od regulacji sprzęgła to całkiem zgasła a jak poluzowałem śrubkę to świeciła. Co jest grane ??? A czyli żeby przyspieszyć ten zapłon należy przekręcić iskrownikiem w prawo tak ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 9:00, 18 Kwi 2010    Temat postu:

zeby przyspieszyć musisz w lewo przekrecic. zrób na nowo instalacje, bo gdzieś Ci sie styka z masą wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:18, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Ale co mi się ma stykać z masą ?? Nie ma oryginalnej instalacji tylko mam stacyjkę od fiata od wyłączania zapłonu i nie mam tak jak w oryginale że wyłącza się ogara zwierając masy ze sobą. Myślałem też że to wina stacyjki i odłączyłem ją i podłączyłem na krótko masę do cewki pod bakiem i kabel co wychodzi z silnika podłączyłem do cewki pod bakiem i też było to samo że jak ten dekiel przykładałem to mi gasł. Ale nie wiem co może mi się zwierać bo mam tylko te dwa kable podłączone resztę instalacji wyprułem. Nie mam klaksonu a światła wczoraj podłączyłem na krótko i działo mi się tak jak wcześniej pisałem że jak naciskam sprzęgło lub podkręcę śrubkę od regulacji to lampa gaśnie.I ogólnie to raz świeci a raz nie a wszystko jest ładnie podłączone i zaizolowane masa i kabel od świateł wychodzący z silnika... Nie wiem co jest grane... Czy ktoś może mi pomóc ?????? Ponieważ od 3 dni nikt nic nie odpisał. I w którą stronę mam przekręcić iskrownikiem żeby zapłon przyspieszyć ???? Bo ja myślę że w lewo a tu koleś pisze w prawo........

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafparr dnia Wto 14:38, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Śro 18:14, 11 Sie 2010    Temat postu:

w lewo- się przyśpiesza- w lewo opóźnia.(chyba). Trzeba popatrzeć na iskrownik logicznie i zobaczyć w którą stronę się kręci śruba korbowodu (w prawo)

Edit: sory za zabawe w górnika, ale po napisaniu zobaczyłem datę ostatniego postu Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dexter1213 dnia Śro 18:19, 11 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Śro 19:33, 11 Sie 2010    Temat postu:

Nie wiedziałem że w jedną stronę można przyspieszyć i opóźnić zapłon Very Happy
Przyspieszasz pod obroty czyli w lewo, opóźniasz w prawo. przerwa na platynkach 0,4 - 0,45mm, na świecy tak samo. Aha i przeczyść platynki bo mogą być zaśniedziałe albo brudne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin