Wogóle nie pali proszę o pomoc
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 20:52, 09 Lip 2009    Temat postu: Wogóle nie pali proszę o pomoc

Dobra zacznę od nowa od kąd robię remont JAWKI. A więc tak próbowałem ją odpalić po wyczyszczeniu itd, Jawka na dwójce jak pchałem tak jakby jechała ale wogóle nie miała mocy kompletnie ZERO. Wiedziałem też że zepsuty był gaźnik. Kupiłem nowy gaźnik jakby nei było za 8 dych, odkręciłem cylinder a tu ? Popękane pierścienie itd, kupiłem nowy tłok i pierścienie i zamontowałem, kupiłem także nową świecę F95. Zadowolony próbuję odpalić JAWĘ a tu?? Gorzej niż przed naprawami bo wogóle zero oznak życia, A jak wleję benzynę bezpośrednio do cylindra i przykręcę świecę to wytryskuje mi chyba olej Neutral Pomóżcie mi co to może być bo jutro chcę już ją naprawić i ewentualnie rano pojadę do sklepu. Z góry dziękuje za odpowiedź.
A i może być że cylinder jest źle uszczelniony? Bo na rysunku który daję to miejsce gdzie jest zaznaczone to chyba ktoś sylikon dawał a mi wytryskiwało paliwo wcześniej po naprawach z pomiędzy cylindra a głowicy. Fotkę głowicy daję
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Czw 21:14, 09 Lip 2009    Temat postu:

Zapłon za późny / wczesny?? Jeżeli już pali, a jednak dupa:P .


EDIT

Kumpel ma podobny problem. Sprawdź iskrę, czy nie traci iskry (przerywa, jak na popych więc możliwe) itp. Stan platynek, czy dobrze zapłon masz ustawiony.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sniiKe dnia Czw 21:18, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 21:20, 09 Lip 2009    Temat postu:

właśnie o to chodzi że wcześniej tak jakby paliła a teraz dupa kompletnie nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 21:24, 09 Lip 2009    Temat postu:

zdaje się że źle głowice dokręciłeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 21:28, 09 Lip 2009    Temat postu:

Okej spróbuję dokręcić głowicę i dać sylikonem bo zakupiłem go niedawno, ale dlaczego jak wleję benzynę do cylindra i kopnę to wylatuje jakiś olej????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 21:39, 09 Lip 2009    Temat postu:

a skąd ci ten olej wylatuje, jak między głowicą a cylindrem to jest właśnie źle dokręcona głowica, silikon w takim połączeniu nie wiem czy coś da, najlepiej daj normalną uszczelke, no i głowicy nie dokręcasz jak się da i jak chcesz tylko na krzyż
z siłą chyba 79Nm jak dobrze pamiętam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 21:41, 09 Lip 2009    Temat postu:

Ty no ale ten olej jest przy świecy.... nie wiem o co chodzi już mnie to wk****a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 6:33, 10 Lip 2009    Temat postu:

plusminus napisał:
a skąd ci ten olej wylatuje, jak między głowicą a cylindrem to jest właśnie źle dokręcona głowica, silikon w takim połączeniu nie wiem czy coś da, najlepiej daj normalną uszczelke, no i głowicy nie dokręcasz jak się da i jak chcesz tylko na krzyż
z siłą chyba 79Nm jak dobrze pamiętam


No ku*** mać! Ludzie skąd wy się bierzecie! Po głowice jak się już coś daje to tylko uszczelkę i silikon tylko trzeba poczekać aż z twardnieje. A liczby typu 79Nm są z dupy wzięte! Z takim momentem dokręca się głowicę w samochodzie czterocylindrowym benzyniaku, najlepiej starszego typu, odprężonym a nie głupią szpilkę w Jawce! Tu każda śruba ma być dokręcona z maksymalnym momentem 10Nm, zresztą tak samo świeca z 13Nm. Więc w sumie moment dokręcenia głowicy wynosi poniżej 40Nm. Większość szpilek puszcza przy 15Nm!

Co do autora proszę zajrzeć w tabelę napraw a potem znów napisać posta...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 7:37, 10 Lip 2009    Temat postu:

Dzięki stary takiej porady potrzebowałem "zajrzyj w tabelę napraw" i co mam wszystko pokolei tam naprawiac?? Poprosiłem o pomoc abyście mi pomogli a nie dali radę zajrzyj w tabelę lub co innego, gdyby nie chciało mi się tego naprawiać kupiłbym drugą jawkę i ch*j.
Powie ktoś dlaczego świeca zalana jest jakimś olejem??

Znalazłem w necie że może to być wina iglicy w gaźniku że jest za wysoko albo poziomu paliwa w komorze pływakowej tak? Ale czy tylko to może byc przyczyną?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek17 dnia Pią 7:41, 10 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:27, 10 Lip 2009    Temat postu:

Słuchaj i tu poprę pks 100 bo jest książeczka trochę stron masz no ale pikuś czytać umiesz więc dasz sobie rade a jak przy okazji przeczytasz o innym elemencie w moto to się nic niestanie każdy kiedyś tak zaczynał a moim zdaniem jeśli ci olej pluje koło świecy to masz albo niedokręconą świece albo krzywo wkręcona o co nietrudno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 8:38, 10 Lip 2009    Temat postu:

Chłopaki a może być simmering od strony sprzęgła zwalony?? Zaraz jadę do sklepu kupie go jak tak xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:43, 10 Lip 2009    Temat postu:

A jaką masz świece jak wykręcisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 10:18, 10 Lip 2009    Temat postu:

nie zwróciłem uwagi, dam dziś znać wieczorem jak wrócę z działki, kupiłem simmering i wymienię dziś i zobaczę czy coś da.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 13:11, 10 Lip 2009    Temat postu:

Po pierwsze powyższy post podchodzi pod regulamin... Co do usterki jakbyś przeczytał 5 linijek tekstu by Cię głowa nie rozbolała a pisze tam dokładnie to samo co każdy z nas tłumaczy i jest to po prostu nudne. Jeżeli chcesz naprawić motor nie dotykając go to Twoja sprawa, albo inaczej patrząc z zewnątrz i zastanawiając się co może być przyczyną?! Dobra przeczytałbyś, nie pomogło by lub tylko byłaby poprawa korzystasz z opcji szukaj i rozwijasz usterkę. Tak to powinno być , a tak marnujesz swój i nasz czas, poza tym niczego się tak nie uczysz no i zawalasz forum. A teraz wytłumaczę Ci o co mi chodzi, zadałeś pytanie o świecę, zacytuję:
Cytat:
Powie ktoś dlaczego świeca zalana jest jakimś olejem??

Myślisz, że przyczyna jest jedna?! Ależ nie popatrz:

1. Kompresja
-Nie dokręcone śruby,
-Deformacje elementów,
-Brak prawidłowych uszczelnień,
-Nieudany tuning,
-Wytarte pierścienie,
-Owalizacja cylindra,
-Rysy cylindra,
-Dziurawy lub źle założony tłok,
-Nie spasowane okna cylindra,
-Uszkodzona świeca,
-Źle złożony silnik itd.

2. Zapłon
-Złe ustawienie,
-Przebicie,
-Złe podłączenie,
-Złe ustawienie platynek,
-Uszkodzony kondensator,
-Uszkodzone platynki(zużyte),
-Złe usatwienie cewek bądź magneta,
-Ścięty klin,
-Obracająca się krzywka,
-Zdeformowana krzywka,
-Zła świeca,
-Źle dobrana świeca,
-Źle doregulowana bądź dogrzana świeca itd. itd.

3. Układ wydechowy
-Zapchanie układu,
-Źle dobrany układ,
-Nieudany tuning układu itd. itd.

4. Układ zasilania
-Zapchany filtr powietrza,
-Rozkalibrowany gaźnik,
-Rozkalibrowane dysze(główna i biegu jałowego),
-Źle doregulowany gaźnik,
-Nie oryginalny gaźnik lub jego podzespoły,
-Wytarta iglica bądź rozpylacz,
-Iglica za wysoko,
-Poziom paliwa w komorze za wysoki,
-Zacięty zaworek,
-Uszkodzony zaworek,
-Zacięta blaszka pływaka lub złe jej ustawienie,
-Zacięty pływak,
-Dziurawy pływak itd. itd.

5. Inne usterki
-Typu simmering od strony sprzęgła,
-Za duża ilość oleju w benzynie itd. itd.

Co jest tego, a każdą myśl da się rozwijać. Właśnie po to są tabele napraw!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 15:35, 10 Lip 2009    Temat postu:

Dziś dałem sylikonem między cylindrem a głowicą i przykręciłem, jeśli jutro nie odpali sprzedaje jawke, tlyko kasy co w nią włożyłem to dawno bym miał normalny działający elegancko sprzęt. Jak się nie uda w poniedziałek dam fotki Jawki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin