Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ustawienie obrotów
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Pon 7:49, 26 Maj 2008    Temat postu: Ustawienie obrotów

Mam problem z gaznikiem tzn, odpalę jawke i jest wszystko dobrze chodzi bez problemu ale jak mam tą srubke do ustawienia obrotów to ja ją mogę wykręcić i ona będzie nadal na tych samych obrotach, przytkałem już filter i zaczyna się dławić, gaznik został na nowo uszczelniony, i był gotowany i nic nie pomogło, myślałem że dostaje lewe powietrze ale jest na 100% dobrze , poziom paliwa jest dobrze ustawiony, linka się nigdzie nie blokuje ani przepustnica, dysze są czyste tylko bodajże mam iglice na 2 rowku, i czy to może być tego przyczyna Smile Confused?:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Pon 8:27, 26 Maj 2008    Temat postu:

masz linke za mocno podciagniętą,skoro jak wykręcasz tą śrubkę i nic nie spadają obroty.. Jak bys wkręcal to moze by obroty sie zwiekszyly ale jak sie nie zwiększą to znaczy ze masz linke za mocno podciągniętą Wink spróbuj poluzować linkę i wtedy kombinuj tą śrubką Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Pon 10:40, 26 Maj 2008    Temat postu:

Tą śrubke od pancerzu już popuściłem luzno już sie nie da, a srubką od obrotów jak wkręcam to rosną obroty a jak chce jej obniżyć to ją wykrencam i już ją tak wykręciłem że jezdzę bez tej srubki i obroty te same Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 11:05, 26 Maj 2008    Temat postu:

Ostatnio miałem identycznie :/ Odpaliłem go i zacząl wchodzic sam na obroty, potem lekko spadały, a potem na full i tak w kółko. Na śrubke na początku też nie reagował, dopiero potem (2 dni później) próbowalem jeszcze z tą śrubką i sie ustawił Smile Nie wiem od czego to zależy Razz Jawka jest kapryśna ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Pon 14:01, 26 Maj 2008    Temat postu:

Sprawdz czy ta srubka nie jest polamana czy ten czubek na koncu nie jest rowny... Sprobuj za 2 dni- na 100 ustawisz-- to jest wlasnie jawka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Pon 17:30, 26 Maj 2008    Temat postu:

Jak sam wchodzi na obroty, to zazwyczaj za małą dawkę paliwa dostaje. Bardzo ważne jest zawsze przed jazdą na zimnym silniku podpompować paliwa i dopiero po chwili kopać^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Wto 7:00, 27 Maj 2008    Temat postu:

Nie wyście chłopaki mnie zle zrozumieli, problem mam taki że nie umiem ustawić obrotów na tej srubce od obrotów tylko jak ją wkręce to wtedy chiodzi na wysokih ale jak chce zmniejszyć obrotów to wykręcam ją całkowicie i powinna jawka zgasnąć a ona nadal jest na 1 tych samych obrotach Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Wto 11:08, 27 Maj 2008    Temat postu:

to zostaw w spokoju juz ją. No jedynie ze obroty są za wysokie .. to trzeba dalej kombinować.
aaaa juz wiem co moze być. Nikt nie wspomial o zbyt malym oziomie paliwa w komorze plywakowej Smile
spróbuj dać większą dawke paliwa (podegnij tą blaszke przy zaworku do góry) to powinno rozwiązać problem. Tylko minimalnie przesatwiaj ten poziom i po tym zabiegu powinno juz sie dać ustawić obroty Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Wto 12:54, 27 Maj 2008    Temat postu:

Ustawione wszystko jest Smile poziom paliwa jest dobry jedynie fajnie obroty opadną jak jawke przechyle w bok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Wto 21:45, 27 Maj 2008    Temat postu:

ale napisz kto zgadl co to bylo Very Happy

Edit:
aj nie sorry pomylilem sie. Jeszcze nie rozwiązany problem tak? Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel93 dnia Wto 21:47, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Śro 15:06, 28 Maj 2008    Temat postu:

I cała działalność Jikova na prawo obroty w góre na lewo obroty w dół dlaczemu a dlatego,że gaźnik ma komore pływakową po prawej stronie,dziwny to gaźnik ale cóż.
Zasada jest taka im mniej paliwa więcej powietrza obroty jałowe wyższse i odwrotnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomident
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górny Śląsk

PostWysłany: Śro 16:05, 28 Maj 2008    Temat postu:

mam podobny problem-śrubka nie reaguje ustawiłem iglicę na pierwszy rowek od góry a mieszanka dalej jest za bogata bardzo dymi i gaznik przelewa czy jest na forum ktoś z okolicy Gliwic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Śro 17:45, 28 Maj 2008    Temat postu:

kolo jak ci dymi to nie wina powietrza czy tam innych dupereli na gaźniku tylko za duzo oleju lejesz ..... no chyba ze myslisz ze jawka wogóle nie powinna kopcić..... to nie 4t Exclamation Wink Ja leje do ogarka ok 20ml na 1l tego czerwonego oleju do 2t i jest spoko Wink Jak lejesz mixol , to nawet jak nalejesz go tyle ile tego czerwonego , i tak bedzie bardziej kopcić
PS. CZy pod wplywem obciązenia motorek może bardziej kopcić ?? Jak ja jezdzilem kadetem to kopcił normalnie na niebiesko , a jak jechal nim dziadek to kopcil prawie ze na biało Very Happy Dodam ze róznica pomiędzy mną a dziadkiem wynosiła 50 kg Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomident
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górny Śląsk

PostWysłany: Śro 18:13, 28 Maj 2008    Temat postu:

dzięki za odpowiedź, spróbuję z tym paliwem-pozdrowienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 18:20, 28 Maj 2008    Temat postu:

hakuj napisał:
kolo jak ci dymi to nie wina powietrza czy tam innych dupereli na gaźniku tylko za duzo oleju lejesz ..... no chyba ze myslisz ze jawka wogóle nie powinna kopcić..... to nie 4t Exclamation Wink Ja leje do ogarka ok 20ml na 1l tego czerwonego oleju do 2t i jest spoko Wink Jak lejesz mixol , to nawet jak nalejesz go tyle ile tego czerwonego , i tak bedzie bardziej kopcić
PS. CZy pod wplywem obciązenia motorek może bardziej kopcić ?? Jak ja jezdzilem kadetem to kopcił normalnie na niebiesko , a jak jechal nim dziadek to kopcil prawie ze na biało Very Happy Dodam ze róznica pomiędzy mną a dziadkiem wynosiła 50 kg Razz


Ja leje olej Castrol Power 1 Racing 2T i na wolnych obrotach ani troszke nie kopci, na średnich tak samo dopiero jak manetka na full to wtedy troche na biało Wink
Powiedz mi jedno: jak może kopcic na niebiesko? Dobry ty miałeś simmering?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin