Trójka;/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Nie 10:30, 04 Paź 2009    Temat postu: Trójka;/

Witam
Mój ogar na 1, 2 jedzie jak trzeba rozpędza sie bez problemu jednak gdzy wrzuce trójke zaczyna stopniowo zwalniać;/ Mało paliwa czy co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kij samobij 2
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kłodawa

PostWysłany: Nie 11:42, 04 Paź 2009    Temat postu:

sądze że może to by winą gaźnika i filtra powietrza,przeciśc je

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Nie 13:29, 04 Paź 2009    Temat postu:

Może zużyty tłok, cylinder, pierścienie
Może jeszcze masz blokade na silniku (kruciec,wydech, dysza)
Może tłumik mocno usyfiony przez co blokuje wylot spalin
Może za duże przełożenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Nie 15:18, 04 Paź 2009    Temat postu:

Pewnie masz za duzą zębatke przednią. zmniejsz to a jak nie to zrób tak jak koledzy wyzej muwią wzmicnij jawkę(kruciec tłok pierścienie filtr i tłumik) a jak joz będzie mocna to sproboj zalozyć większą zębatke Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:22, 04 Paź 2009    Temat postu:

Ja też tak miałem ;P Parenaście tematów niżej, na trójce pomału zwalniał do stałej prędkości, pomogł czlif cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krycha
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:50, 05 Paź 2009    Temat postu:

Kup nowy filter powietrza, wyczyść tłumik no i co najważniejsze wyreguluj gaźnik. Pozdrawiam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Pon 13:02, 05 Paź 2009    Temat postu:

Pewnie jeździsz jeszcze na oryginalnym tłoku i cylindrze. Mnie by to nie zdziwiło. Ja na 11z, starym cylku i tłoku (odblokowany silnik!) na 3ce mialem bardzo mało mocy. Więc ja ci powiem tak - jak nie chcesz sam, to weź kogoś kto się na tym fest zna i rozbierzcie cylinder. Sprawdź(cie) tłok, czy jest w dobrym kształcie (mam na myśli czy nie jest gdzieś z deka oderwana jego mała część albo braki). Mój stary tłok nie był jak nówka, nie mam na myśli samego koloru tłoku Very Happy Czarna czerń xD. Jednym słowem tłok nie ma mieć odprysków ani nierówności. Jeśli je ma to na 3ce nie dziw się, że słabo idzie.

Jeśli to nowy cylinder to musi łapać lewe powietrze, lub po prostu jest na dotarciu i ma mniej mocy co jest normalne Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Pon 16:50, 05 Paź 2009    Temat postu:

tłok jest nowy:P ale już dotarty, i jeździłem tak że dawał z siebie wszystko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Pon 17:04, 05 Paź 2009    Temat postu:

Yyyy... docierałeś go na pełnej mocy jeżeli tak no to się nie dziw że teraz jawka ci zdycha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 17:58, 05 Paź 2009    Temat postu:

Powiedz dokładniej jak ci zwalnia, muli go odrazu czy jak? Na 1 i 2 ma normalną moc jak inne takie silniki ? Napisz coś więcej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Wto 13:33, 06 Paź 2009    Temat postu:

no to tak
docierałem go jak trza a potem po przejechaniu odpowiednich kilosów, zacząłem jeździć normalnie no i jeździłem tak może z miesiąc no i ostatnio wrzucam jedynkę jedzie rozpędza się jak trzeba, dwójka tak jak jedynka a jak wrzucę trójkę to zamiast jechać on zachowuję się jakby był na luzie czyli jedzie ale nie ma mocy i nie daje mu tego "kopa"
dziś jak zrobię z komarem co trzeba a trochę roboty jest, to będę czyścił tłumnik i uszczelnię go a potem zobaczę czy jest zmiana

Dobra już chodzi:)
Tylko jak dojeżdżam do zakrętu czy hamuje redukuje go na luz i wtedy mi gaśnie;/ CO mu ustawić? Zwiększyć obroty czy co?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marek dnia Śro 20:36, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin