Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tlumik i gwint w karterze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 18:06, 16 Mar 2010    Temat postu: Tlumik i gwint w karterze

Mam 2 problemy.
1. Gwint w lewym karterze odpowiedzialny za regulacje sprzegla juz nie trzyma sruby. Jak to naprawic?
2. Tlumik mam tak zapchany,ze jak go dokrecam (za kolankiem)to silnik na 1 nie ma sily... i nie moge tej 2 czesci wydobyc...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoone
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Wto 19:46, 16 Mar 2010    Temat postu:

ad1.
Polecam prze gwintować na większy gwint. Ja tak miałem, najlepiej na drobny (tz 1) udaj się z tym do ślusarza. ma sprzęt i zajmie mu to chwilę. Poproś też by ci zrobił i śrubę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 1:31, 17 Mar 2010    Temat postu:

ad 2 wyczyścić tłumik i kolanko, bo obstawiam, iż ono też jest zapchane...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Śro 11:58, 17 Mar 2010    Temat postu:

Jak nie idzie wyciągnąć to spróbuj jakimś prętem grubszym czyli np. zakrzyw go przy końcu tak z 1,5-2 cm do kąta prostego włóż do otworu i spróbuj ciągnąć do siebie, może puści.
Druga metoda ale drastyczniejsza to wybicie od strony kolanka czyli też wkładasz pręt i prujesz go wbić (będzie wypychał ten dławik)tylko możesz sobie sprawić o jeden otwór więcej.
Możesz też go spróbować wypalić wlewając paliwo do tłumika i zapalić (uwaga bo może opalić włosy) tylko problem w tym jest taki że jak tłumik sie za bardzo zagrzeje i stanie się kolorowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 14:13, 18 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
1. Gwint w lewym karterze odpowiedzialny za regulacje sprzegla juz nie trzyma sruby. Jak to naprawic?


No niestety, jeżeli gwint jest uszkodzony należy go przegwintować na nowo, można to zrobić samemu, jednak najlepiej jest to zrobić niekonwencjonalnym gwintownikiem o większym wymiarze, to chyba będzie M6 z drobno zwojowanym gwintem, i taką też dorobić śrubę a także nakrętkę.

Cytat:
2. Tlumik mam tak zapchany,ze jak go dokrecam (za kolankiem)to silnik na 1 nie ma sily... i nie moge tej 2 czesci wydobyc...


Jeżeli chodzi Ci o tą przegrodę wewnątrz jej się nie wyciąga, jest tam na stale i proszę jej nie ruszać. Na czyszczenie jest parę sposobów, jednym z nich jest druciak i długa robota, innym jak Ci nie zależy ognisko lub podpalenie i przepłukanie np. ropą. Bardziej ucywilizowane metody to wielokrotne przepłukiwanie ropą, kretem, nitro i specjalnymi środkami czyszczącymi, zawsze wlewa się wybrany środek czyszczący, trzęsie i wylewa. Wszystkie metody są skuteczne i rozwiążą problem, nie zapominaj o kolanku Wink Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Pią 8:14, 19 Mar 2010    Temat postu:

ad1

Ja miałem podobny problem więc wzełem rozebrałęm to wydostałęm z tamtąt to o co sie zaczepia linke tam własnie jest gwint teraz dajesz nakrętke 6 i ona tam ładnie pasuje wbijasz ją młotkiem i składasz mi tak działa już 1 rok

jak nie skumałes mojego opisu to napisz mi na gg może znajde fotki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin