!!!!!!!!!!!!!!!!TŁOK MI SIE ZASTAŁ!!!!!!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam360
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:40, 13 Lut 2010    Temat postu: !!!!!!!!!!!!!!!!TŁOK MI SIE ZASTAŁ!!!!!!!!

CO ZROBIĆ BO MI SIE TŁOK ZASTAŁ GŁOWICE ROZKRĘCAŁEM I CHCIAŁEM PCHNĄĆ TŁOK ALE NIC JAK KOPIE LUB PCHAM TARCZE OD SPRZĘGŁA MI SIĘ ŚLIZGAJĄ
1CZY JEST TO MOŻLIWE Ż MI TŁOK ZARDZEWIAŁ
2CO SIE WYPACZYŁO



I PRZYOKAZI JAK RÓSZE TŁOK I BĘDZIE CHODZIŁ (TŁOK) TO MAM TAK ŻE JAK TŁOK JEST NA DOLE TO MI SIE PRZERYWACZ (PLATYNKI) SĄ ZETKNIĘTE A NAGÓŻE PRZED GMP SĄ OTWARTE CO SIE MOGŁO STAĆ?



PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEĆ PONIEWAŻ MAM TERAZ FERIE I CHCE GO ZROBIĆ TERAZ

Z GÓRY DZIEKI Very Happy

Natychmiast zmień tekst na małe litery a także nazwę tematu na taką, jaką ustala regulamin!
pks100


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Sob 18:15, 13 Lut 2010    Temat postu:

Mógł zardzewieć ... wlej trochę oleju tego co wlewasz do paliwa i wtedy próbuj ostatecznie pryśnij WD 40 lub czymś podobnym.
Może zapłon masz zle ustawiony i dlatego.
Radze zmienić tekst na małe litery bo możesz warna zarwać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:01, 13 Lut 2010    Temat postu:

No najlepiej prysnąć tam jakimś odrdzewiaczem, dać na luz(bieg) i pukać przez drewienko młotkiem w tłok, nie ma wyboru... Co do tych platynek skąd możesz wiedzieć, jeżeli tłok Ci się nie rusza... No i kiedy ostatni raz był motor używany? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Sob 19:19, 13 Lut 2010    Temat postu:

moze wał ci sie zatar Embarassed zdejmnij cylinder i zobacz czy najpierw sie krenci wał jak zdejmniesz cylinder to sie wszystko wyjasni czy to wina wału czy tłoka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:52, 13 Lut 2010    Temat postu:

Aha, skąd jesteś może Ci pomogę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafitychy
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 20:39, 13 Lut 2010    Temat postu:

WD-40 i przez kawałek drewna stukaj w tłok aż puści też tak miałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Sob 22:54, 13 Lut 2010    Temat postu:

Podaj więcej inforamcji kiedy moto był ostatnio odpalany czy nie zapomniałeś o wlaniu oleju do mieszanki

może być ze sypneły ci łożyska na wale albo tłok się zatar albo coś z korbą wygieła się np i zakleszczyło się

spuść olej zdejmij dekiel od strony sprzęgła weź grzechotke chyba 17 o ile pamiętam i spróbuj w którąś strone może pójdzie psiknik wd czy coś podobnego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 7:29, 14 Lut 2010    Temat postu:

Kiedyś czytałem na forum o MZ (bo sam posiadam) jeden użytkownik to musiał wiercić w tłoku bo tak się zastał. A może pierścień chamuje o okno bo może pekł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam360
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:37, 14 Lut 2010    Temat postu:

pks100 napisał:
No najlepiej prysnąć tam jakimś odrdzewiaczem, dać na luz(bieg) i pukać przez drewienko młotkiem w tłok, nie ma wyboru... Co do tych platynek skąd możesz wiedzieć, jeżeli tłok Ci się nie rusza... No i kiedy ostatni raz był motor używany?
Pozdrawiam


w lecie mi trzy dni chodził


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adam360 dnia Nie 9:45, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 10:06, 14 Lut 2010    Temat postu:

Mam rozumieć, że pochodził i stanął i tak stoi do teraz czy, że pochodził i go nie odpalałeś? W pierwszym wypadku konieczna będzie rozbiórka silnika, wał rzeczywiście mógł paść, poza tym jak ktoś napisał winne mogą być pierścienie lub nawet zabezpieczenie sworznia, przy nieszczęśliwym zbiegu okolicznościach te elementy mogły zablokować tłok w miejscu okien, można to łatwo sprawdzić i popchać motor na biegu to tyłu, powinien pójść. W drugim wypadku motor można pchać na siłę lub stukać przez drewienko młotkiem w tłok. Pomocne może okazać się przepłukanie skrzyni biegów i korbowej, rozebranie lewego dekla(w celu sprawdzenia czy nie ma uszkodzeń). Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Nie 10:10, 14 Lut 2010    Temat postu:

A może pierścien Ci spadł albo zabezpieczenie i zachaczyło o kanał jakiś ... ja tak miałem i męczyłem sie dwa dni z wyjeciem.

Edit: pks mnie wyprzedził ; p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Nie 10:12, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 14:55, 14 Lut 2010    Temat postu:

na pewno tak jest jak koledzy mówią bo żeby się zastał to mało prawdopodobne najprędzej to ten pierścień o kanał zawadził ściągnij cylinder ale z tym może być problem a mogło ci nawet cylinder porysować ściągnij gaźnik z krućcem i zobacz może tłok się zatrzymał na takiej pozycji że będzie widać czy problemem jest ten pierścień Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Nie 16:37, 14 Lut 2010    Temat postu:

a co wy wszyscy na te pierscirnie najpierw niech zdejmnie cyklinde i sie problem wyjasni moze wał sie zatar dolewałes olej do paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam360
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:21, 14 Lut 2010    Temat postu:

olej dolewałem aleco do zasyania sie tłoka przez pierscień tłok zatrzymałsie w miejscu nalewania mieszanki bo wylot do rury wydechowej jest widoczny a od gaźnika nie
a co mam zrobić jak sie pierscien w to miejsce zastał zdjąć z wałem i do przodu pchać delikatnie lub (mocniej)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adam360 dnia Nie 21:23, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 21:35, 14 Lut 2010    Temat postu:

Zrób jak pks100 napisał wrzuć mu bieg i do tyłu popchnij.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin