Szybkie zużycie pierścieni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Pią 16:16, 02 Lis 2012    Temat postu: Szybkie zużycie pierścieni

Witam, Wie ktoś dlaczego pierścienie mi się kompletnie starły w ciągu 500km są drugie tyle cieńsze niż nowe i oczywiście brak kompresji. Dodam że były wymieniane razem z tłokiem i cylindrem i na początku miałem problemy z zapłonem że jawka się mocno grzała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 16:45, 02 Lis 2012    Temat postu:

Głównie to brak filtra powietrza, złe dotarcie, dawanie ostro na zimnym silniku, złej jakości olej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Pią 17:10, 02 Lis 2012    Temat postu:

Filter powierza był, olej półsyntetyczny 25zł/1l Ostro na zimnym silniku nie było bo na dotarciu tylko nigdy jej nie rozgrzewałem na postoju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 18:13, 02 Lis 2012    Temat postu:

korbowód prosty? a nie "grzebałeś" nic w kanałach albo samym tłoku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Pią 18:18, 02 Lis 2012    Temat postu:

Nie, teraz przy wymiaenie pierścieni skruciłem nóżkę tłoka o 1mm od strony gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 12:29, 03 Lis 2012    Temat postu:

na 500km to ja obstawiam wadę fabryczną, kiedyś tak fajnie się kończyły walki rozrządu w lanosach bo ktoś w odlewni zapomniał wałki odpuścić po hartowaniu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Sob 16:42, 03 Lis 2012    Temat postu:

dokładnie moskit nikt nie pisze o samym pierścieniu. Nie trzeba być geniuszem by stwierdzić, że dzisiejsze pierścienie ( i nie tylko) są wykonane z gorszych materiałów a co za tym idzie szybsze zużycie nie wspominając o wadach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manioko15
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia

PostWysłany: Nie 18:04, 04 Lis 2012    Temat postu:

Dokładnie, sam się o tym przekonałem. Może wymień pierścionki, być może trafiłeś na wadliwy egzemplarz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1997
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WYSZATYCE

PostWysłany: Śro 14:49, 26 Gru 2012    Temat postu: cylinder

Cylinder do wymiany mniałem to samo co chwile pierscienie musiałem wymieniać .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Romek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzilow

PostWysłany: Nie 13:57, 27 Sty 2013    Temat postu:

Trochę odkop Rolling Eyes ale tak dla potomnych, w Wsk 125 tak samo jest słabo wykonany fabrycznie szlif w nowych cylindrach, żre pierścienie bo nie ma fazek na okienkach 2 komplety pierścieni zedrzesz i dopiero sie dotrze Very Happy

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 22:01, 27 Sty 2013    Temat postu:

dobrze że mówisz, będzie się zwracać uwagę... błąd że 2 komplety zepsułeś zamiast podpiłować okna Smile Człowiek na błędach się uczy, wszyscy się cieszymy, że możemy nauczyć się na Twoim Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 22:16, 27 Sty 2013    Temat postu:

Ale to się chyba tyczy żeliwnych cylindrów? Aluminiowe chyba już miały inne katy. Tak samo jak i wsk 175. do tego wsk 175 miała za dużą powierzchnię okna wydechowego do średnicy tulei i też lubiła zużywać szybko pierścienie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Romek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzilow

PostWysłany: Nie 23:50, 27 Sty 2013    Temat postu:

Ja osobiście zużyłem 1 komplet przez 200 km i porobiłem fazki na okienkach, aluminiowe czy żeliwne jedno i to samo, bubel i tyle, zależy jak się trafi po prostu trzeba przejachać palcem po okienkach i gładzi jak okienka są ostre, Made in China to samo tyczy się gładzi cylindra, znajomy ze sklepu z częsciami mówi że kupując nowy cylinder najlepiej od razu zrobić mu szlif bo fabrycznie są na odpier... robione, tanim kosztem, zależy jak się komu trafi, czasami się trafi dobry czasami szajs bo po prostu tak to robią, aby zrobić ja już na tym wszystkim że tak powiem zęby zjadłem bo sam miałem zonk jak po 200 km kompresja w wsk zginęła a dzwonić zaczęła jak cholera u sąsiada w nowiutkim tłoku były takie luzy na pierścieniach że dzwoniła jakby miała się rozlecieć, głowa mała jak to teraz wszystko robią


Edit:

Przepraszam za chaotyczną wypowiedź ale zaspany jestem ciut

Edit2:

No dzisiaj przyszedł cylinder do jawki jak i reszta części i potwierdziło sie to co mówiłem, okienka ostre że sie pokaleczyć można i z zadziorami, multiszlifierka poszła w ruch i teraz z pięknymi fazkami powinno latać aż miło Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Pon 20:43, 28 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin