Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Stukot silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Sob 18:42, 18 Kwi 2009    Temat postu: Stukot silnika

Witam. Mam problem z Ogarem - Odpalilem go, zeby sie silnik nagrzal, a troszke mi sie spieszylo to dodawalem mu gazu. W pewnym momencie zaczelo cos mu dzwonic,mialem w tedy ruszac, byl wbity bieg na sprzegle. Natychmiast zgasilem, popatrzylem po ramie i na mocowania silnika, wszystko jest ok, niestety, jak tylko dodam do polowy gazu dzwoni cos w silniku, jakby pierscien pekl. Mailem do garazu 20 metrow, na jedynce powolutku sie przejechalem, mocy nie stracil, sprzeglo dziala, niestety, jak dodam gazu gdzies na 50% to cos dzwoni, i to glosno, na niskich obrotach tego nie slychac. Dodam, ze 2 godz. wczesniej przejechalem nim 7 km na srednich obrotach, nie katujac silnika. Co to jest? Czyzby pierscien pekl czy moze lancuszrek sprzeglowy sie poluzowal?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Sob 19:24, 18 Kwi 2009    Temat postu:

jak uwazasz ze to moze byc pierscien to sprawdz ;] ja szczerze mowiac nie wiem Sad Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 19:48, 18 Kwi 2009    Temat postu:

Jeśli możesz to sprecyzuj bardziej w którym miejscu dzwoni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mufler
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:43, 18 Kwi 2009    Temat postu:

no właśnie sprecyzuj bo cylinder to nie silnik na przykład.. może masz luz na wale bądź tłok ma luz i przy większej prędkości "skacze" i tłucze na boki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:30, 19 Kwi 2009    Temat postu:

moim zdaniem to cos z skrzynia miałem kiedys tak jak mi sie wałek pośredni oberwał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Nie 8:05, 19 Kwi 2009    Temat postu:

To chyba lancuszek sprzeglowy, troche wisi a z tego co slyszalem powinien byc napiety mniej wiecej jak nitka. A ze stukotem jest problem, bo rozchodzi sie on po calym silniku. A co do tloka to watpie, mam go od sierpnia a o silnik dbalem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 8:12, 19 Kwi 2009    Temat postu:

A to jest stukot czy takie szeleszczenie/dzwonienie? Bo ja właśnie mam silnik dopiero co po remoncie i przy wyższych obrotach coś takiego słyszę (np. przy ponad 20km/h na 1 biegu).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Nie 9:16, 19 Kwi 2009    Temat postu:

"A to jest stukot czy takie szeleszczenie/dzwonienie? Bo ja właśnie mam silnik dopiero co po remoncie i przy wyższych obrotach coś takiego słyszę (np. przy ponad 20km/h na 1 biegu)." - to jest glosny stukot, mechanik mowi ze to albo pierscienie albo sworzen na tloku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENZO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 10:02, 19 Kwi 2009    Temat postu:

jesli to taki wasowy stukot to dokręć zbiornik umnie tak waliło ze hohho a myślałem ze to wał sie zatarł złap kolanami bak gdy zacznie stukać jesli pszestanie to masz rozwiazanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Nie 11:16, 19 Kwi 2009    Temat postu:

To nie bak, mam pod nim kawalek gumy, jak go kupowalem to jej nie bylo to tez dudnilo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 15:50, 19 Kwi 2009    Temat postu:

mufler napisał:
no właśnie sprecyzuj bo cylinder to nie silnik na przykład.. może masz luz na wale bądź tłok ma luz i przy większej prędkości "skacze" i tłucze na boki


Wlasnie odrwotnie. Silnik to takie elemanty jak cylinder, glowica, caly tlok, korbowod, wal korbowy itd. Zas dalsze elementy to juz cos innego, jak sprzeglo, skrzynia biegow, przeniesienie napedu i kola na osiach. Dochodz jeszcze osprzet. To, ze w motocyklach wszystko jest polaczone to nic nie znaczy. Dzwonie na nowym tloku to pierscienie z kiepskich materialow Lopez. Co do stukow to jest ich duzo, musisz poszukac... Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 21:58, 19 Kwi 2009    Temat postu:

pks100 napisał:
mufler napisał:
no właśnie sprecyzuj bo cylinder to nie silnik na przykład.. może masz luz na wale bądź tłok ma luz i przy większej prędkości "skacze" i tłucze na boki


Wlasnie odrwotnie. Silnik to takie elemanty jak cylinder, glowica, caly tlok, korbowod, wal korbowy itd. Zas dalsze elementy to juz cos innego, jak sprzeglo, skrzynia biegow, przeniesienie napedu i kola na osiach. Dochodz jeszcze osprzet. To, ze w motocyklach wszystko jest polaczone to nic nie znaczy. Dzwonie na nowym tloku to pierscienie z kiepskich materialow Lopez. Co do stukow to jest ich duzo, musisz poszukac... Pozdrawiam


Nie mówię o stukach tylko właśnie o takim szeleszczeniu i czymś podobnym do dzwonienia przy wysokich obrotach. Silnik ma dopiero 180km przebiegu po remoncie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 12:47, 20 Kwi 2009    Temat postu:

Wiesz zawsze mozesz sprawdzic stan pierscieni. Wyciagasz jedn i wsadzasz do srodka cylindra(do srodkowej czesci, prostopadle do osi tuleji cylindra. Mierzysz luz na zamku. Przy takim przebiegu jak wynosi ponad 0,10 to juz ciut za duzo. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:09, 20 Kwi 2009    Temat postu:

Sluchaj moze ci lancuch o oslone stuka a na luzie tez sie tak dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 15:01, 20 Kwi 2009    Temat postu:

W piatek oddam do mechanika silniczek, mniej wiecej w sobote bede wiedzial, co jest z nim nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin