Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Stukot

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mustang2010
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 20:33, 10 Cze 2010    Temat postu: Stukot

Po zatrzymaniu się dzisiaj i zgaszeniu poczekałem sobie, żeby jawa odpoczęła (jest na dotarciu, zrobiłem dopiero jakieś 200km) odpaliłem i słyszałem taki metaliczny jakby stukot na wolnych obrotach. Co to może być? Jakieś śrubki czy może się zatarł?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidadidadi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Karczma

PostWysłany: Czw 20:37, 10 Cze 2010    Temat postu:

no u mnie taki stukot był jak pierścienie pękły, ale po wymianie niczego takiego nie słyszałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mustang2010
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 20:40, 10 Cze 2010    Temat postu:

Spojrzę jutro na pierścienie i dam znać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opaka

PostWysłany: Pią 18:51, 11 Cze 2010    Temat postu:

pierścienie masz nowe i tak ma być nie bój się to nie szkodliwe ;]


PZDR. ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valamir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarówka Podlaska

PostWysłany: Sob 7:09, 12 Cze 2010    Temat postu:

Też tak mam po wymianie pierścieni ale powoli przechodzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos200
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzele ( mazowieckie )

PostWysłany: Sob 11:22, 12 Cze 2010    Temat postu:

ja gdy wymieniłem tłok i pierścienie to tak nawalało w cylindrze jak by tam to niego z 10 nakrętek wrzucił Smile ale teraz trochę pojezdziłem i jest trochę lepiej .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matheus1990
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:47, 12 Cze 2010    Temat postu:

Być może masz krzywo dokręconą głowice lub pierścienie. Przy dokręcaniu głowicy należy pamiętać że nakrętki na szpilki wkręcamy i dokręcamy na krzyż czyli prawa górna, lewa dolna, prawa dolna i lewa górna, i tak do momentu aż się dalej nie da. Uwaga! nie należy przesadzać można zerwać szpilki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidadidadi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Karczma

PostWysłany: Sob 14:34, 12 Cze 2010    Temat postu:

moze mały offtop, ale musze przyznać koledze wyżej rację! po prostu musze! uważać z tymi szpilkami, ja już raz tak zroibłem, żę przekręciłem i gwint na karterze do dupy, wiec naprawdę z umiarem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Nie 13:40, 13 Cze 2010    Temat postu:

to dokręcasz dynanometrem i luz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matheus1990
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:45, 13 Cze 2010    Temat postu:

z tym dynamometrem może być różnie.. Wystarczy że szpilka jest troszkę osmolona lub skorodowana albo wpadnie nam kilka ziarenek pasku i nie dokręcimy tak jak powinno być. Myślę że akurat wszystkie śrubki z okolic cylindra i gaźnika powinny być dokręcane ręcznie z wyczuciem świeca także. co do reszty śrub kręcimy do oporu tak by żadna kropla się nie przesączyła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin