Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Stara jawka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 19:59, 15 Mar 2008    Temat postu: Stara jawka

Moze to troche glupi temat ale mam stara jawke... Chcialbym ja zrobic i miec 2 silnik... ale!! Kopnik nie chce w ogole ruszyc... Co moze byc zardzewiale albo stare i do wymiany?? Jawka nie byla odpalana ok 10 lat ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 20:38, 15 Mar 2008    Temat postu:

Pewnie zardzewiały cylinder i tłok i wszystko i kup nowy silnik najlepiej ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brabus36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: okolice Białegostoku

PostWysłany: Sob 20:42, 15 Mar 2008    Temat postu:

różnie może być najlepiej po prostu rozbierz i zobacz. ja jak dorwałem się do na prawdę starego silnika jawki to tłok z cylindra wyjąłem za pomocą łoma i młotka inaczej nie chciał Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PPSZ
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ????????

PostWysłany: Sob 21:06, 15 Mar 2008    Temat postu:

nie przesadzałbym odrazu z wymianą całego silnika wystarczy wymienić
- w wale po tak długim postoju mogły zardzewieć łożyska korbowodu
- łożyska też wypadało by wymienić
- simeringi też nie są w najlepszej kondycji po tylu latach
- cylinder do szlifu
A reszta niespodzianek wyjdzie w miarę rozkładanie silnika zapewne będzie ich kilka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 21:15, 15 Mar 2008    Temat postu:

no chce sie za niego wziac a obecnie nie ma kiedy hehe!! Ale fajnie by go bylo odpalic zwlaszcza ze to byla jawka mojego taty- I wlascicel!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brabus36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: okolice Białegostoku

PostWysłany: Sob 21:18, 15 Mar 2008    Temat postu:

ile ma lat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PPSZ
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ????????

PostWysłany: Sob 21:30, 15 Mar 2008    Temat postu:

to gratuluje jeżeli ją ładnie odremontujesz to będzie bardzo fajna pamiątka rodzinna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 21:33, 15 Mar 2008    Temat postu:

moj tata nia jezdzil do mojej mamy- szpan jak sie patrzy!! produkcja w latach 60

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 21:33, 15 Mar 2008    Temat postu:

A ja mam jawke po dziadku Razz i ją wyremontowałem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Sob 21:34, 15 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PPSZ
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ????????

PostWysłany: Sob 21:34, 15 Mar 2008    Temat postu:

może ty też kiedys będziesz jeździł niom do swojej panny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 21:38, 15 Mar 2008    Temat postu:

Ja mam komara po dziadku, ale nie mam kasy na części.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 21:48, 15 Mar 2008    Temat postu:

ja juz jezdzilem do panny motorkiem.... motorynka SmileSmile jawke chce zrobic chociaz jes w oplakanym stanie ;/ chce ja tylko uslyszec.. chociaz raz i to mi wystarczy ale nam sie troche OT zrobil Very Happy

dobrze że to ktos zauważył, proszę pisać na temat
pozdrawiam, Ramzes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 23:37, 15 Mar 2008    Temat postu:

Jak ją ładnie odremontujesz to będziesz miał powód do dumy:
1. Będziesz miał piękny motor,
2. Będziesz miał tę satysfakcję, że sam do tego doszedłeś,
3. Będziesz miał plusa u rodzinki:)
Pozdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Nie 0:00, 16 Mar 2008    Temat postu:

ale zeby ja zrobic to tz=rzeba w to wierzyc i konkretnie sie wkrecic w te klimaty Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 9:22, 16 Mar 2008    Temat postu:

No to w czym problem Very Happy ja momentalnie bym się za nią brał Very Happy daj jej foty Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin