Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Słaba komprecha
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 18:32, 15 Sty 2009    Temat postu:

a ja jeszcze się dopytam:
tak jawa stała z tydzień no i niejeździłęm chciałem się przejechać no i tak z ciekawości pomacałem głowicę a tam mokr od dołu na (na łączeniu głowica-cylinder)
czy myślicie że może to wynikać z tego iż nie ma uszczeki bo okapnik mam oczywiście


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 19:08, 15 Sty 2009    Temat postu:

Tak i z braku dobrego uszczelnienia. Jezeli plyn jest z kanalu wylotowego to nie wazne, ale jezeli z pod glowicy to nie dobrze. Moze Ci takze brakowac szpilki lub sa niedokrecone. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:35, 15 Sty 2009    Temat postu:

pks100 napisał:
Tak i z braku dobrego uszczelnienia. Jezeli plyn jest z kanalu wylotowego to nie wazne, ale jezeli z pod glowicy to nie dobrze. Moze Ci takze brakowac szpilki lub sa niedokrecone. Pozdrawiam

wiesz mam wszystkie szpilki ale nie chcę ukręcić bo grzechotką to wyczucia nie ma Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 6:46, 17 Sty 2009    Temat postu:

To blad, krec srubokretem lub najlepiej zakup sobie klucz dynamometryczny i dokrecaj srubki z sila podana przez producenta. To jest najlepszy sposob, sa mniejsze wibracje i srubki sie nie odkrecaja. Pozatym wiadomo, ze silnik jest porzadnie skrecony. Co do grzechotki zwykle sie takich rzeczy ja nie robi. 80% z nich to kopletny szajs i od razu sie psuja. Wiec lepiej jest nia dokrecic na luzie a reszte zroobic tradycyjnie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin