Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Silnk jawa 50

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ricco
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Pon 19:37, 14 Mar 2011    Temat postu: Silnk jawa 50

Witam

Mam problem polegający na tym, że gdy silnik się zagrzeje słychać głośny pisk od strony cewek. Cały zapłon posmarowałem ale niestety nie pomogło :/

Proszę o pomoc, może ktoś z was miał taki problem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pon 19:39, 14 Mar 2011    Temat postu:

Posmaruj delikatnie krzywkę a jak nie to to może w cylku tylko wydaje ci sie ze przy iskrowniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ricco
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Pon 19:44, 14 Mar 2011    Temat postu:

No smarowałem krzywkę i nic nie dało :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pon 19:45, 14 Mar 2011    Temat postu:

Zobacz może poluźniły ci sie cewki może jedna delikatnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon 19:47, 14 Mar 2011    Temat postu:

Wiesz, że mam dokładnie to samo? tylko nie wiem czy to cewka trze o magneo czy co, bo jak odkręcę iskrownik i dokładnie pozakładam wszystko od nowa to problem znika, ale po pewnym czasie znowu się pojawia:|

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ricco
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Pon 19:50, 14 Mar 2011    Temat postu:

miedzy cewkami a megnetem mam odstęp ok 1.5mm. Mam jezcze jedno pytanie czy wał jak docisnę magneto może się trochę przesunąć??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 19:55, 14 Mar 2011    Temat postu:

dobrze zdystansowany wał nie powinien się przesuwać (nie może mieć luzów osiowych) ale większość nie dystansuje więc może u Ciebie się przesuwać. Co do piszczenia to bardzo dziwne, poszukaj dokładnie bo może to wcale nie od wirnika słychać. Na pewno wirnik nie przyciera o cewki bo wtedy robiło by się zwarcie i nie było by prądu, platynki nawet suche też tak nie mogą piszczeć, popatrz dokładnie bo sam jestem ciekaw co to...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon 19:56, 14 Mar 2011    Temat postu:

no zdarza się że wal ma lekki luz na boki, ale nie wiem czy to wina łożysk czy czego, wiem, że redukuje się taki luz poprzez zakładanie podkładek, ale przy takim silniczku co tam ma ledwo parę koni to chyba można zignorować taki luz, jeżeli się mylę to proszę napisać coś na ten temat jak ktoś wie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Wto 13:48, 15 Mar 2011    Temat postu:

Również mam podobny problem i to raczej nie jest wina iskrownika, cewki mają dobry odstęp, krzywka i filc nasmarowane a piszczy ale tylko wtedy gdy jest zdjęta pokrywka od platynek, po jej założeniu cały pisk znika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 14:01, 15 Mar 2011    Temat postu:

Odkręć iskrownik i zrób dokładną obdukcję jego w celu wyszukania obtarć, nasmaruj innym olejem filc, jeżeli dalej będzie piszczeć, to znaczy, ze simering jest już za stary i stwardniał tak, ze piszczy lub może jeszcze być piszczące łożysko na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 14:38, 15 Mar 2011    Temat postu:

siersiń napisał:
no zdarza się że wal ma lekki luz na boki, ale nie wiem czy to wina łożysk czy czego, wiem, że redukuje się taki luz poprzez zakładanie podkładek, ale przy takim silniczku co tam ma ledwo parę koni to chyba można zignorować taki luz, jeżeli się mylę to proszę napisać coś na ten temat jak ktoś wie Wink


no pomijać się nie powinno bo to wpływa na przebieg międzynaprawowy i na stan gniazd łożysk, a w końcu wielki problem to nie jest zmierzyć suwmiarką wysokość krawędzi komory korbowej od tulejki środkowej łożyska, później zmierzyć wał odjąć jedno od drugiego, dodać grubość uszczelki i podzielić na 2, luz powinien znajdować się zazwyczaj w granicach 0.2-0.5mm choć są silniki gdzie trzeba pilnować dokładności 0.1 (junak, skrzynia głównie) i mniej. Jak policzymy dorabiamy lub kupujemy podkładki odpowiedniej grubości, zakładamy na wał i już jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ricco
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Wto 19:29, 15 Mar 2011    Temat postu:

Wszystko już ok. Jednak to była wina cewki. W cewkach otwory na śruby powinny być większe niż sama śruba, a w mojej było tak że śruba wchodziła na ciasno do otworu i po przykręceniu i ustawieniu szczeliny po pewnym czasie cewka sama się przesuwała. Teraz rozwiertałem te otwory i wszystko jest OK

Pozdro Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin