rozpolawianie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:59, 13 Paź 2010    Temat postu: rozpolawianie

witam czy krzywka przy magnecie siedzi mocno??bo ciezko ja zdiac 2 sprawa nie rozmumien tego:następnie wrzucamy bieg, odbijamy podkładkę kontrującą kosz, blokujemy zębatkę zdawczą i odkręcamy koszyk sprzęgła>>>a po polsku?jak jest ten kosz to tam jest jak by śruba ale ona jest okrągła wiec jak mam ja wyciagnac i zdjac kosz???pierwszy raz rozkrecam silnik wiec prosze o wyrozumialosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Śro 17:48, 13 Paź 2010    Temat postu:

krzywke wyciągasz weś jakieś kombinerki i wyciąg potem żeby zdjąć magneto wkręcasz sirune m8 w magneto dł ok 10 cm i kręcisz i magneto schodzi a co do koszyczka sprzeńglowego to rozpinasz tarcze ściągasz je tam jest w walku taki grzybek wyciągasz grzybka i odkręcasz koszyczek 14 nasadka przedłużka i grzechotka i tyle a zębatke na wale ściągasz ściągaczem 2 ramięnnym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Czw 20:44, 14 Paź 2010    Temat postu:

Zębatkę na wale możesz ściągnąć też jakimś małym imadełkiem ... ja tak zrobiłem, tnąłem koszty ... przyciąłem trochę nóżkę imadełka od doły ... wymierzyłem, doszlifowałem i ściągałem z palcem w du.... lecz skoro odkręcasz tę zębatkę pierwszy raz, czyli wychodzi na to że zębatka jest dosyć zapieczona... przy takim problemie nawet tani ściągacz dwu czy trzy ramienny z allegro za jakieś chyba 13 zł Ci nie pomoże (albo szczeli śruba albo pęknie ramię), wtedy będzie potrzebny już sprzęt trochę profesjonalny.. nie byle gówno .. zapytaj mechanika ...

Aby rozebrać kosz sprzęgłowy musisz być ostrożny bo to dosyć skomplikowany. drobny zabieg przy takiego typu zabawach Very Happy chodzi mi o to że są tam takie małe części które można łatwo zgubić ... A tego można uniknąć, po co stwarzać sobie dodatkowe problemy...

gienek1 dbaj o ortografię, proszę cię... dla samego porządku ..

pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Czw 20:48, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 23:45, 14 Paź 2010    Temat postu:

Nakrętka mocująca kosz sprzęgła do wałka głównego (sprzęgłowego) jest zabezpieczona blaszką. Tą blaszkę należy odgiąć a następnie odkręcić nakrętkę, najlepiej kluczem nasadowym, rozmiar klucza 14. Wtedy można zdjąć z wałka cały kosz.
Krzywka na magnecie - nie ściągać jej kombinerkami !!! To precyzyjne urządzenie, jeśli je potraktujecie kombinerkami może później być problem z ustawieniem zapłony. Zasadniczo powinna wyjść z magneta bez problemów tj. powinno się ją wyjąć palcami. Jeśli się nie uda można ją podważyć, ale ostrożnie (!) śrubokrętem. Nigdy szczypcami!
Zębatka przekładni stałej - inaczej zębatka na wale: najlepiej ją ściągnąć ściągaczem trójramiennym, nie sądzę aby była ściągany pierwszy raz w żywocie silnika, jak to pisał kolega <b>patryk2431</b>. Jeśli nawet tak się zdarzy, możesz opryskać zębatkę dokładnie preparatem penetrującym, np. WD-40 i odczekać 10 minut. Po tym zabiegu zębatka powinna łatwiej zejść, oczywiście bez ściągacza się nie obejdzie. Nie polecam natomiast podważania zębatki kluczami, śrubokrętami itp. Jedyne co to da to poszczerbienie karteru.
Jeśli będziesz miał inne problemy z rozpoławianiem, pisz, z chęcią pomogę.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin