regulacja ogara 200 po odblokowaniu?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarku9
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Lut 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazowsze

PostWysłany: Wto 23:23, 06 Mar 2018    Temat postu: regulacja ogara 200 po odblokowaniu?

Postanowiłem odblokować ogara 200 i po odblokowaniu nie mogę go wyregulować, odpala z popychu jedzie 50m na max gazie manetka on powolutku przyspiesza na 2 nie ma siły, kiedy podczas jazdy popuszcze gaz to obroty zanim sie wkreca spowrotem sa juz tak niskie że gaśnie,
Ogółem zalewa świece i cieknie z tłumika chyba paliwo z olejem.


zrobiłem to do tej pory i nie wiem co zrobić:

-skróciłem kolanko
-zamontowałem w gaźniku nowy kruciec gaźnika z kwadratowym wylotem(odblokowany)
-ustawilem zaplon 2mm przed maksymalnie wysuniętym tłoku wykęciłem delikatnie śrube kowadełkai ustawiłem pomiedzy nim a mloteczkiem szelinomierz 0,4 przycisnalem reka do siebie mloteczek z kowadelkiem poczym przykreciłem śrube platynki

dysze zostały nie zmienione nie wiem jaka maja wartosc czy oddławioną 68 czy zblokowana 65
ponieważ nie są oznaczone i nie wiem jak to sprawdzić
wymienilem uszczelke kranika
filter powietrza wymieniłem na nowy
w komorze pływakowej wygiąłem dość tą blaszke w dół,
igilice ustawiłem tj najbardziej wysuniętą do dołu na 1 rowku od łepka
tłumik czyściłem cały a teraz paliwo przez niego ścieka

pomoże ktoś coś ogarnia w tym temacie? Rolling Eyes Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek89gdz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 139
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:54, 17 Mar 2018    Temat postu:

To wcale nie musi byc 2mm przed GMP moze rownie dobrze byc 1,8 albo nawet 1,6mm wiec najpierw pokombinuj z ustawieniem zaplonu. Tak samo platyny nie muszą byc na 0.4mm moze to byc 0.35 albo nawet 0.3mm musisz pokombinowac po kolei z ustawieniami i zapamietac na jakich silnik chodzi najlepiejmW ogarze bedziesz mial pewnie zblokowane dysze, silniki typu 223 seryjnie byly blokowane na PL.

Edit: iglice daj na 2 rowek, odkrec kranik i przytrzymaj guzik na komorze plywalowej przez 10 aekund po czym pusc i zakrec kranik. Odkrec pokrywke i sprawdz jaki jest poziom paliwa. Tam powinno byc. Paliwa chyba do plaszcza plywaka(13mm?)- poszulaj w dziale o regulacji gaznika. Sorry za srednia poprawnosc gramatyczna ale tel mi spadl i mam pajenczyne na calym ekranie :p

Tyle na poczatek, jak nie da rady to bedziemy dalej kombinowac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek89gdz dnia Sob 8:09, 17 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanWaldek
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:43, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Nie miałeś czasem nowego cylindra? Cylindry ALMOT mają często nierówną tuleję, co może spowodować problemy z regulacją. Mój kumpel też miał taki problem, oddał oryginalny cylinder do szlifu i już było ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin