Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarku9
Nowy
Dołączył: 28 Lut 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: Wto 23:23, 06 Mar 2018 Temat postu: regulacja ogara 200 po odblokowaniu? |
|
|
Postanowiłem odblokować ogara 200 i po odblokowaniu nie mogę go wyregulować, odpala z popychu jedzie 50m na max gazie manetka on powolutku przyspiesza na 2 nie ma siły, kiedy podczas jazdy popuszcze gaz to obroty zanim sie wkreca spowrotem sa juz tak niskie że gaśnie,
Ogółem zalewa świece i cieknie z tłumika chyba paliwo z olejem.
zrobiłem to do tej pory i nie wiem co zrobić:
-skróciłem kolanko
-zamontowałem w gaźniku nowy kruciec gaźnika z kwadratowym wylotem(odblokowany)
-ustawilem zaplon 2mm przed maksymalnie wysuniętym tłoku wykęciłem delikatnie śrube kowadełkai ustawiłem pomiedzy nim a mloteczkiem szelinomierz 0,4 przycisnalem reka do siebie mloteczek z kowadelkiem poczym przykreciłem śrube platynki
dysze zostały nie zmienione nie wiem jaka maja wartosc czy oddławioną 68 czy zblokowana 65
ponieważ nie są oznaczone i nie wiem jak to sprawdzić
wymienilem uszczelke kranika
filter powietrza wymieniłem na nowy
w komorze pływakowej wygiąłem dość tą blaszke w dół,
igilice ustawiłem tj najbardziej wysuniętą do dołu na 1 rowku od łepka
tłumik czyściłem cały a teraz paliwo przez niego ścieka
pomoże ktoś coś ogarnia w tym temacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
misiek89gdz
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 7:54, 17 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
To wcale nie musi byc 2mm przed GMP moze rownie dobrze byc 1,8 albo nawet 1,6mm wiec najpierw pokombinuj z ustawieniem zaplonu. Tak samo platyny nie muszą byc na 0.4mm moze to byc 0.35 albo nawet 0.3mm musisz pokombinowac po kolei z ustawieniami i zapamietac na jakich silnik chodzi najlepiejmW ogarze bedziesz mial pewnie zblokowane dysze, silniki typu 223 seryjnie byly blokowane na PL.
Edit: iglice daj na 2 rowek, odkrec kranik i przytrzymaj guzik na komorze plywalowej przez 10 aekund po czym pusc i zakrec kranik. Odkrec pokrywke i sprawdz jaki jest poziom paliwa. Tam powinno byc. Paliwa chyba do plaszcza plywaka(13mm?)- poszulaj w dziale o regulacji gaznika. Sorry za srednia poprawnosc gramatyczna ale tel mi spadl i mam pajenczyne na calym ekranie :p
Tyle na poczatek, jak nie da rady to bedziemy dalej kombinowac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek89gdz dnia Sob 8:09, 17 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanWaldek
Nowy
Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:43, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Nie miałeś czasem nowego cylindra? Cylindry ALMOT mają często nierówną tuleję, co może spowodować problemy z regulacją. Mój kumpel też miał taki problem, oddał oryginalny cylinder do szlifu i już było ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|