Regulacja Gaznikia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Nie 17:16, 08 Lut 2009    Temat postu: Regulacja Gaznikia

Witam. Mam maly problem z wyregulowaniem gaznika. Na luzie sa troszke za wysokie obroty, linka gazu przy kierownicy jest na maxa poluzniona, tak samo linka tuz przy gazniku. Jak probowalem wyregulowac dysze wolnych obrotow to nic nie dawalo, krecilem w obie strony. Dopiero jak dokrecilem na maxa to obroty rosnly. Dodam ze mam nowy gaznik a mieszanka paliwowo-powietrzna jest dobrze wyregulowana, bo na wyzszych orotach chodzi ladnie, rowno, bez przerywania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motór
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:28, 08 Lut 2009    Temat postu:

jawki tak mają z obrotami a na oryginalnym gażniku jest bardzo cieszko wyregulowac wolne obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Nie 18:38, 08 Lut 2009    Temat postu:

a na ciepłym czy zimnym silniku masz wysokie obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zgredzik11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)

PostWysłany: Nie 19:00, 08 Lut 2009    Temat postu:

motór napisał:
jawki tak mają z obrotami a na oryginalnym gażniku jest bardzo cieszko wyregulowac wolne obroty



To poprubój na hińskim Very Happy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 21:06, 08 Lut 2009    Temat postu:

Chiny przez "ch" Wink Tak pozatym to zdanie, iz na orginalnym gazniku trudno wyregulowac obroty to kompletna bzdura. Po pierwsze autor tematu chyba pomylil gazniki, to nie jest silnik polski. W tym gazniku jezeli zaplon jest dobrze ustawiony silnik zawsze przechodzi przez caly zakres obrotow! Linke reguluje sie w taki sposob aby miala lekki luz, nie reguluje sie nia gaznika! Co do dysz. Sa dwie, te zlote po bokach i nimi sie nic nie reguluje kolego! Te dysze maja byc dokrecone do konca. Co do tej srubki w srodku, srebna z sprezynka. Wkrec ja do konca, odpal silnik i wykrecaj tak dlugo az silnik zgasnie. Wtedy dokrec ja o pol obrotu i jest ok. Rob to na goracym silniku. I obroty sa w porzadku. Jezeli to nie wystarczy musisz dac wyzej iglice(nizszy rowek). To powinno pomoc. Jezeli obroty stopniowo wzrastaja, trzeba zwiekszyc poziom paliwa w komorze plywakowej. Jak nic nie pomaga silnik lapie gdzies lewe powietrze, ale w to watpie. Mozesz dokrecic gaznik do krocca a ten do cylindra. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 10:59, 09 Lut 2009    Temat postu:

Te dwie srubki sa na maksa dokrecone, na cieplym regulowalem, raczka ma luz, jak dokrecam to obroty rosna, jak odkrecam to nic sie nie dzieje, odkrecilem tak, ze juz srubka sie ruszala, nie chcem zeby mi wypadla. A jak sie podnosi rowek w iglicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 13:37, 09 Lut 2009    Temat postu:

Rowka się nie podnosi tylko tam masz taką blaszkę i 3 lub 4 rowki na iglicy. Im dasz tą blaszke na wyższy rowek na iglicy (obniżasz iglice) tym silnik dostaje więcej powietrza, a mniej paliwa. Jeżeli dajesz na niższy rowek tą blaszke (podnosisz iglice) to wtedy silnik dostaje więcej paliwa i mniej powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 19:58, 09 Lut 2009    Temat postu:

To by swiadczylo o tym, ze przepustnica sie zacina lub linka. Co do tej iglicy musialbys dac blaszke jak juz na nizszy rowek. Sprawdz jednak przepustnice. Zrob to samo z ta srubka i jak juz bedzie przy koncu poruszaj manetka, obroty powinny spasc. Jak nie daj wyzej ilgice(nizszy rowek) lub pozniej zwiekszej minimalnie poziom paliwa w komorze plywakowej. Jak to nie pomoze silnik moze lapac lewe powietrze. A obroty wogle kiedys Ci spadaja? Jezeli nie mozesz miec zle ustwaiony zaplon. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 17:58, 10 Lut 2009    Temat postu:

Silnik generalnie ma stale obroty, z tym, ze troszke nie rowno chodzi na luzie. Jak dodam gazu to obroty ladnie rosna, silnik chodzi plynnie ma rowne obroty. Zobacze z ta iglica, moze pomoze obnizenie.



Mam problem z linka gazu. Jak wyreguluje(juz opuscilem iglice) tak, zeby mial wolnie obroty, to nie ma problemu. Jak dodam gazu to po puszczeniu manetki ma wyzsze obroty. Dopiero jak pokrece delikatnie ta "prowadnica przy kierwownicy to obroty spadaja. To oznacza zacinajaca sie iglice?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon in the Blue Sky dnia Śro 15:54, 11 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:12, 12 Lut 2009    Temat postu:

Iglice lub linke. Czesciej jest to wina linki. Zakup nowa lub ta spryskaj WD-40 lub olejem. Nie smaruje jej. Co do iglicy zazwyczaj wystarczy ja wyciagnac wyczyscic i wsadzic.Silnki typu 223 jest dwusuwem, wiec na luzie obroty moga skakac, jest to nieunikniony objaw. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pią 16:15, 13 Lut 2009    Temat postu:

Jakim olejem? Do skrzyni czy do benzyny? I czy ten olej nie splynie do gaznika? A gaznik juz smarowalem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 18:30, 13 Lut 2009    Temat postu:

Gaznika absolutnie nie smaruje sie żadnym olejem czy smarem, skad ty sie wziales! Od tego jest olej w benzynie. Co do linki lepiej jakbys ja posmarowal olejem do benzyny. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin