Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
pytanko

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iwo2704
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 8:52, 28 Sty 2010    Temat postu: pytanko

siema chce sie cos spyatc
mianowice mam ogara po generalce wał cylinder tlok pierscienei łozyska taczre sprz i wiele innych mianowicie chodzi mi o to ze mam tak za 1 bieg jest bardzo mocny drugi tez bardzo mocny a na 3 go zamula nie chce isc dodam ze nie mam usczelki pod glowica prosze o wasze wypowiedzi na ten tema z gory dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 8:57, 28 Sty 2010    Temat postu:

spróbuj jazdy bez filtra ustaw dobrze zapłon dopływ paliwa i zobacz czy nie dostaje lewego powietrza (odpal i wsadź rękę pod głowice cylindra i gazuj i będziesz czuł czy dmucha czy nie Wink )PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:56, 28 Sty 2010    Temat postu:

mi się wydaje że to tylko źle zapłon ustawiony, no możesz też zobaczyć czy nie puszcza komprechy no i wyreguluj gaźnik i te czynnosci powinny pomuc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Czw 14:05, 28 Sty 2010    Temat postu:

Dotarłeś cylinder ? świecy Ci nie zalewa ? Sprawdź dysze czy nie są zapchane .... Myśle że to złą regulacja zapłonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iwo2704
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 14:33, 28 Sty 2010    Temat postu:

aa i jescze dodam ze miałem bardzo duzo syfu w tłumiku dzis go wyjalem wyczyscilęm wypłukałem i dosyc czuystyy czy to mzoe tez byc powodem i pyatm sie jescez raz czy mzoe wpłaywac na to ze nei mam uszcekli pod głowica
? swiece dosyc czesto zalewa..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez iwo2704 dnia Czw 14:37, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:40, 28 Sty 2010    Temat postu:

zatkany tłumik też może być przyczyną niedomagań ze strony silnika jak zalewa świece to, blaszkę na iglicy ustaw na 2 ząbek od góry i zmniejsz poziom mieszanki w komorze pływakowej w tym celu blaszkę która zamyka zaworek podegnij do góry ale tylko odrobinkę i nie powinno zalewać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 15:56, 28 Sty 2010    Temat postu:

upg nie ma nic z tym wspólnego. Tłumik mógł oddziaływac na osiagi. Zrób przegazówkę taką z 2 s. jeżli nie będzie strzelać, falować na obrotach, przygasać czy jeszcze jakieś tam dziwne objawy, to zapłon przyśpiesz.pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Czw 16:01, 28 Sty 2010    Temat postu:

no właśnie to jest wina tłumika, sam miałem kiedyś zapchany i na 1 git, 2 git a po przejechaniu kilometra zamuł. ściągnij tłumik całkowicie i się przejedź jeżeli bedzie normalnie to wiadomo czyść tłumik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iwo2704
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 16:59, 28 Sty 2010    Temat postu:

wyczyscilem tłumik skuruciłem kolanko skreciłem ta sruba kolanko wydech tylko ze jescze nie odpalalęm bo mam kierke i amory w chromowaniu;d ale dodam ze syfu wyleciał w ciul...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Czw 19:53, 28 Sty 2010    Temat postu:

Jeżeli nie domaga na 3 biegu to dodam Ci radę... Było już to.... Ale do rzeczy... to musi być wina chyba tłumika... Opowiem Ci jak jest u mnie... jak mi zamula na trójce to nie dowalam mu gazu tylko od najmniejszych obrotów (tylko żeby nie zgas) podkręcam gazem... tzn. rozpędzam go powoli... jak już jestem pewny że jako tako się rozbujałem daję mu po piździe i tyle.... potem dzierga normalnie... dlatego wina chyba spada na lekko zatkany tłumnik... Jednak uważaj... mianowicie masz go po kapitalce.. czyli jest na dotarciu.... czyli nie możesz go zbytnio przemęczać i katować...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Czw 19:54, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałków Mały

PostWysłany: Pią 14:18, 29 Sty 2010    Temat postu:

moim zdaniem nie jest potrzebna uszczelka pod głowica bo tam głowica nachodzi na cylinder (ten próg na głowicy) a jezeli masz na dotarciu to bedzie ci sie robiło tak przez okolo 200 ze na 1 i 2 bedzie szedł a na 3 mulił z kilometra na kilometr powinno byc lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Sob 8:33, 30 Sty 2010    Temat postu:

Uszczelka raczej jest potrzebna, no chyba że dokręcasz śruby na amen jak w ciągniku... ja jak nie miałem uszczelki to sadził na wszystkie strony jakimś syfem cś jak olej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 11:31, 30 Sty 2010    Temat postu:

Makster_26 napisał:
Uszczelka raczej jest potrzebna, no chyba że dokręcasz śruby na amen jak w ciągniku... ja jak nie miałem uszczelki to sadził na wszystkie strony jakimś syfem cś jak olej...

Pisałem wcześniej że upg nie jest potrzebna, a jak byś tak chciał dokręcić śruby jak w ciągniku to byś powyrywał szpilki z karterów i by się skończyło na ich wymianie. To że sadził olejem i nie miał kompresji, to pewnie miałeś krzywą głowicę, lub krzywo dokręconą. pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buczko
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Sob 22:06, 30 Sty 2010    Temat postu:

Ja nawet nie wiedziałem, że tam ma być uszczelka :O Zawsze dokręcam głowice powoli, każdą śrubke po trochu i na końcu wszystkie dociągam i komprechy nie traci, a olejami też nie sika Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Nie 14:10, 31 Sty 2010    Temat postu:

No dobra, plusminus może i masz racje, niewiem bo to było drugi dzień po kupnie więc jak już to po poprzednim właścicielu...
off top sie robi^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin