Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Przerywania jak zimna POMOCY!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maaacek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krakw

PostWysłany: Pią 14:37, 20 Mar 2009    Temat postu: Przerywania jak zimna POMOCY!!!

Gdy zapale jawke to jak dodam gazu nagle spadają obroty i przerywa co zrobić dodam też ze gdy jest rozgrzana jest ok

Z góry dziękuje z ODP. i Pozdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 14:41, 20 Mar 2009    Temat postu:

Najprawdopodobniej masz tłok polski jeśli tak to nie ma na to rady na tych tłokach tak się dzieje i musisz się do tego przystosować Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maaacek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krakw

PostWysłany: Pią 14:45, 20 Mar 2009    Temat postu:

ej a czemu jest tak ze jak założe chociaż samą gume od filtra to od razu ją muli ?? i od czego jest ta śrubka na samej górze gaźnika ta do której linkia wchodzi??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maaacek dnia Pią 14:48, 20 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 15:16, 20 Mar 2009    Temat postu:

krzysiek025 napisał:
Najprawdopodobniej masz tłok polski jeśli tak to nie ma na to rady na tych tłokach tak się dzieje i musisz się do tego przystosować Pozdrawiam


Gowno prawda, taka sytuacja wystepuje tylko przy docieraniu.

Cytat:
i od czego jest ta śrubka na samej górze gaźnika ta do której linkia wchodzi??


Ta sruba sluzy do napiecia linki. Powinna byc wyregulowana tak, aby minimalny ruch manetki powodowal podwyzszanie sie przepustnicy, a pozniej opuszczona do w taki sposob aby po skreceniu kierownicy w lewa strone przepustnica sie nie podniosla.

Co do problemu jak juz Ci pisalem winna jest iglica i poziom paliwa w komorze plywakowej. Ja jednka pobawilbym sie iglica. Silnik dostaje za malo powietrza i przy wyzszych obrotach zalewa swiece. Gdy silnik sie dogrzeje swieca latwiej dopala mnieszanke i jest ok. Zrob tak, sprawdz jakiego koloru jest swieca(powinna byc brazowa). Wymin swiece, kondensator i wyreguluj platynki(w GMP tloka 0,4mm). POtem opusc iglice. Jezeli problem nie znikinie a swieca jest czarna to lej mniej oleju do paliwa i zmniejsz poziom paliwa w komorze plywakowej. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maaacek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krakw

PostWysłany: Pią 16:43, 20 Mar 2009    Temat postu:

czyli na początek opuścić iglice tak??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Pią 17:50, 20 Mar 2009    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maaacek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krakw

PostWysłany: Pią 18:00, 20 Mar 2009    Temat postu:

opuściłem i bez filtra kręci zaajebiście ale tystarczy ze założe gume i buuuuu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 18:02, 20 Mar 2009    Temat postu:

to wytłumacz mi pks jak miałem tłok polskiej produkcji to na zimnych też przeywało a teraz na orginalnym tłoku tak mi się nie dzieje proszę wytłumacz Pozdrawiam i czekam na odpowiedź pks

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maaacek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krakw

PostWysłany: Pią 18:09, 20 Mar 2009    Temat postu:

nie wime ale juz mi nie przerywa bez filtra ja nie jestem ekspertem jestem tu jako noob

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 11:18, 21 Mar 2009    Temat postu:

krzysiek025 napisał:
to wytłumacz mi pks jak miałem tłok polskiej produkcji to na zimnych też przeywało a teraz na orginalnym tłoku tak mi się nie dzieje proszę wytłumacz Pozdrawiam i czekam na odpowiedź pks


Ja dobrze wiesz(zpewne) czesci orginane zawsze sa lepiej spasowane i w lepszej jakosci niz jakiekolwiek zmienniki(sa wyjatki). W tym wypadku nie dosc, ze czeskie czesci sa slabe to polskie jeszcze gorsze. Wtedy wystepuj efekt tzw. "puchniecia tloka". Tłok wraz z wzrostem temeperatury zwieksza swoja objetosc, normalne. Tylko nie robi tego caly czas! Po kupnie polskiego tloka powinno sie go dogrzac i efekt ten w duzym stopniu zniknie. Druga sprawa sa polskie pierscienie, ktore sa jeszze gorsze niz tlok. No niestety... Gdy nie dogrzejesz polskiego tloka i docierasz motor za mocno pierscienie sie za mocno scieraja, nawet sam tlok zaczyna spelniac ich funkcje. Wtedy po ostudzeniu silnika i probie odpalenia tlok jest poprostu nieszczelny, tak jakby silnik nadawal sie do remontu. Spodziewam sie, ze jakbys jeszcze troszke pojezdzil, a tlok by sie schartowal motor nie palil by Ci wogle. Dlaczego? Bo tlok nie zwiekszalby, az tak gwltownie swojej objetosci.

Cytat:
opuściłem i bez filtra kręci zaajebiście ale tystarczy ze założe gume i buuuuu


No to proponuje Ci wyczyscic filtr powietrza, lub wymienic go na nowy. Wtedy silnik bedzie sie nadawal do lekkiej regulacji, chyba, ze zalozysz stozek, choc nie polecam. Lubie jak oto jest w peni orginalny. Powiedz mi jeszcze jedno... Jak dodasz gaz na full to czy przypadkiem z gaznika od strony filtra wychodzi Ci taki duzy oblok paliwa? Jezeli tak to trzeba minmalnie zmniejszyc poziom paliwa w komore plywakowej(blaszka w dol). Ale wyczyszczenie lub wymiana fltra nie zaszkodzi. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maaacek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krakw

PostWysłany: Sob 15:18, 21 Mar 2009    Temat postu:

w miejscu gdzie powinien być filtr w ten czas benzyna wyskakuje (chlapie) i mam też 2 rozkmine moze to kondensator co wy na to
..??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maaacek dnia Sob 15:20, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 18:30, 21 Mar 2009    Temat postu:

No to znalezlismy usterke. Nie ruszaj zadnego kondensatora, a zrob tak. Jak popatrzysz na gaznik z gory masz tam dekiel przykrecony na dwoch srubach, wchodzi tam tez wezyk paliwa i znajduje sie pompka. Oskrec te sruby i delikatnie podnies dekiel. Pod nim znajduje sie taka zlota blasza. Wez szczypce i delikatnie, a takze minimalnie, wrecz nie zauwazalnie(setne milimetra) odegnij blaszke w 1/3 dlugosci na koncu w dol. Potem skrec wszystko z powrotem i znowu odpal. Powinien nie chlapac tak bendzyna. Jak chlapie nadal duzo to powtorz ta czynnosc. Jak dojdziesz do momentu w ktorym obroty beda niskie i beda stopniowo same wzrastac, az do zgasu oznacza, ze przesadziles i nalezy odginac blasze w druga strone. To powinno Ci pomoc. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotras
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: HG

PostWysłany: Pon 9:20, 23 Mar 2009    Temat postu:

kolego zobacz na zapłon i na kowesator pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maaacek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krakw

PostWysłany: Pon 18:54, 23 Mar 2009    Temat postu:

ej powoli zaczynam mysleć ze to nie jest wina gaźnika bo jest ten coś takiego ze nie wchodzi na najwyższe obroty wydaje mi sie ze to cewka zaplonowa(ta duża)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Pon 18:57, 23 Mar 2009    Temat postu:

,,wkręca się na wysokie obroty (trzymając gaz) ale nagle obroty spadają prawie jak by motor miał już zgasnąć, ale nagle znowu wzrastają i opadają i tak w kółko."

Masz tak samo jak ja ???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bocian dnia Pon 18:58, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin