przerywa i gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Nie 12:00, 10 Paź 2010    Temat postu: przerywa i gaśnie

Witam, mam problem. Jak odpalam jawe zimną to pali od 1 kopa pochodzi z pół minuty i zaczyna przerywać aż w końcu gaśnie i już nawet nie pyrknie. Jak wykręce świece to iskra jest świeca nie jest zalana. Nie wiem co może kondensator??Zapłon mam ustawiony dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Nie 12:55, 10 Paź 2010    Temat postu:

dysze przedmuchaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Nie 14:21, 10 Paź 2010    Temat postu:

przedmuchałem i nic nie dało to przedmuchanie jakieś inne propozycje??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Nie 18:08, 10 Paź 2010    Temat postu:

jak świeca sucha to paliwo nie dochodzi. Czyścić gaźnik cały, kranik i wężyk z filtrem (jeśli jest).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Pon 14:45, 11 Paź 2010    Temat postu:

paliwo ładnie dochodzi gaźnik przedmuchany i tak samo jak wcześniej chodzi 30 sekund i gaśnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:31, 11 Paź 2010    Temat postu:

mam to samo i moze zapoln zle ustawiony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 15:31, 11 Paź 2010    Temat postu:

A widzisz, ale ono napewno dochodzi do cylindra?
Nic innego nie przychodzi mi na myśl poza niedochodzącym paliwem...Może obroty trochę wyżej daj.
Powrót do góry
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:36, 11 Paź 2010    Temat postu:

ja mam to samo co n i paliwo dochodzi bardzo dobrze a takie pytanie i le paliwa ci biarez bo mi caly wezyk za 20m

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Pon 17:09, 11 Paź 2010    Temat postu:

mi to co jest w pływaku może troche więcej i gaśnie a potem za hu* go nie odpalisz. Wujek gdyby do cylindra nie dochodziło to ani na chwilę nie zapalił. zapłon 1,9 mm przed GMP 0.4mm na platynkach. A kondensator?? co o tym myślicie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamiln497 dnia Pon 17:27, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:38, 11 Paź 2010    Temat postu:

Co do kondensatora ja mam taką zasade - jak przerywa i nie ma mocy by ruszyć, a iskre ma to on jest winny.
A jeszcze jedno. Skoro spala tyle ile mu nalejesz do gaźnika i gaśnie, to zobacz czy kranik się nie przypchał. Zdejmij rurke z kranika i go odkręć i zobacz jak leci paliwo. Mi tak uszczelka w kraniku poszła i jak mu nalałeś do gaźnika, to pochodził i gasł. A o jeżdzeniu już nie wspomne... przejechało się 50m i koniec.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:43, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Wto 15:31, 12 Paź 2010    Temat postu:

no niby leci coś w weekand popróbuję bo teraz nauka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:51, 12 Paź 2010    Temat postu:

Niby coś leci? Może za mało leci, to musi tak... płynnie lecieć, tak ciurkiem. Mi tak jakby kapało, ale jednak coś leciało i motor przerywał, aż zgasł.
Powrót do góry
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 21:33, 12 Paź 2010    Temat postu:

po prostu jak zgaśnie to nalej jeszcze raz do gaźnika paliwa, a jak wolno leci to zdejmij korek ze zbiornika, odpowietrznik moze byc zatkany
albo jeszcze inna metoda, zgasł, odkręcasz świecę, strzykawka wstrzykujesz paliwa, jak sie odezwie to wiesz że z zapłonem ok. W ogóle dla mnie kondensator to najmniej awaryjna rzecz w komarkach, przez ostatnich 10 lat i przy kilkudziesieciu naprawianych motorowerach kondensator wymieniłem może raz max dwa razy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 22:16, 12 Paź 2010    Temat postu:

kamiln497 napisał:
mi to co jest w pływaku może troche więcej i gaśnie a potem za hu* go nie odpalisz. Wujek gdyby do cylindra nie dochodziło to ani na chwilę nie zapalił. zapłon 1,9 mm przed GMP 0.4mm na platynkach. A kondensator?? co o tym myślicie?


Na początku posta sam sobie praktycznie odpowiedziałeś na pytanie - paliwo nie dochodzi. To nic, że jest w gaźniku, motór popyka i zgaśnie. Musisz udrożnić drogę benzynie płynącej z baku poprzez kranik, wężyk i być może filtr do gaźnika. Poleciłbym rozebrać kranik i przepchać kanaliki. Bardzo często rdza z baku zapycha je utrudniając przepływ benzynie. Jeśli masz zapłon dobrze ustawiony, udrożnisz przepływ benzynki to masz pewność, że motor będzie chodził normalnie.

W tym przypadku, jeśli z paliwem w gaźniku motor normalnie odpala to kondensator zostawiłbym w świętym spokoju.

Pozdrawiam. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Śro 18:17, 13 Paź 2010    Temat postu:

amasoft kranik był czyszczony paliwo leci ale trochę się blokuje jutro zobacze. i wyczyszcze porządnie gaźnik i dam znać jak coś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin