Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:36, 08 Wrz 2009 Temat postu: Problemy-podsumowanie. |
|
|
Po moim wcześniejszym poście chciałbym złożyć wszystko do kupy sprawa z moją jawą wygląda następująco:
1.Z standardowym filtrem i filtrem stożkowym pali tylko na pycha. (oczywiście gaźnik regulowałem)
2.Jeździ tylko na 1 biegu i 2 w tym że na strasznie muli.
3.Jest strasznie słaba.
4.Trzeba ją trzymać na obrotach żeby wogule jechała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 14:00, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
po pierwsze wyreguluj gaźnik ale dopiero po odpowiednim wyregulowaniu zapłonu czyli 1.8mm GMP i platynki na 0.4mm a to ze słaba albo to wina źle ustawionego zapłonu lub zużytych pierścieni Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:19, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Spędziłem przy ustawianiu zapłonu i gaźnika kilka godzin i nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 8:26, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Czy jest świeżo po remoncie, czy nie?
Jeżeli nie, to możliwe, że łąpie za dużo lewego powietrza. Miałem tak, mały wyciek między cylindrem a karterem. Jechała na 3 biegu, ale ledwo. Posprawdzaj uszczelniania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:49, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wymieniony iglica, tłok, pierścienie, oringi, cały zapłon (dodatkowo młoteczek kowadełko kondensator) bo myślałem że popsute.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 6:24, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A jak uszczelniałeś karter-cylinger i cylinder-głowica? Na karton i silikon?
Jeżeli na sam silikon, to mogło go wydmuchać.
Mi tu się coś nie podoba elektryka. Iskra jest ciemno niebieska-fioletowa, tak? Popatrz na kondensator, czy nie masz gdzieś spięcia. Nic innego nie wymyślę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Czw 6:24, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:25, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Z silnika wydobywa się dziwny dźwięk jak by stukot pierścieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 8:36, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Słuchaj, moja zJawa przy 20 km/h zgrzyta, przy 30km/h trze, coś jakbyś tarł metal o papier ścierny, do 42km/h dostaje przyspieszenia jak rakieta a od 42-65km/h cały czas świszczy i dzwoni. Co jakiś czas miarowo burcząc, naprzykład raz na 3 sekundy.
To normalne tym bardziej przy nowych pierścieniach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Czw 8:41, 17 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Czw 17:49, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Mój silnik po generalce (cylek,tłok i pierścionki i reszta tych pierdołów w skrzyni i sprzęgle) też na początku dzwonił ale się to po przejechaniu ok 50 km uspokoiło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|