Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem ze świecami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip_94
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:27, 09 Kwi 2010    Temat postu: Problem ze świecami

Witam.

Mam pewien problem ze swoim Ogarem 200..


Problem główny to taki, że co kupię nową świecę, pojeżdżę 1 dzień i mi przerywa. Założę nową ... działa i na drugi dzień znowu. Przy niskich obrotach strzela mi coś w magnecie .. nie wiem co. Dzisiaj je przemyłem benzyną i wyciągnąłem całe. Iskrzy mi między platynkami ( są nowe, i na starych też tak było), a przerwa musi być minimalna że nawet kartka nie może wejść w szparę. Bo jak już jest grubości kartki, lub większa, to przerywa, lub nie pali.

Natomiast ten drugi, to kapie spod gaźnika ( z tego noska co jest na kolanku co łączy gaźnik z cylindrem. Wiem że powtarzam temat, ale czytałem różne i nie pomogło. Liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Pią 19:33, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Polecam wymienić kondensator i sprawdzić czy czasem cewki nie są za słabe.Pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filip_94
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:34, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Ale które cewki ??

Może świetlne. Chodzi Ci o zapłonową ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Pią 19:36, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Chodzi mi o świetlne,do cewkę WN też możesz popatrzyć ale ja bym na nią nie stawiał

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gacek017 dnia Pią 19:36, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filip_94
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:45, 09 Kwi 2010    Temat postu:

A mam pytanie cewki świetlne wytwarzają prąd do cewki WN, i czy w ogóle odpowiadają za odpalenie motoru ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 19:52, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Nie, jak sama nazwa wskazuje są to cewki świetlne i przy zapłonie nie biorą one udziału, a co do problemu to od zawsze tak było? wygląda na zbyt mocne namagnesowanie wirnika.. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filip_94
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:12, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Hmm.. Od jak dawna?? Już przed zimą tak było. Po zimie wymieniłem dędke bo był kapeć, odpalił. Pojechałem do sklepu, ale w drugą stronę to z buta musiałem cisnąć. Dzisiaj przejeździłem i jest Ok. Ale nie wiem czy jutro nie będę znowu go pchać. Mam pytanie. Cieknie paliwo z tego otworu, co jest w kolanku, co łączy cylinder z gaźnikiem. Kapie kropelkami. Wiem że jest to od dodatkowego powietrza, to czemu kapie. A z tym kołem, to jakie jest lekarstwo na to ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 20:37, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Ta dziurka jest od wylewania się nadmiaru paliwa, zeby motorka nie zalało, musisz obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej (jest na forum, poszukaj, bo jestem za leniwy na omówienie tego). A co do magneta to jakoś można je rozmagnesować, lub wymiana. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 20:39, 09 Kwi 2010    Temat postu:

ustawiałeś zapłon? kolor świecy jak Ci zdechnie? kolor iskry?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filip_94
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:00, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Ale ja już to przewidziałem że w komorze za dużo benzyny, i zmniejszyłem ten poziom, odginając blaszkę. I dalej cieknie, jak wyłączę motor, bo w czasie jazdy nie patrze tam, bo się pocałuję z innym autem Smile . Ale zobacze jeszcze jak mu pogazuję. POzdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nikog0
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Pon 17:23, 12 Kwi 2010    Temat postu:

co do świecy, to mój najlepiej działą na świecy 95 z malucha, ale nie nowej, tylko takiej na której maluch już troche przejechał. Dodatkowo dobrze wyregulowany ganik i zapłon = motor musi działać, jest prosty jak budowa cepa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin