Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z zalewaniem w Ogarze 200

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Sob 20:46, 04 Sie 2007    Temat postu: Problem z zalewaniem w Ogarze 200

A więc mam problem z moim Ogarem... mianowicie nie pali z kopa, żeby zapalił w ogóle muszę zamknąć kranik i pchnąć go, po 2 metrach odpala, pochodzi chwile zaczyna mu brakować paliwa, więc otwieram kranik pochodzi chwile, obroty spadają, nie reaguje na gaz i w końcu gaśnie... gdy kranik jest odkręcony, to z gaźnika dosłownie leje się paliwo! O co tu chodzi?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cartman dnia Sob 22:03, 04 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Sob 21:22, 04 Sie 2007    Temat postu:

Wg mnie zbyt wysoki poziom paliwa w komorze plywaka masz ustawiony.
Odkrec pokrywe i zmniejsz poziom paliwa, odginajac blaszke ku dolowi.
Jak bardzo nie jestem w stanie Ci powiedziec, doswiadczalnie musisz to ustawic.

Jesli nie to, to moze byc dziurawy plywak i rowniez w tym wypadku silnik bedzie sie zalewal..

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skineahd-ogar200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 21:24, 04 Sie 2007    Temat postu:

po pierwsze to pasowałoby sie przedstawic w dziale uzytkownicy! ;] a co do problemu to rozkręć gaźnik i go wyczyść

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Sob 21:31, 04 Sie 2007    Temat postu:

Gaźnik wyczyszczony, blaszka wygięta do dołu, nadal to samo :/ Spróbuję z tym pływakiem :] P.S. Zapomniałem o przedstawieniu się, zaraz to zrobię Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skineahd-ogar200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 21:43, 04 Sie 2007    Temat postu:

no to dobrze Smile a moze zapłon sie przestawił? ( dobrze sprawdziłeś dysze w gaźniku przeczyść je moze igłą)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Sob 21:48, 04 Sie 2007    Temat postu:

zapłon 2 mm przed ZZ (silnik oddławiony), dysze przeczyściłem cieniutkim drutem miedzianym i gaźnik idealnie wyczyściłem specjalnym preparatem Wink

Edit:
Zepsuty był zaworek iglicowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Nie 20:22, 05 Sie 2007    Temat postu:

to pewnie blaszka ale większosc osób zle ją odginabo odgina całą do dołu i wtedy zaworek sie nie zamyka a to trzeba tylko tą wygiętą koncówkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 8:28, 06 Sie 2007    Temat postu:

Hej. Ja mam dokładnie ten sam problem Cartman ExclamationExclamation Tylko że u mnie to jest problem gaźnika w kadecie, czyli polskim silniku dezamet 023. U mnie też wygląda to tez tak, że biore na pych z zakręconym kranikiem i mi łapie i jedzie, ale bardzo wolno, jakby brakowało paliwa więc też odkręcam i tak jade aż wkońcu też gaśnie, a w tej "komorze" pod gaźnikiem mam mnuuustwo paliwa Exclamation. Rozkręciłem gaźnik i u mnie jest problem z pływakiem. Jak go położe na powierzchni, to się trzyma, ale jak nie będzie benzyny w komorze i potem naleje to już nie podniesie się. Okazało się że pływak mam zły, bo nawet w nim jest bezyna. Na dniach wymienie i powiem czy problem minął, ale objawy mamy te same, więc może Ty też to masz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 9:52, 06 Sie 2007    Temat postu:

U mnie był zepsuty zaworek iglicowy jak już wcześniej wspomniałem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 10:14, 06 Sie 2007    Temat postu:

i gratulacje za debilim ze czyścisz dusze drutem <_< jaki debil <_< do tego celu używa sie sprężonego powietrza a nie drutu. nie dziw sie ze bedzie ci palił duuużo wachy i głowno jechał Razz rozkalibrowałeś dysze synek. powodzenia i gratulacje za głupotę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 10:21, 06 Sie 2007    Temat postu:

Lol, sam jesteś debilem, ten drut był cieńszy od tych otworów w dyszach :] Drucik miedziany od kabla Wink I dysze są w porządku, pali normalnie, jak już wcześniej wspomniałem 2 razy do wymiany był zaworek iglicowy w pokrywie pływaka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 10:48, 06 Sie 2007    Temat postu:

To jeszcze zaptaym: czyli jeździ Ci już całkowicie normalnie Question hmm może ja powinienem to sprawdzić.

PS za obrażanie się są warny (2 p regulaminu.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 11:29, 06 Sie 2007    Temat postu:

Teraz już normalnie jeździ, ale wczoraj mi się dysza odkręciła i myślałem że coś z regulacją i pokręciłem wszystko i od nowa muszę regulować. W silniku polskim (Dezamet lub s-38 ) jest gaźnik (GM12F) który nie ma zaworka iglicowego. P.S. ja nikogo nie obraziłem, to mnie obrażono Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin