Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z zakresem dolnych obrotów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 12:23, 14 Lip 2011    Temat postu: Problem z zakresem dolnych obrotów

Witam.Mam problem z dolnymi obrotami w ogarze,tzn na wolnych obrotach chodzi równiutko i ładnie ale gdy dam raptownie gazu to on sie powoli zbiera i tak burczy z filtra powietrza,ale gdy troche już złapie obroty to wkręca się szybko,ustawiałem już poziom paliwa,ustawienia iglicy ale bez rezultatu,gdy chce jechać w dwie osoby to jest bardzo ciężko ruszyć jechać pod góre.dodam że cylinder jest świeżo po szlifie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elektryk182 dnia Czw 17:01, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 20:14, 14 Lip 2011    Temat postu:

Być może trochę za dużo powietrza dostaje? Może też zapłon trochę przestawiony. Najlepiej ustaw go od nowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 21:10, 14 Lip 2011    Temat postu:

Jeśli jest świeżo po szlifie to jest na dotarciu, więc masz przez 1000 km mniej-więcej muła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pią 8:51, 15 Lip 2011    Temat postu:

No tak ale gdy przechyle troche motor na prawo to od razu jest lepiej,dodam że objawy się nasilaja na gorącym silniku lecz tłok nie puchnie bo na wolnych obrotach by zgasł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:57, 15 Lip 2011    Temat postu:

To obniz poziom paliwa w komorze plywakowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pią 19:51, 15 Lip 2011    Temat postu:

Hmm poziom paliwa ustaweiałem już wiele razy,jak ustawiłem niski poziom paliwa tak żeby w miare normalnie się wkręcał to wtedy na wysokich obrotach zaczynał przerywać co chwile z braku paliwa:/Czy może być tak że kondensator się nagrzewa i traci pojemność?bo mam kupiony nowy niewiadomo jakiej jakości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 23:16, 15 Lip 2011    Temat postu:

kondensator nie reaguje na przechylanie... gaźnik do czyszczenia, filterek paliwa jeśli masz to do wymiany i regulacja dolotu (poszukaj nieszczelności), sprawdź dokładnie zaworek iglicowy i wtedy ustawiaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek2000
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Sob 11:08, 16 Lip 2011    Temat postu:

witam
Przepraszam, że wryje się komuś do tematu, ale nie chcę zakładać nowego, bo problem dotyczy również wolnych obrotów. A mianowicie silnik nie chce mi trzymać wolnych obrotów. Wkręca się ładnie, normalnie da się jeździć, ale jak nacisnę sprzęgło i puszcze gaz to po krótkiej chwili gaśnie. Poziom paliwa mam dobrze ustawiony, z iglicą kombinowałem już na wszystkich rowkach. I jeszcze nie reaguje, jak wkręcam czy wykręcam śrubę wolnych obrotów. Co najwyżej jak wkręcę ma maksa, to trochę dłużej pochodzi zanim zgaśnie, ale to tylko nieznacznie dłużej. Czym to może być spowodowane. może lewe powietrze dostaje??
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 13:19, 16 Lip 2011    Temat postu:

a jak ustawiałeś poziom paliwa? zatapiając pływak? sprawdź zaworek iglicowy i wyelminuj lewe powietrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek2000
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Sob 13:41, 16 Lip 2011    Temat postu:

Tak zatapiałem pływak i jest równiutko z taflą paliwa po zatopieniu. A zaworek mam sprawny i czyściutki. więc może to powietrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 17:34, 16 Lip 2011    Temat postu:

a jak sprawdziłeś zaworek skoro poziom ustawiałeś zatapiając pływak? może palcem? siły które tam działają są dużo mniejsze i zaworek sprawdza się metodą naczyń połączonych jak i ustawia poziom paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Sob 18:39, 16 Lip 2011    Temat postu:

Ehhh,poziom paliwa ustawiony równo z kołnieżem pływaka,iglica na 3 rowku od góry,swieca ma kolor kawy z mlekiem a on dalej się nie wkręca dobrze na obroty.Dzisiaj na skrzyzowaniu jak był juz dość gorący to musiałem dac manetke do końca żeby się zaczął zbierać:/Szukałem nieszczelności w dolocie i nic nie znalazłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 21:11, 16 Lip 2011    Temat postu:

maniek2000 wykręć dyszę od wolnych obrotów i wyczyść dokładnie Smile
Ew. silnik nie ma kompresji i nie może utrzymać obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 14:40, 18 Lip 2011    Temat postu:

Ehh,jak to dokładnie jest z ustawianiem tego poziomu paliwa?Dotychczas ustawiałem poziom równo z kołnieżem pływaka a natchnałem się na sposób plusminusa gdzie poziom paliwa ma być 11mm od górnego kołnieża komory pływakowej,więc tak ustawilem ale pływak wogle się nie podnosił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin