Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafitychy
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pią 20:13, 11 Cze 2010 Temat postu: Problem z wysprzęglaniem |
|
|
Witam wszystkich mam problem ze sprzęgłem jest wyregulowane dobrze ale gdy odpale motor i wrzuce bieg momentalnie spadają mu obroty i gaśnie tylko jak go podtrzymuje na obrotach to nie gaśnie a jak na odpalonym znowu zredukuje na luz to chodzi normalnie na wolnych obrotach. Dzisiaj jak stałem na zakręcie i miałem wrzuconą 1 i wciśniete sprzegło to motor i tak powoli ruszał musiałem trzymać hamulec i gaz żeby nie z gasł. Wydaje mi się to będą wytarte tarcze sprzeęgłowe ale prosze opodpowiedz bo to może być jeszcze co innego ale wątpie wole się poradzić może to wina oleju albo popychaczy. Z góry dzieki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mimi
Bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Pią 20:48, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
po 1 jak stoisz na skrzyzowaniu to nie trzym motorka na sprzegle
ja tez tak mialem i pomogla wymiana tarcz sprzeglowych, zajrzyj tam i zobacz jakie one sa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pią 21:14, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Czemu nie trzymać na sprzęgle ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Sob 14:37, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no bo na biegu to on tak ma że troche ciągnie, wrzuć na luz na skrzyżowaniu, to wtedy będzie trzymał te obroty normalnie, i jak sie trzyma na sprzęgle to chyba można tam coś zrobic z tymi tarczami, już nie pamiętam co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kredek001
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:55, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie ciągło po rozgrzaniu to skruciłem linkę i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 11:56, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Podciągnij trochę linkę od sprzęgła. Jaki masz olej zalany? jeśli jakiś hipol czy coś innego to możesz ew. zmienić na mniej gęsty i lepki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domin123
Bywalec
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon 12:00, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wkręć trochę śrubkę w prawym deklu silnika (tą na środku dekla). To powinno pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafitychy
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pon 17:39, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Przed chwilą robiłem to sprzęgło i spuściłem olej następnie odkręciłem lewy dekiel przejechałem się i wogule nie nie ciągnie jedzie normalnie jedynie co zauwarzyłem to że docisk jest jakiś krzywy jak się lekko kręci to widać a przy dużych prędkościach nie widac wogóle ale przez to nie odczuwam żadnych nieprawidłowości. Sprzęgło mam dobrze wyregulowane tą śrubką i kontra też bardzo dobrze trzyma. Wydaje mi się że olej który leje jest za gęsty i za lepki
Olej przekładniowy Hipol MF GL-3 80W-90 przeznaczony do pracy w umiarkowanych obciązeniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|