problem z wkrecaniem sie na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:24, 29 Sie 2007    Temat postu: problem z wkrecaniem sie na obroty

Witam ... Mam od niedawna jawke i mam pewien problem gdy jade na 1 po lesie i wrzucam na 2 motor wogole nie jedzie . A jak jade po asfalcie wrzucam 2 to motor slabnie ale w pewnym momencie dostaje mocy na wyzszych obrotach i jedzie . Czy ktos z was wie na czym moze polegaa problem ?? Question
Powrót do góry
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 19:30, 29 Sie 2007    Temat postu:

Możliwe ze ma za mało paliwa w komorze pływakowej. Sprostuj blaszkę troche.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 19:51, 29 Sie 2007    Temat postu:

Moze dysze zapchane ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Śro 21:44, 29 Sie 2007    Temat postu:

Albo po prostu silnik do remontu, czyli cylinder do szlifu, tłok i pierścienie do wymiany Wink Ale zacznij od sprawdzania tych łatwiejszych rzeczy które podali użytkownicy wyżej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:28, 30 Sie 2007    Temat postu:

Raczej silnik nie jest do remontu bo są takie objawy jak by za mało paliwa dostawała albo za dużo... A jakiego koloru masz świecę po jeżdzie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rasta
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:51, 30 Sie 2007    Temat postu:

Jeśli chcesz żeby szybko wchodził w wysokie obroty spróbuj tego- ".....Dolną krawędź tłoka od kanału ssącego musimy opiłować o 1 mm.(czyli tą stronę po której znajduje się gaźnik) Uwaga: nie więcej. Powiększenie tego wymiaru o 0,5 mm, przy zachowaniu innych wymiarów okien w cylindrze powoduje spadek mocy o prawie 1 KM. Tłok od strony wewnętrznej należy wyrównać, a do wysokości sworznia tłokowego wypolerować. Otwór sworznia tłokowego musicie rozwiercić na taki wymiar, aby można go było wcisnąć ręką z lekkim oporem (tzw. sworzeń pływający)..." Tomasz Sałek , Świat Motocykli 6/2000 Podobno po takim tuningu nie zwiększa się V max, ale łatwo i szybko łapie obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 16:40, 30 Sie 2007    Temat postu:

to nie dział do tuningu rasta :/ poza tym nie sprawdzi kolega położenie iglicy i stan filtra powietrza. ( co do podcinania: miałem pod cięte 1,5mm i co ? )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 18:24, 30 Sie 2007    Temat postu:

A mogę się dowiedzieć na którym rowku powinna być iglica? Bo mam podobne objawy i chcę sprawdzić czy to to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 19:06, 30 Sie 2007    Temat postu:

2 od góry o ile dobrze pamiętam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adinex
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 19:10, 30 Sie 2007    Temat postu:

moze wyczysc dokładnie gaznik. Wyczysc tam gdzie są takie dwie dziurki na koncu gaznika Na tym koncu co sie wkłada gume od filtra powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 19:16, 30 Sie 2007    Temat postu:

a kondensator jest dobry ? bo jak on jest wadliwy to ledwo jedzie :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kisiel
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:18, 31 Sie 2007    Temat postu:

- kondensator
- przerywacz
- świeca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin