Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Sob 15:42, 11 Sie 2012 Temat postu: Problem z paliwem. |
|
|
Mam problem z jawka a mianowicie mam ustawiony maly poziom paliwa w komorze plywakowej to jawka chodzi ale jak zapinam 3 to jej brakuje paliwa i sie dusi a jak zwieksze paliwo to jawka kicha z tlumnika i gaznika zaplon ustawiony dobrze jak chodzi na malym poziomie to swieca brazowa w czym jest problem juz próbowalem na rozne sposoby i nie moge ustawic mieliscie taki problem czy podobny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 19:45, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A jaka świeca? Obroty wykręca do końca na 1 i 2 biegu ma moc czy muł. I ogólnie może silnik już kończy żywot.
Kiedyś tak miałem z jawką kumpla, nie mogłem dojść o co chodzi jak już odpalił to na 1 ledwo jechał okazało się po odkręceniu głowicy że cylek ma 38,22 mm średnicy a tłok 37,8 mm a wał dzwonił lepiej niż kościół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Nie 19:07, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Swieca NGK tylko nie pamietam jaka pierscionki nowe zakladalem i w sumie to byla pierwsza jazda i ma moc na 1 i 2 wkreca sie tez dobrze wolne obroty tez trzyma. sprawdze jutro te wymiary tloka cylindra jak mowisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:34, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
brązowa świeca i niski poziom paliwa to się nie klei... albo za dużo oleju, albo ole ze skrzyni żre albo masz zaworek uwalony i możesz sobie ustawiać dużo, mało a i tak będzie zalewać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Pią 19:53, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mam suwmiarki i nie mam jak zmiezyc wymiarow ale sa wyczuwalne luzu miedzi tlokiem a cylindrem ale przed wymiana pierscieni byly gorsze luzy a jawa chodzila i nie strzelala oleju ze skrzyni nie bieze zaworek czysty nawet czyscilem i nadal to samo. Zobacze jeszcze zaplon i jezeli strzela z tlumnika zaplon nalezy przyspieszyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 20:59, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
zaworek się sprawdza inaczej, za dużo tam nie wyczyścisz a że świeca NGK... to tylko marka, ważniejsze są parametry które trzeba dobierać, są katalogi zamienników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|