Problem z Ogarem - sam nie wiem co to jest.

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Wto 14:23, 17 Sty 2012    Temat postu: Problem z Ogarem - sam nie wiem co to jest.

Witam, pod koniec sezonu zaczęły się w moim Ogarze problemy, ale od początku.
Pewnego dnia wybrałem się do sklepu po GAMBIT ( materiał na uszczelki) gdyż planowałem odblokować króciec. Gdy wracałem ze sklepu Ogar zaczął strasznie przerywać, więc zatrzymałem się i zmieniłem świece, jednak nic to nie pomogło. Jakoś dowlokłem się do domu. Pomyślałem że albo kondensator albo gaźnik. Odkręciłem gaźnik, wyczyściłem powietrzem, odblokowałem króciec, i wybrałem się na jazdę. Co prawda Ogar wkręcał się lepiej ale v max tylko się zmniejszył z 65 km/h do 61km/h. Patrze na świece czarna, patrze na igicę a tu wypadła z zapinki Very Happy Zapiąłem na drugi od góry i jazda, nic się nie zmieniło, co gorsze, po przejechaniu no 1 km. Nie da się go zapalić z kopki, a z pycha baaardzo ciężko, jednak jak się wykręci i wyczyści świece odpala. Pomyślałem że będe się bawił na wiosnę, tak więc odstawiłem go do garażu. Po paru miesiącach postanowiłem go przepalić. OK. Odpalam, pierwszy kop działa, pracuje, jednak obroty nieco dziwne, a jak dałem gazu to wkręca się ładnie na obroty a następnie gaśnie i nie da się z kopki odpalić. Potem było tylko gorzej. Po tym przepaleniu zauważyłem że z łączenia kolanko-tłumik kapie czarny olej... Pomyślałem że może simmering przepuszcza, ale po odkręceniu pokrywy i oglądnięciu go wygląda na dobry. Obecnie nie da się go wgl odpalić, tam gdzie wchodzi guma od f. powietrza rzyga benzyną ( dałem mniej paliwa i minęło) Ale nie chce wgl. odpalić. Wszystko sprawdzone i nic.... liczę na was Panowie Very Happy Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Wto 14:37, 17 Sty 2012    Temat postu:

Dobrze ustaw zapłon Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 16:43, 17 Sty 2012    Temat postu:

oglądając uszczelniacz jeśli jest zamontowany to raczej nie określisz jego stanu, jeśli świeca jest czarna ale nie zaolejona, ewentualnie mokrawa od paliwa to raczej padł zaworek, do sprawdzenia naczyniami połączonymi, jeśli jednak świeca jest zaolejona to albo lewy uszczelniacz albo uszczelka między karterami, możesz próbować przytykać filtr ale raczej dużo nie osiągniesz, ja bym najpierw sprawdził luz na wale a później prewencyjnie wymienił lewy uszczelniacz bo majątku nie kosztuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Wto 17:59, 17 Sty 2012    Temat postu:

Świeca właśnie jest w benzynie z olejem. W Sobote wymienię Simmering.

Zapłon ustawiony, bena dochodzi, iskra jest a nie pali... czy możliwe że przez Simmering nawet nie zapali na chwilkę ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kemot176 dnia Sob 11:04, 21 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:11, 21 Sty 2012    Temat postu:

Zobacz na platyny bo wydaję mi się że są uszkodzone .Pozdro

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Sob 11:16, 21 Sty 2012    Temat postu:

A czy normalne jest, że jak chcę odkręcić tą śrubkę ( żeby ustawić przerwę na przerywaczu to przyciąga mi śrubokręt ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Sob 12:54, 21 Sty 2012    Temat postu:

Raczej tak bo magneto to przecież magnesy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Sob 16:38, 21 Sty 2012    Temat postu:

Kawula9 napisał:
Zobacz na platyny bo wydaję mi się że są uszkodzone .Pozdro


Wymienione, nowy kondek i pali jak nowy. Dostajesz pochwałę, dzięki wszystkim za odpowiedzi do zamknięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin