problem z ogarem 200, chyba z kranikiem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:53, 10 Wrz 2007    Temat postu: problem z ogarem 200, chyba z kranikiem

witam! mam taki problem, otóż gdy kranik mam przekręcony normalnie w dół to zrobię jedną rundkę elegancko, jest moc, jade jedynka dwójka, trójka, zwalniam, wrzuce jedynkę, zawracam, jade, ledo wrzucam dwójkę i muli, jedzie ze stałą prędkością, po czym zmusza do wrzucenia jedynki. Na jedynce się dławi, nie pozwala wejść na obroty i prawie gaśnie. Po drugiej rundce, wpadłem na pomysł aby w takiej sytuacji przekręcić zawór na rezerwe. Gdy znów zasłabł przekręciłem na rezerwe i nagle dostał mocy i znów można było jeździć bez przerwy Smile jest to dla mnie dziwne ponieważ wydaje się, że jest prawie pół baku.
Innym problemem jest to, że od nowości palił na kopa czy ciepły czy zimny, raz przestał palić, przeczyściłem świece i znów palił od kopa, a teraz świeca jest czysta a pali dopiero za którymś kopem... Sad czy to może być zabrudzona dysza? świece mam f95

P.S. cyz mona jeździć w czasie mrzawki? bo ojciec mi mówił, że dławił się od wilgoci i iskra uciekała...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sitek
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:06, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Ema

Wyciagnij kranik i go wyczysc a co do palenia na kopa to kup swiece najlepiej NGK i ustaw dobrze zaplon Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 16:10, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Mrzawka, deszcz, śnieg, większość zjawisk atmosferycznych nie ma wpływu na pracę silnika Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:03, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Sitek napisał:
Ema

Wyciagnij kranik i go wyczysc a co do palenia na kopa to kup swiece najlepiej NGK i ustaw dobrze zaplon Wink


przeczyszcze kranik i zobaczymy jak będzie paliła, bo wcześniej paliła na kopa Smile
a jakie powinno byc ustawienie zapłonu przy świecy NGK?
i czy przy zmianie filtra na stożkowy będe musiał regulowac gaźnik?

P.S. a jak to z tą dyszą? czy w niej też moze tkwić problem? i którą dyszę wykręcić i wyczyścić i potem jak się ją wkręca to do końca?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 19:16, 10 Wrz 2007    Temat postu:

byc moze masz zapchana dłuższą rurkę. rozkręć i przeczyść. zobacz też korek czy jest drożny otworek w nim musi byc aby paliwo opadało swobodnie. to jest często też przyczyna zdychania zaraz motorku Smile co do zmiany zapłonu tzn. jego wyprzedzenia nie trzeba tego robic zmieniając świece. po zmianie filtra trzeba wyregulować gaźnik to fakt.

co do zaniku iskry w deszcz. jawka jak i romet nie ma hermetycznej instalacji i wilgoć pada na styki przerywacza i być może a nawet to powoduje zanik ów iskry.

dysze (ta żółta) wkręca sie do końca. i tyle. nie reguluje sie nic nimi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:36, 10 Wrz 2007    Temat postu:

tzn regulowac kompletnie gaźnik, czy tylko przestawić tą iglicę czy coś? i wogule gdzie to się ustawia? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 20:03, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Najpierw wyczyść ten kranik, a potem bierz się za co innego... ja miałem to samo - wyczyściłem kranik i pomogło Wink I jedna rada: nigdy, przenigdy nie kupuj świecy NGK, miałem takich 4 i są do dupy. Najlepsze są Championy i Isolatory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 6:46, 11 Wrz 2007    Temat postu:

sranie w banie Razz ngk są najlepsze. miałem je w ogarze. miałem je z gsx-r'ze i zawsze działało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 7:21, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Mi ogar nigdy nie chodził na Boshu czy Iskrze, mam NGK, nie mam problemów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 14:08, 13 Wrz 2007    Temat postu:

witam ponownie, założyłem stożek i nową fajkę, przeczyściłem dysze i kranik (w kraniku było pełno brudu przypominającego rdze, niewiem od czego) i teraz mam takie coś, niewiem czy to było wcześniej:
na odkręconym kraniku na luźnym biegu musze troszkę gazować, żeby nie zgasł, natomiast na odciętym paliwie nie musze gazować, wręcz przeciwnie, z każdą chwilą coraz bardziej rosną obroty. Czy to normalne? Acha, czasami ogar trochę muli, a czasami jak załapie dobrze na biegu (dojdzie do pewnych obrotów) to dostaje niezlego kopa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 14:12, 13 Wrz 2007    Temat postu:

Za mało paliwa w komorze pływakowej. Musisz podnieść prostując blaszkę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rasta
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:30, 13 Wrz 2007    Temat postu:

Przeczyść dysze, możliwe że są lekko zapchane, a co do świec, to polecam Bosch'a , albo NGK. Brisk, Iskra, czy inne wynalazki są raczej lipne, choć są wyjątki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 14:35, 13 Wrz 2007    Temat postu:

jawkowicz, jaką blaszkę? I co to da? Ni będzie mulić, czy obroty nie będą rosnąć przy odciętym paliwie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Czw 14:47, 13 Wrz 2007    Temat postu:

Tam gdzie wkładasz rurkę od kranika w gaźniku jest taka pokrywka, odkręcasz ją i masz blaszkę zaczepioną do niej, podegnij ją do góry. Będzie miał więcej paliwa względem powietrza, będzie ci lepiej trzymał obroty Wink A co do wkręcania się na wysokie obroty, po zakręceniu kranika, to normalne jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 15:06, 13 Wrz 2007    Temat postu:

acha, a to podgięcie pomoże mi też z tym, że jade, gaz mam na maksa, wrzucam dwójkę i daje mocno gaz a on na początku muli, a jak wejdzie na pewne obroty to dostaje nagle kopa. Niewiem czy to może być mój błąð? czy mogę coś źle robić? Moc ma, bo wczoraj jechałem na kole mając nogi na podnużkach pasarzera i siedząc na kanapie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin