Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Czw 16:10, 10 Wrz 2009 Temat postu: Problem z motorkiem |
|
|
Witam!
Jestem nowy jeśli chodzi o pasje motorów typu ogar 200, którego posiadam. Mam pewien problem po naprawie tegoż motorka wszystko było O.K. po ok 2 tygodniach jazdy podczas jednej z przejażdżek nagle gdy wrzuciłem dwójkę jego moc spadła zaczęło go dusić i zgasł no chyba że zredukowałem na jedynkę ale znów po wrzuceniu na dwójkę sytuacja się powtarzała. W drodze powrotnej prowadziłem go do domu bo nie wiedziałem co się stało i nie chciałem go zajeżdżać na jedynce. Okazało się że koło domu nie chciał odpalić kuzyn doradził mi żebym wyczyścił gaźnik, poczytałem na necie jak to zrobić, przeczyściłem przedmuchałem tak jak powinno być, potem skręciłem no i odpalił myślałem że wszystko Ok, dojechałem kawałek i chciałem zawrócić, zgasiłem go i sprawdzając czy już jest dobrze okazało się że motor nie odpali, jak się już uda odpalić to na jedynce po puszczeniu sprzęgła go dusi, tak jakby puścić od razu sprzęgło. Co zrobić? Gaźnik dalej nie tak czy może coś ze sprzęgłem?
A druga sprawa:
Co myślicie o tuningu na 60ccm tego motorka? Opłaca się? I jaka jest V-max takiego zestawu?
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Czw 17:44, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm ustaw dawke paliwa troszku byś do wyregulował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zawisza267
Początkujący
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 18:49, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Może mieć nie równą mieszankę.Za dużo powietrza albo paliwa dostaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Czw 19:26, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No dobra ale ja jestem początkujący więc od razu mówicie co zrobić z tym:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Pią 14:01, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dogni blaszkę w komorze pływakowej albo ją odegnij do góry
(zależy jak masz teraz) To wszystko jest zamocowane w pokrywce ( ta co do niej wężyk dochodzi , na tej pokrywce jest napis "czechoslovakia" oczywieście jak masz oryginalny gaźnik) Ta blaszka zamyka i otwiera zaworek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pią 19:09, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
no więc dziś go jeszcze raz rozkręciłem i ugotowałem w wodzie z octem, efekt motor chodzi jak nigdy, nie gaśnie na wolnych obrotach itp tylko że chyba jest coś ze sprzęgłem bo gdy wrzucę jedynkę to puszczając sprzęgło jest taki moment nazwałem to "zero" no i motor zaczyna ruszać a tu nagle go szarpie i jednie prędkością 5km/h po jakiś 500m się rozbuja no ale wiecie... czy to sprzęgło czy coś innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 20:41, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
no to już raczej sprzęgło... A co do zestawu:
Ty chcesz 60ccm z prawdziwego zdarzenia czy z allegro??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pią 21:55, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
hmm.. są takie na allegro po ok 70zł, bo do innych do raczej dostępu nie mam, a przez okoliczny sklep z takimi częściami to by mi pewnie ze 300zł wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 10:28, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
tak kolego tylko że te z allegro to nie 60cm tylko 55ccm i są gorsze od czeskich 50ccm.
Wiem bo miałem. Zamiast tego załatw sobie 60ccm z prawdziwego zdarzenia a jak nie to zrób 50/4 i wyjdziesz na tym lepiej jak na 60ccm z allegro.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Sob 11:38, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No i oczywiście do 60ccm trzeba dodać dysze 82 i 55 to wtedy efekt jest widoczny i odczuwalny. Nie ma jak to wiejski tuning: Dysze wkręcić w imadło i przewiercić wiertłem 1mm. Przepływ taki że masakra. Moja jawa z taką dyszą ciężko się wkręcała na obroty ale ile dymu byłoooo jak w garażu odpaliłem i przegazowałem pare razy to biało wszędzie i nic nie było widać. Tego sposobu nie radzę wrazie pomysłu "a może bym przewiercił dysze to by więcej leciała"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|