Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
PROBLEM Z KRUĆCEM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Herkules1998
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:25, 22 Maj 2009    Temat postu: PROBLEM Z KRUĆCEM

Witam was wszystkich Smile
Otóż, zmieniłem sobie króćiec na ten w wielkim otworem i zaczeły dziać się dziwne rzeczy. Odpala normalnie ale.. gdy jadę nie może wejść na wysokie obroty i podczas jazdy tak go disu ze jechać sie nie da i nie wiem co mu dolega, a gdy tylko założę króćiec z małym otworkiem to wszystko elegancko. Moje stwierdzenie to chyba coś z paliwem bo na króćcu z małym otworkiem pływak w gaźniku jest wysoko czyli że dochodzi dobrze paliwo a na króćcu z wielkim otworem pływak jest nisko ale nie wiem jakim cudem nie dochodzi palwio skoro na tamtym króćcu dochodzi Smile Wczesniej miałem ogarka innego i był ten sam króciec i chodził super ale jak go sprzedawałem to sobie ten zostawiłem i gdy kupiłem nowego ogarka to nie chce jezdzic ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 22:17, 22 Maj 2009    Temat postu:

No to tak, plywak ma za zadanie utrzymac poziom paliwa w komorze plywakowej. Nie ma znaczenie co zrobisz z gaznikiem poziom jest staly i nigdy sie nie zmienia, to tak na marginesie. A teraz do zeczy. Gdy wsadzasz krociec z wiekszym otworkiem silnik ostaje wiecej powietrza. Wtedy slabo odpala, ma wysokie obroty jalowe i nie chce sie wkrecac, zazwyczaj przerywa. Plywak wtedy moze byc nizej bo caly czas brakuje silnikowi paliwa. Co zrobic? Nalezy odgiac minimalnie blaszke w komorze plywakowej w gore(o ulamki milimetra, niezauwazalnie). Podniesiesz wtedy poziom, silnik dostanie wiecej paliwa, stosunek obu skladnikow sie wyrowna i jednostka zacznie swobodnie pracowac. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin