No każemu sie zdarzy pomylic.Ide zaraz cudowac z tą blaszka
EDIT
Zamówiłem nowy gaźnik i filtr powietrza bo widoczne jest zmęczenie materiału.Gaźnik był niegdys lutowany czy cos,nie mam oryginalnej śruby przepustnicy tylko jakas zwykła wkręcona i jeszcze pływak pognieciony i ta sruba z tym drucikiem co wchodzina na nia pływak ma zerwany gwint i kapie.Jednym słowem masakra
Jak wszystko zamontuje to dam znac czy pomogło a jesli nie to cóż poddam sie i oddam w rece mechanika
EDIT
zamontowałem nowy gaźnik i stożkowy filtr powietrza.Odpalam i obroty jeszcze większe niz na tym filmiku co wrzuciłem na yt :\
Oczywiscie ustawilem poziom paliwa w komorze rowno z kołnierzem.iglica na 2 ząbku od dołu.Przynajmniej mi teraz pompka działa bo naciskam i ładnie idzie węzykiem paliwko:)
Ruszyłem z pycha i przejechalem jaweczką ok 1km ale trzymajac reke delikatnie na przednim hamulcu bo nawet jak nie krece manetka gazu to sama sobie dodaje.
Rozebrałem gaźnik wygiąłem dosyc sporo blaszke do dołu.Zadnych zmian.Ta śrubka od obrotów tez nic nie daje
Teraz moje pytanie.A moze to ma cos wspólnego z zapłonem? Jawka ok 10 lat lezała w garazu i od tej pory nic nie było zmieniane
Niech jakas dobra dusza poradzi:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zaratusztra20 dnia Pią 17:20, 16 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Wszystkie czasy w strefie GMT Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach