Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z gazem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:02, 29 Sie 2006    Temat postu: Problem z gazem

problem taki. Mam nową linke, niby przepustnica chodzi dobrze. Linka nie do końca wyregulowana, bo sie jeszcze za to nie brałem. Motor mi odpala, ale jak chce dodać gazu to mi krótko działa silnik na wyższej mocy. Odpalałem tylko na luzie ten motorower bo trzymam go w piwnicy. Z czym może być problem, z wyregulowaniem linki, czy z silnikiem. Z gaźnikiem nie mam problemu raczej, bo mam nowy. Z czym może być problem.
Powrót do góry
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:26, 29 Sie 2006    Temat postu:

Nie znam się, ale uważam że to nie jest problem linki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 20:31, 29 Sie 2006    Temat postu:

Nowy gaznik nie zawsze jest wyregulowany i to chyba nie wina linki
Powrót do góry
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 23:41, 29 Sie 2006    Temat postu:

Przede wszystkim to nie odpalaj motoroweru w piwnicy BO SIĘ UDUSISZ SPALINAMI. Wiesz co to jest tlenek węgla?
Co do problemu to się nie znam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 7:34, 30 Sie 2006    Temat postu:

Wiem co to jest CO. Mam w piwnicy przewiew, bo zawsze mam otwarte okienko w piwnicy. Szkoda, że nie wiecie w czym problem.
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 7:45, 30 Sie 2006    Temat postu:

moze najpierw ustaw gaznik a potem mow ze koledzy nie wiedza w czym problem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 8:09, 30 Sie 2006    Temat postu:

Jak mam ustawić gaźnik? Jak narazie to ja pójde przepustnice z linką ustawić. Kabelki od elektryki popodłączać. Jak wróce to wam powiem jak mi poszło. Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 9:40, 30 Sie 2006    Temat postu:

Siedziałem w piwnicy godzinę, i mi się nie udało uegulować linki. Moglibyście mi napisać krok po kroku jak ją uregulować, wsadzić dobrze, by końcówka pancerzyka od linki nie wypadała z manetki?? Wogóle mi nie chodzi płynnie przepustnica, w góre zostaje itp.

http://img206.imageshack.us/my.php?image=problemdj3.png

Napiszcie mi instrukcje i dołączcie obrazki, będę wdzięczny.
Powrót do góry
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Śro 19:07, 30 Sie 2006    Temat postu:

Po pierwsze: zgarniesz opierdziel za double post - usłyszysz " Od tego jest opcja EDIT "
Po drugie: gaźnik regulujesz kręcąc dyszkami ( tylko nie bez sensu ) czyli tymi wystającymi śrubkami. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 19:14, 30 Sie 2006    Temat postu:

podpisuję się pod postem nade mną. Dostajesz opierdziel i robi się to tak jak Wiślak mówi.
Następnym razem bęzdie ostrzeżenie- łącz posty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Śro 21:36, 30 Sie 2006    Temat postu:

hehehheh co WY byście beze mnie zrobili .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 23:00, 30 Sie 2006    Temat postu:

Z mioch doświadczeń wynika, że regulacja gaznika polega na wkreceniu dysz do oporu, ale to może tylko u mnie tak jest. A śrubkę ze sprężynką wkręć do oporu a potem wykręć z 1,5 obrotu. U mnie przy takim ustawieniu zawsze odpali (jeżeli oczywiście zapłon jest ok), co najwyzej ma wysokie jalowe obroty a to już nie problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 12:56, 31 Sie 2006    Temat postu:

Co, gaźnik reguluje się kręcąc dyszkami Shocked Ale głupota, dysze mają byś wkręcone do oporu Exclamation Może masz za mało paliwa w komorze pływakowej i dlatego tak krótko chodzi na wysokich obrotach. Sprostuj blaszke. Jeżeli odpalisz silnik(gaz do dechy) i zacznie chlapać paliwem to znaczy, że za dużo jest wachy w komorze, dlatego odegnij blaszke z powrotem. Jeżeli chodzi o to, że nie odbija Ci gaz, to możesz nie mieć sprężyny nad przepustnicą. Sprawdź. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Czw 14:52, 31 Sie 2006    Temat postu:

No ciekawe ale jakoś u mnie patent wkręcenia dysz do oporu nie działa ( może dlatego że mam dysze sportowe ), i ja musze regulować kombinując, kręcąc dyszkami. Nieznacznie ale kręcąc. Nie cwaniakuj bo monopolu na wiedze nikt nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 16:32, 31 Sie 2006    Temat postu:

To nie jest patent, tylko dysze mają być wkręcone do oporu, ile wlezie, a ty masz coś zwalone. Ciekawe co się dzieje kiedy wykręcasz, a kiedy wkręcasz. Jeżeli tak masz to lepiej wykręć je całkiem i spróbuj tak jeździć, może ci się uda Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin