problem spory
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Pią 10:44, 22 Lut 2008    Temat postu: problem spory

koeldzy mam taki problem po remoncie(wszytko dopbże załoózne) jawa paliła i j\żdziła ale zapłon sie pszestawił no to ustawiłem od nowa paliła pużniej znikła iskra rozebrałem zapłon złożyłem od nowa i jusz wszystko dobrze tylko jawa kiepsko pali albo wogule wcześniej pszy zapalaniu tak szarpała a teraz tak jakbym zapalił i wcisną spszęgło (ale nie pali tylko z pycha coś załapuje ale nie konkretnie) iskra czasami znika zeświec ale jeszcze je dokładnie wyczyszcze i powinno byc git jawka załapuje wtedy jak puyszcze spszęgło z rozpedu ale pszez góra 10 sekund wiec jeśli iskra znikajaca jest a z rozpylacza mocno pluje to hyba ją zalewa bo świeca mokra iiii jest taki mały szczegół w mojej jawce był tłok r1 ale ja pszez pomyłke kupiłem n i paliła ładnie rozpedzała sie miała moc itd (teraz jusz 2 raz założyłem nowy nominał) i czy to może pszeszkadzać? NA POCZĄTKU JAWA JEŻDZIŁA 76 PO WYMIANIE TŁOKA JEŻDZI 45 OD RAZU I W MIARE DOCIERANAI TA PRĘDKOŚĆ SIEZWIEKSZA NRAZIE 55 ALE IDZIE W GÓRE :] WIEC POMUSZCIE PROPONUJCIE JAK TO NAPRAWIĆ I CO Z TYM TŁOKIEM
edit:
jawka normalnie mi nie kopci ale teraz czyli z tym proiblemem na zapych to kopci na biało to znaczyże zadóżo paliwa do powietsza czy na odwrut?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kapkappierdolu dnia Pią 10:57, 22 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Pią 12:21, 22 Lut 2008    Temat postu:

pozdro dla twojego silnika skoro sprawdzasz ile jedzie max na dotarciu:/ jesli masz cylek po 1 szlifie to tlok tez musi byc r1 jesli chcesz miec dobra kompresje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Sob 6:49, 23 Lut 2008    Temat postu:

no w łaśnie że kompresja jest a jak sprawdzam v-max na krótkich dystansach to zauwarzyłęm że szybciej sie dociera ale nie prubujcie togo sami!!! ja mam bardzo silny cylinder w senśie takim że kiedyś dałem sie pszejechać dziewczynie i jak jechałą to go pszegżała i tłok ie roztopił i głowica ale lekko motor postał trohe(jszcze niewiedziałem o uszkodzeniach bo wszystko działało) no to 1pszeło iiii stuk :/ poszłem go piwnicy zdjołem cylinder iii od dołu widze taka aaa dziura (w tłoku) i miał postszępione krawędzie na hama go wyjołem myśląc o szlifie a tu miła niespodzianka ani ryski na cylindże
edit:
CHEJ DLACZEGO NIKT NIE DOPOWIADA ? PYTANIE O TŁOK JUSZ ROZWIĄZANE TYLKO TERAZ TEN DYM TO OZNACZAZADÓŻO BENZYNY DOPOWIETSZA CZY NA ODWRUT OCZEKUJE SZYBKICH ODPOWEIDZI BO \ZA JAKIEŚ 2 GODZINY IDE KRĘCOIĆ


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kapkappierdolu dnia Sob 7:47, 23 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalF
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie wziol ramzes?

PostWysłany: Sob 9:12, 23 Lut 2008    Temat postu:

pierwszy raz widze o takim przypadku... a czemu uważasz że masz bardzo silny cylinder? i mamy nie próbować sami? napewno masz jakiś polski z allegro. albo orginał czeski po szlifie. a też słyszę pierwszy raz że sie może tłok i głowica stopić, Mój tata jeździł kiedyś na jawie 350 do gór 300km bez postojów i jakoś się nigdy nic nie topiło (a w górach wiecie jakie są drogi). a na tłoku masz dzióre bo go katowałeś. Widziałem już nie jeden taki przypadek że komuś tłok rozwaliło ale też słyszę pierwszy raz że cylinder jest OK. Aha i pogratulować pomysłu żeby na dotarciu v-max sprawdzać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Nie 13:26, 24 Lut 2008    Temat postu:

aaaa mam orginalny po szlifie moge ci wysłać zdjecia głowicy bo tłok gdzieś pszepadł i zobaczysz że jest nadtopiona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 13:45, 24 Lut 2008    Temat postu:

Koleś najpierw popraw ortografię, bo walisz takie byki, ze nie da się tego czytać...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Nie 13:45, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Pon 8:52, 25 Lut 2008    Temat postu:

wiem ale niemam czasu żeby to poprawiać sory :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Śro 17:41, 27 Lut 2008    Temat postu:

no to pokaż fotki....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:38, 28 Lut 2008    Temat postu:

Stopic nie moze (tzn....moze, ale zniszczenia bylyby znacznie wieksze anizeli glowica). Gazy wydechowe+ dosyc ciezkie warunki+ zbyt pozny zaplon i mamy do czynienia z czyms w rodzaju erozji (oczywiscie z przymrozeniem oka), ale nie jest to klasyczne stopienie, bo tłok by stanal, pierscienie popekaly, swieca strzelila, a kolanko zmieniloby kolor na czerwony x)

Mam tlok uszkodzony przez przegrzanie, jutro zrobie foty. Ubytek materialu jest tylko od strony kanalu wydechowego


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Czw 21:39, 28 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalF
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie wziol ramzes?

PostWysłany: Pią 19:24, 29 Lut 2008    Temat postu:

jak nie pokarzesz zdjęc to nie uwierze!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Sob 10:13, 01 Mar 2008    Temat postu:

MichalF napisał:
jak nie pokarzesz zdjęc to nie uwierze!


Zgadzam się z tobą Smile bez fotek nieuwierzę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Sob 14:09, 01 Mar 2008    Temat postu:

no na bank nie powiedziłem że stopiony tylko nadtopione od dołu a pierścienie popekały iserio to muwie to nie żadne bajeczki to było od tego ze ona pawie pszez pół minuty na 1 dusiła pełnym gazem i od razu po tym zabiegu motor zgasł ostudziłem silnik bo niewiedziełm o z niszcenich i chciałem jechać dalaej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Czw 10:07, 06 Mar 2008    Temat postu:

moze polales go woda:D heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Czw 14:40, 06 Mar 2008    Temat postu:

nie niepolalem go wodą to i tak nieda takiego efektu pamiętam bo kiedys pszy 50 na h wjechałem w spora kałóże pszestarszyłem sie i odrazu zgasiłem silnik ale nic mu niuebyło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quba1990
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kępice

PostWysłany: Czw 16:00, 06 Mar 2008    Temat postu:

w ogole pozdro dla goscia za ortografie - pisz artykuly w wordzie a potem je wklejaj, oke? bo oczy bola... ja takich bykow nie robie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin